Vreemd, ik vraag me af hoe drie mensen kunnen denken dat 1 juli maandag is. Ik kwam er drie dagen geleden ofzo achterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:50 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wtf, ik dacht ook dat 1 juli maandag al was
Heb ik net een leuke tijdsafspraak gemaakt voor Radiohead. Op maandag dus...
Ik kwam er ook iets van vorige week achter dat 1 juli een dinsdag isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vreemd, ik vraag me af hoe drie mensen kunnen denken dat 1 juli maandag is. Ik kwam er drie dagen geleden ofzo achter
Echt die Foals, geweldige muziek maken ze, maar wat staan ze daar op dat podium te hannessen zegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:51 schreef jakkop het volgende:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/videos/
ja, klopt. Maar bij de last minute ticketshop maar ¤6.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:24 schreef frame-saw het volgende:
En het was 10Staat op mn Paradiso-kalender. Maargoed, voor LC-nieuwsbriefmensen was het gratis.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ha vet die video'sWe are Scientists klinkt vet, hoewel ik tegenwoordig niet meer normaal naar ze kan kijken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, klopt. Maar bij de last minute ticketshop maar ¤6.
Maar er is dus naast de paradisonieuwsbrief ook een lc-nieuwsbrief?
ah. waarom krijg ik die niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]Al flikker ik hem altijd ongelezen weg
[open deur] Waarschijnlijk omdat je er niet op geabonneerd bent?quote:
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:10 schreef lienelien het volgende:
Komen de Ting Tings trouwens ook op lowlands, ook al kan ik niet gaan?
Misschien wel verstandig jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:15 schreef lienelien het volgende:
Maj, binnekort kaartjes halen voor de beschaving, voordat ook dat uitverkoopt?
goh. nou. jeetje. was ik zelf nooit op gekomenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
[open deur] Waarschijnlijk omdat je er niet op geabonneerd bent?[/open deur]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geloof het wel jaEnne wat nou je kan niet gaan, we gaan een kaartje voor je fixen hoor! Positief blijven denken
Ok, dan bestel ik zo wel een kaartje ook. Dan hoeven we niet over te maken ed, want dat vergeet ik tochquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig jaIk bestel morgen wel even
eh, neequote:Had je nou nog geld overgemaakt?
quote:Bezorgwijze Per bestelling Toelichting
Postbezorging 1.81 Tickets worden naar uw postadres verzonden
TicketFast (Aanbevolen) 1.81 De E-tickets worden als een bijgevoegde PDF blabla
Ah, zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:31 schreef Aisumasen het volgende:
London Calling, dat halfjaarlijkse Britpop-festival in Paradiso met 2 dagen lang dezelfde soort bands.
Jaahaa!! 'Service' kost wat he...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef lienelien het volgende:
wtf. Is een e-ticket nu even duur als een ticket via de post?![]()
[..]
Niet dat ik weet. Wel vergeetachtig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
skippy heeft een hersenbeschadiging?
You made my dayquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Niet dat ik weet. Wel vergeetachtig de laatste tijd.
Ik zat laatst zelfs in de bus en bedacht me toen ineens dat ik op de heenweg toch echt met de fiets was gegaan
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef lienelien het volgende:
wtf. Is een e-ticket nu even duur als een ticket via de post?![]()
[..]
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
goh. nou. jeetje. was ik zelf nooit op gekomen![]()
Ah wel goed dat er ook nog eerlijke mensen bestaanquote:Nouja, ik ben half marktplaats aan het afspammen met mijn slijmmails (kreeg al van iemand een reactie dat ik haar kaartje (inc bonnenetje van het gwk) mag kopen voor ¤140, maar heb na gisteren geen reactie meer van haar gehad. Ophalen is geen optie aangezien ze in zeeland woont, en opsturen is een beetje risky)
Oja, en maandag dus naar de rechtswinkel ivm tickets4u.
Ja charmant als altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik was toch even charmant als altijd?
Heb weer zin in een indiefeestje maar zit nog steeds ziek thuisGa het volgende week goed maken met Radiohead en R.E.M. in 2 dagen
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja charmant als altijd
na radiohead draaien we op de officieuze afterparty in de Flexbar (naast het veld zo'n beetje)
Kom je ook nog even charmant doen?
Ja is goed, kom wel even buurtenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja charmant als altijd
na radiohead draaien we op de officieuze afterparty in de Flexbar (naast het veld zo'n beetje)
Kom je ook nog even charmant doen?
Je kan hem herkennen aan de monobrauwquote:Op zondag 29 juni 2008 15:56 schreef frame-saw het volgende:
Bweheh tering, ik zie het er nog steeds niet in![]()
Beck morgen!quote:Op zondag 29 juni 2008 16:55 schreef On het volgende:
Ik ga meer naar Beck omdat mijn broertje er erg fan van is, maar ik vind hem ook een erg goeie artiest. Lekker experimenteel. En Yeasayer is ook mooi meegenomen ja, ookal ga ik die ook op lowlands zien.
Dat viel mij ook al op, wat bezielt het iemand om de godganse dag met zo'n kutstok met kutvlag te gaan lopen? en ontzettend irritant voor mensen die erachter staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:21 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh, de hoeveelheid vlaggenjosti's daar is echt bizar
Beetje flauw...quote:LET OP: er mag bij het concert van Beck NIET gefotografeerd en gefilmd worden.
Traditie hé.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, wat bezielt het iemand om de godganse dag met zo'n kutstok met kutvlag te gaan lopen? en ontzettend irritant voor mensen die erachter staan.
Lienquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef lienelien het volgende:
er zit een verschil tussen hé en hè.
Je kunt ook overdrijvenquote:
Heb jij een soort computergeheugen ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Aisumasen het volgende:
Jáááá, en het is NIET de eerste keer!!!![]()
![]()
[..]
Psychoquote:Op maandag 30 juni 2008 13:17 schreef Aisumasen het volgende:
Jáááá, en het is NIET de eerste keer!!!![]()
![]()
[..]
Heel subtiel een superman PIquote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef Aisumasen het volgende:
Ok, komt de uitleg: Sinds dat lienelien mij op de vingers tikte, maak ik die fout nooit meer. Niet zo moeilijk om te onthouden in welke situatie zich dat voordeed, en al helemaal niet zo moeilijk om even op Control+F te drukken in het enige AM-topic waar lienelien in gepost heeft. Zelfde soort verhaal als bij de quote waar MaJo het over heeft. Zo eng is het dus allemaal niet.
Maar is het gemierenneuk toentertijd tóch nog ergens goed voor geweest, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |