aiiquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:59 schreef Love Mae King het volgende:
Danslerock.nl is gehacked, dus alles via onze myspace nu.
Leuk! 24u tent, of iets anders?quote:Nieuwsbrief komt wel weer, met oa Lowlands aankondigingen! woohoo....
Ja die wil ik welquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef lienelien het volgende:
ahh, ook eens doen.
Al heb ik al een kaartje, maar die wil maj wel
Hee, DLR, ik zie een groen bolletje bij gmail.. Komt er weer eens een nieuwsbrief van jullie, of bestaat die niet meer?
Nee, geen 24 uurs tent. Echte programmering nuquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
aii
[..]
Leuk! 24u tent, of iets anders?
Ik vind de DVD echt tof! Heb hem ook laatst gekocht, en echt van de dvd zitten genieten!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:37 schreef frame-saw het volgende:
Tijdens het laden heb ik even mijn laptopscherm schoongemaakt.
Wat een vette effecten zeg!
Ik heb trouwens Crap Attack van We Are Scientists gekocht. Geweldige cd, en nu nog de dvd kijken. Vast ook geweldig.
Je bent niet de laatste, hoor. Voorlopig vind ik ze ook nog gewoon een hoog 'nou en' gehalte hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:36 schreef Evertje het volgende:
Argh, waarom ben ik altijd de laatste die erachter komt dat the last shadow puppets best tof zijn
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39554199quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:12 schreef lienelien het volgende:
Jullie staan in het lijstje tussen de pauze dj's
nee idd, maar ergens anders stond dat lijstje als 'pauze line-up'quote:
Ja vrijdagnacht in de India.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee idd, maar ergens anders stond dat lijstje als 'pauze line-up'![]()
Leuk hoor! Op de vrijdag toch?
Ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je bent niet de laatste, hoor. Voorlopig vind ik ze ook nog gewoon een hoog 'nou en' gehalte hebben.
Hoe laat is Digitalism? Weet je dat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja vrijdagnacht in de India.
Overigens doen we op zaterdag wel ook nog 2 "pauze" spots, maar die zijn in de BRAVO rond digitalism, dus daar mag je wel lekker doorstampen, en is dus niet zomaar zachtjes liedjes opzetten, ifyaknowwhatimean?
Weet ik, maar ik wil weten of ze 's nachts staan, of het Justice-slot van vorig jaar (18:00quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef frame-saw het volgende:
Nog een week, en dan weet de hele wereld het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |