quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
wf is een 21- kaartje eigenlijk? En waarom?
quote:-21 jarigen betalen maar 10 euro per concert!
Nieuw deze zomer: jongeren onder de 21 jaar, betalen maar ¤ 10 per concert! Je leest het goed.. ¤ 10!!!
Waarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:55 schreef MaJo het volgende:
Blood Red Shoes staan zondag ook voor gratiesj in RotterdamSamen met Hit me TV en Voicst. Ik kan helaas niet
Hoezo dat? Je bent bang dat het rookverbod niet voor de gehoopte zweetluchtoverlast gaat zorgen bij optredens?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef kirvis het volgende:
Ohja, deze keer heb ik eigenlijk geen zweetlucht geroken, misschien dat het gewoon tussen mijn oren zat. Is het bij een van jullie al opgevallen of is er geen vuiltje aan de lucht?
Zoiets ja, ik ben druk bezig met het bedenken van een gevat antwoord maar het lukt niet echt...iemand die me kan helpen?quote:Hoezo dat? Je bent bang dat het rookverbod niet voor de gehoopte zweetluchtoverlast gaat zorgen bij optredens?
Het optreden in de Ekko staat denk ik op plek 3 van beste concerten die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:21 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb ze al wel een keer live gezien, en het is niks wereldschokkends.
Wat je had moeten doen, was de wiki willen 'bewerken' en dan ctrl-A --> C --> V --. taddaa OP.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:11 schreef AMDB het volgende:
Argh, ik krijg die linkjes naar vorige delen niet zoals in het vorige deel, en als ik de vorige op quote komen er allemaal image tags tussen enzo. Ik ga ze maar weer normaal maken zo onder elkaar.
Na zondag welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef MaJo het volgende:
ik ben echt de enige die BRS nooit live heeft gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |