quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef JeroenV het volgende:Er valt voor ons weinig te genieten bij bands/artiesten ja...
Als toeschouwer bij concerten soms echter
Vandaag trouwens naar Parkpop geweest. Als enige indiebandje Air Traffic gezien. Niet heel spannend. Verder Johan, Beef en Stevie Ann. Was erg nat maar wel gezellig.
Morgenavond heb ik dan concert in kleine zaal van Paradiso van Ghosts. Best grappig, doch vrolijk bandje. Is niet echt indie geloof ik. Valt me tegen dat zelfs de kleine zaal niet uitverkocht is, terwijl ze toch best een leuk hitje gehad hebben en nu weer een op de radio.
Denk dat de meeste mensen een beetje hype-moe beginnen te worden. Tegenwoordig wordt elk Brits bandje als de nieuwe messias binnengehaald, waarvan de meesten na een paar maanden weer spoorloos verdwijnen. Ghosts heb ik aangekondigd zien worden als "de nieuwe Coldplay", bijvoorbeeld.
Ben benieuwd wat er van de huidige golf mini-hypes overeind zal blijven. The Be Be See, The Two Koreas, Hadouken!, Maps, 1990s, Reverend and the Makers, Cajun Dance Party, Pull Tiger Tail, I was a Cub Scout, Jack Peñate, Foals, The Bishops, Kubichek!, Mr. Hudson & Library, The Enemy, Tiny Dancers, allemaal bandjes met wel leuke singles en een eigen NME-hypes, maar wat er van overblijft over een paar maanden? Al zou ik nu ook best de volledige line-up van de eerstvolgende London Calling geraden kunnen hebben.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grobbel op 24-06-2007 23:36:35 ]