Dat was toch begin juli? Dan kan het wel kloppen, want ze zijn ook gespot bij het optreden van Radioheadquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Aisumasen het volgende:
Toen ik net een videoclip van MGMT voorbij zag komen, dacht ik ineens weer hier aan:
Na het (vreselijk teleurstellende) optreden van Beck in de Melkweg vorige maand, draaide de DJ's leuke plaatjes op de dansvloer. Ik mocht nog ruim één uur wachten op de laatste trein, dus bleef ik maar fijn drankbonnen uitgeven in de Melkweg.
Op een gegeven ogenblik komen er in de zaal 2 gasten langs in psychedelische kledij, waarvan één krullenbol met zo'n Axl Rose-bandana. Als ik een concertpartner had gehad, had ik gegrapt: "Kijk, MGMT komt afterparty-en!". Kort daarna stonden die gasten op het balkon bij de DJ-set, en plugden ze hun iPod's in, om vervolgens met een onmogelijke belabberde mix het hele publiek weg te jagen.
Door deze vreemde gang van zaken bekeek ik de jochies nog iets beter, en was ik bijna overtuigd dat het daadwerkelijk de zanger van MGMT was. Tenminste, het leek op die gast die ik een tijdje daarvoor toch echt in Doornroosje had zien optreden. Maar wat zouden ze op een willekeurige maandagavond in Nederland doen, na afloop van het optreden van Beck?
Nou ja, nu ik die clip gezien heb weet ik het zeker, of die zanger heeft een kloon, haha... Nu las ik net dat MGMT met Beck gaat touren in Amerika, dus dat kan een verklaring zijn. Maar heeft niemand er wat over gelezen, ofzo?
Ja. Nou ja....30 juniquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was toch begin juli? Dan kan het wel kloppen, want ze zijn ook gespot bij het optreden van Radiohead
2006quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Panic_A het volgende:
Die nieuwe plaat van Bromheads Jacket klinkt wel even wat anders dan we gewend zijn.
Ik denk dat ik meer de stijl van het eerste album prefereer, maar laten we eerst maar even wachten op de andere singles. Ik was volgens mij ook één van de weinige die het eerste album in hun top 5 van 2007 had staan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
2006!!! Maar in beide jaren vond ik het een top 5-album.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
En dan nu het echte werk, de toplijst...
1. Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
[ afbeelding ]
2. Paul McCartney - Memory Almost Full
[ afbeelding ]
3. Ray Davies - Working Man’s Cafe
[ afbeelding ]
4. Editors - An End Has A Start
[ afbeelding ]
5. LCD Soundsystem - Sound Of Silver
[ afbeelding ]
6. Bromheads Jacket - Dits From The Commuter Belt
7. Kanye West – Graduation
8. The Bees – Octopus
9. The Good, The Bad & The Queen - The Good, The Bad & The Queen
10. The View - Hats Off To The Buskers
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
waar is de plaat van Jack Penate??? Ruil die maar om met LCD Soundsystem!
Oei! Je had een rare tikfout gemaakt, maar zo klopt ie weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:15 schreef Aisumasen het volgende:
Vind de LCD Soundsystem LP nog steeds 'top 5'-werk, maar vind Jack Penate een zwaar onderschat overschat artiest.
Haha, elke dj in electroland is op zoek naar die plaat. Maar nog nergens te downloaden. Ben ook op zoek om hem op Lowlands te draaien, maar helaas.... So far no luck...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Is die Soulwax remix van Kids (van MGMT dus) al ergens te downloaden? Erol Alkan draaide 'm op 5 Days Off. Vette shit! Waarschijnlijk op Lowlands ook wel weer.
Niet de instrumentale, wel gewoon die versie op Soulwax' remix album natuurlijk. Maar de vocals op die track zijn zo gaaf, waarom zou je die weglaten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:50 schreef Mr.Brightside het volgende:
LMK: Heb jij die instrumentale klaxons-gravity's rainbow remix van soulwax ook?
Nou gefeliciteerd dan maar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:34 schreef Mistaken het volgende:
Hihihihi..
Ik heb vandaag de plaat van Jack Penate voor mijn verjaardag gekregen
The Last Shadow Puppets en The Raconteurs? De mogelijke 3e zou ik niet wetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
Damn, als ik dat zo bekijk was vorig jaar een geweldig albumjaar. Dit jaar heb ik nog maar 2 á 3 albums die ik écht de moeite waard vind, waarvan er één met kop en schouders overal bovenuit steekt. Hmm...
Nou, maar even afwachten dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Haha, elke dj in electroland is op zoek naar die plaat. Maar nog nergens te downloaden. Ben ook op zoek om hem op Lowlands te draaien, maar helaas.... So far no luck...
Ik heb hem 2 keer gehoord zonder vocals.. een keer in een set van vicarious bliss en een keer in een set van soulwax zelf notabene! Begrijp me niet verkeerd ik vind de vocals erg vet maar die remix bouwt zo heerlijk op. De versie zonder vocals voelt gewoon een tikkeltje harder aan ofzo, ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Niet de instrumentale, wel gewoon die versie op Soulwax' remix album natuurlijk. Maar de vocals op die track zijn zo gaaf, waarom zou je die weglaten?
Ringo Starr denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
The Last Shadow Puppets en The Raconteurs? De mogelijke 3e zou ik niet weten
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
The Last Shadow Puppets en The Raconteurs? De mogelijke 3e zou ik niet weten
Jawel, je hebt het andere topic goed in de gaten gehoudenquote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei! Je had een rare tikfout gemaakt, maar zo klopt ie weer.
Dat is een spannende strijd tussen The Raconteurs en The Last Shadow Puppets, tot nu toe heb ik TLSP meer gedraaid, maar The Raconteurs had ik gelijk een "wauw, dit is geweldig"-gevoel vanaf de 1e seconde tot het einde. Maar ik wacht tot ik de nummers van TLSP live gezien heb, dan geef ik pas een eindoordeel. Al denk ik niet dat het onder gaat doen voor The Raconteurs in de Melkweg, en dat was gewoon briljant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:30 schreef Aisumasen het volgende:
Wat vinden jullie nu echt hét album van 2008 tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |