quote:Bezorgwijze Per bestelling Toelichting
Postbezorging 1.81 Tickets worden naar uw postadres verzonden
TicketFast (Aanbevolen) 1.81 De E-tickets worden als een bijgevoegde PDF blabla
Ah, zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:31 schreef Aisumasen het volgende:
London Calling, dat halfjaarlijkse Britpop-festival in Paradiso met 2 dagen lang dezelfde soort bands.
Jaahaa!! 'Service' kost wat he...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef lienelien het volgende:
wtf. Is een e-ticket nu even duur als een ticket via de post?![]()
[..]
Niet dat ik weet. Wel vergeetachtig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
skippy heeft een hersenbeschadiging?
You made my dayquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Niet dat ik weet. Wel vergeetachtig de laatste tijd.
Ik zat laatst zelfs in de bus en bedacht me toen ineens dat ik op de heenweg toch echt met de fiets was gegaan
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef lienelien het volgende:
wtf. Is een e-ticket nu even duur als een ticket via de post?![]()
[..]
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
goh. nou. jeetje. was ik zelf nooit op gekomen![]()
Ah wel goed dat er ook nog eerlijke mensen bestaanquote:Nouja, ik ben half marktplaats aan het afspammen met mijn slijmmails (kreeg al van iemand een reactie dat ik haar kaartje (inc bonnenetje van het gwk) mag kopen voor ¤140, maar heb na gisteren geen reactie meer van haar gehad. Ophalen is geen optie aangezien ze in zeeland woont, en opsturen is een beetje risky)
Oja, en maandag dus naar de rechtswinkel ivm tickets4u.
Ja charmant als altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik was toch even charmant als altijd?
Heb weer zin in een indiefeestje maar zit nog steeds ziek thuisGa het volgende week goed maken met Radiohead en R.E.M. in 2 dagen
quote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja charmant als altijd
na radiohead draaien we op de officieuze afterparty in de Flexbar (naast het veld zo'n beetje)
Kom je ook nog even charmant doen?
Ja is goed, kom wel even buurtenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja charmant als altijd
na radiohead draaien we op de officieuze afterparty in de Flexbar (naast het veld zo'n beetje)
Kom je ook nog even charmant doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |