Aan the Teenagers heb je weinig gemist, behoorlijk chaotische show die totaal niet overkwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:27 schreef Thijsssss het volgende:
The Subs op de Affaire gisteren waren echt teringstrak, heb The Teenagers helaas moeten missen, maar al met al een hele puike avond
Welk optreden vonden jullie tot dusver 't beste tijdens de Vierdaagsefeesten?
Wat is er kut aan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef frame-saw het volgende:
Hoelang is cd-wow nog kut?
Ik heb zo'n behoefte aan goedkope cd's.
Verrek, dat zie ik nu pas.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef frame-saw het volgende:
Een beetje.
En cd-wow is kut omdat ik niet op cd-wow.nl kan komenDan word ik doorgestuurd.
Ik snap de grapquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kom anders net uit Sonsbeek en daar was het weer heerlijk...
Met een auto die iemand van de week voor 200,- heeft gekochtquote:(20:00) The Kids | (21:10) Buzzcocks | (22:30) The New York Dolls | (00:00) Sex Pistols | Paul Gallagher & Phil Smith
Ennn dit is gewoon gaafquote:SOMEONE STILL LOVES YOU BORIS YELTSINDatum: vrijdag 3 oktober 2008Voorverkoop vanaf: zaterdag 26 juli 2008kleine zaal: 19.30 uurzaal open: 19.00 uurentree: 6,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
quote:WOLF PARADEDatum: dinsdag 2 december 2008Voorverkoop vanaf: zaterdag 26 juli 2008aanvang: 20.30 uurzaal open: 19.00 uurentree: 16,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Hoi. Ben ik weer. Ben ik ben ik ben ik weer. Hoi hoi hoi. Ben ik weer. Etc.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, ik wil dit nog even gaan spammen: The Roots op 8 en 9 december in Paradiso.
Eén van de toffere dingen live!
Maar waarom moet het dan weer 26 exclusief kosten?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:36 schreef Evertje het volgende:
Argh, waarom ben ik altijd de laatste die erachter komt dat the last shadow puppets best tof zijn
Ik moet eerlijk zijn. Bij de eerste luisterbeurt hoorde ik wel een bijzonder geluid, maar wist ik nog niet echt wat ik van de tracks zelf moest vinden. Eigenlijk vond ik alleen de titel-track en 'The Chamber' écht goed. De rest van het album heeft een aantal luisterbeurten op me in moeten werken. Bijvoorbeeld 'Standing Next To Me' vond ik bij de radio-primeur niet echt indrukwekkend, maar vind het nu een van de beste liedjes van de afgelopen jaren. Ik vond kant A steeds sterker worden, terwijl mij op kant B alleen hetslotnummer 'The Time Has Come Again' kon boeien. Ik vond nummers als 'Only The Truth' en 'Seperate...' een beetje saai...quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je bent niet de laatste, hoor. Voorlopig vind ik ze ook nog gewoon een hoog 'nou en' gehalte hebben.
Niet om naar te doen... Maar wáárom betaal je bijna 50 euro voor een band waar je het debuutalbum niet eens goed van vind? Enkel omdat Alex Turner onderdeel is van de groep?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookEn toch heb ik een kaartje voor het concert
![]()
quote:De afgelopen twee jaar hebben we de Britse formatie The Futureheads al een aantal keer op Nederlandse festivals gezien. Vorige maand stonden de heren nog op The Music In My Head, in september is het tijd voor een eerste headlinetour. De band neemt de tijd voor maar liefst vier shows in ons kleine land. Op 9 september staan de indierockers in de Melkweg, 10 september in Vera, 11 september in Tivoli en 15 september in Doornroosje.
Zeer chill ja:) Vandaag de hele middag op Rijkerswoerd gezeten met wat mensen en wat blikjes bier, heerlijk relaxed. Waar in Elst moet je werken dan? Ik zit de komende maand in Elst bij m'n ouders.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap de grapAls die bestaat tenminste...
Maar bij de Witte Villa tegen de heuvel liggen met een hapske en drankske en een beetje ouwehoeren terwijl je af en toe naar die lelijke twin towers kijkt is echt ultiem met dit weer![]()
Ik zat helaas tot 16.45 in een gaar kantoor in Elst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |