Longembolie!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb het nu eventjes te warm![]()
Van die aanvallen benauwdheid, pff.
Volgens mij zit ik in de overgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat, jij van het padje af? welnee joh, viel wel mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was toch even charmant als altijd?
Heb weer zin in een indiefeestje maar zit nog steeds ziek thuisGa het volgende week goed maken met Radiohead en R.E.M. in 2 dagen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wees blij dat ie onzichtbaar isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:20 schreef -skippybal- het volgende:
En ik heb een onzichtbare koortslip
Nu is het trouwens wel lekker weer. Met de laptop in het gras liggen met schreeuwende kutkinderen op de achtergrond
Nou, dat is wel een einje.. Er gaan trouwens ook bussen naartoequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Is het ver lopen van CS naar Westerpark? Ik heb nogal een hekel aan trams...
Wat is dat met jou de laatste tijd dat er allemaal typo's in je posts staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een einje.. Er gaan trouwens ook bussen naartoe
Koekjes eten boven je laptop > kruimels onder toetsen > weigerende toetsenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat met jou de laatste tijd dat er allemaal typo's in je posts staan?
Ben benieuwd. Ik waaide bijna weg, zat buiten op NEMO, vreesde eigenlijk dat het niet echt te verstaan zou zijnquote:Hoorde net het stukje op de radio, je hebt een goede radiostem
Ah okquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Koekjes eten boven je laptop > kruimels onder toetsen > weigerende toetsen
[..]
Ben benieuwd. Ik waaide bijna weg, zat buiten op NEMO, vreesde eigenlijk dat het niet echt te verstaan zou zijn
Ik pm het jequote:Hij zei nog dat ik het ergens terug kon luisteren, maar ben ik vergeten. Weet jij waar?
Vind het een beetje vaag qua OV, moet er woensdag ook nog naar toe voor R.E.M. en ik haat lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een einje.. Er gaan trouwens ook bussen naartoe
Bij dezen danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:56 schreef lienelien het volgende:
Mag ook wel hier posten, hoorGeen probleem. Ben het nu zelf aan het luistren, mooi stukje geworden!
Maarre, zijn er ook daadwerkelijk mensen die campusradio luisteren?
hm, ja, ik weet alleen dat er tramrails op de weg langs het park liggen, en dat er ook bushaltes zijn. Maar verder géén idee welke lijnen er rijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind het een beetje vaag qua OV, moet er woensdag ook nog naar toe voor R.E.M. en ik haat lopen..
Ik was woensdag bij Elbow in Paradiso en toen heb ik al even op de lijnennetkaart gekeken, de 3 komt er langs maar dan moet je wel vanaf station Muiderpoort, vanaf Centraal kan je er niet met de tram komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm, ja, ik weet alleen dat er tramrails op de weg langs het park liggen, en dat er ook bushaltes zijn. Maar verder géén idee welke lijnen er rijden
ah tram 3 naar de zoutkeetsgracht ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was woensdag bij Elbow in Paradiso en toen heb ik al even op de lijnennetkaart gekeken, de 3 komt er langs maar dan moet je wel vanaf station Muiderpoort, vanaf Centraal kan je er niet met de tram komen.
Ik zit even naar Google Earth te kijken, is het niet gewoon het evenemententerrein direct naar de gasfabriek? Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah tram 3 naar de zoutkeetsgracht ja.
Maar ik zit trouwens een beetje in de war met de westergasfabriek. Weet niet echt waar het park ten opzichte van de fabriek ligt..
Maar Raconteurs staat dinsdag pas in de Melkwegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:11 schreef Leonos het volgende:
Maandag heul indie naar de Raconteurs.
Vanavond bandjes wedstrijd en zondag parkpop.
Word een top weekend
Nou, als dát Glastonbury moet reddenquote:Franz Ferdinand play Glastonbury…oh yes they are
Franz Ferdinand will be the 'Very Special Guests' playing on The Park Stage at 10pm tomorrow (Friday) at Glastonbury.
Judging by the reaction from their current run of small regional shows, expect a mix of their killer hits and future singalong anthems.
Ah, maar dit wél!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, als dát Glastonbury moet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |