Hoe kom je daarbij? Hij ligt pas de 23ste in de winkel...quote:Op zondag 15 juni 2008 20:06 schreef -skippybal- het volgende:
Het is niet echt lekken als de plaat al in de winkel ligt he(Bij Infadels dan)
Precies wat ik dachtquote:
jawelquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Je usericon doet het niet
Die van LMK is wit, bij jou staat er een kruisje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
jawelDie van LMK doet het juist niet.
Veel nieuwe namen voor LL trouwens![]()
Ik heb gelukkig de vrijdag vrij gekregen op m'n stage, maar ik kan nu dus pas op donderdagavond gaan
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij ligt pas de 23ste in de winkel...
Prijs niet bekend, maar ik gok dat Bright Eyes tegenwoordig best een dure vogel is...quote:Conor Oberst and the Mystic Valley Band Concerts - Tuesday 2 September 2008 at Melkweg
Mijn fietsen zijn altijd binnen een paar weken kapotquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
En wie o wie van de Nijmegenaren heeft een gare stationsfiets die voor een klein en liev prijsje naar mij toe mag? Eventueel met een extra rozijnen- of mueslibol[ afbeelding ]
Ik zie bij Lienelien nog steeds een kruisje, de avatar van LMK zie ik wel weer. En ik heb windows IE dus aan firefox kan het niet liggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef frame-saw het volgende:
Lienelien heeft gewoon The Strokes staan hoor, en die van LMK is ook wit bij mij.
Mss ligt het aan Firefox?
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzo
En wie o wie van de Nijmegenaren heeft een gare stationsfiets die voor een klein en liev prijsje naar mij toe mag? Eventueel met een extra rozijnen- of mueslibol[ afbeelding ]
Dan ligt het aan IE, ik heb FFquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie bij Lienelien nog steeds een kruisje, de avatar van LMK zie ik wel weer. En ik heb windows IE dus aan firefox kan het niet liggen
Feli trouwens jakkop![]()
Pff, iedereen ook hier met de plaatjesprobleempjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Ah dan zouden het nieuwe nr's kunnen zijn. Maar nee ik zie hem nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook focking veel zin in!
[ Bericht 3% gewijzigd door Thijsssss op 18-06-2008 16:38:05 (setlist onder spoiler gezet) ]
Mooi, dus je gaat wel slagen? En nog gefeliciteerd.quote:
En dan gelijk in de rij gaan liggen voor Last Shadow Puppets kaartjes?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zin in vrijdag. Heel de nacht in Tivoli hangen
same here...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zin in vrijdag. Heel de nacht in Tivoli hangen
Schijnt dat ze het te vroeg bekend gemaakt hadden. Concert datum zal wel kloppen, maar voorverkoop zou wel eens anders kunnen zijn nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:25 schreef frame-saw het volgende:
Het staat niet meer op de Paradiso-site, van LSTP. Ook niet op ticketservice, vreemd?
De foto's in haar fokfotoboek zijn niet goed genoeg?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Leonos het volgende:
MaJo. Waar blijft die foto van je zodat ik een biertje bij je kan opeisen vrijdag?
Voor zover ik weet zijn dat idd nieuwe nummers. Ik ben benieuwd! Heb er wel zin in, vorige keer (al weer te lang geleden) was geweldigquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
Setlist laatste gig van Maxïmo Park:
[ afbeelding ]
Wieuww, nieuw materiaalOf zijn dat B-kantjes?
Nou wordt ie mooiquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:12 schreef Leonos het volgende:
MaJo. Waar blijft die foto van je zodat ik een biertje bij je kan opeisen vrijdag?
Je hebt nog steeds mijn reputatie als zwarthandelaar niet weggehaald
Had je maar moeten luisteren naar de user die in april (gekscherend) zei dat ze "toch wel in Doornroosje komen"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Mistaken het volgende:
En dan zit ik dus 10 augustus in een non-uitverkochte zaal in Amsterdam
Echt, waar komt al dat Kaiser Chiefs-gebash toch ineens vandaan? Het is en blijft een leuke middelmatige rock-band, met zeer catchy nummers. Perfect voor festivals, misschien minder lang houdbaar op plaat. Maar hier moet ik ze toch even verdedigen. Op hun omhoog geprezen debuutplaat staan misschien 4 fatsoenlijke composities, de rest is pure bagger. Persoonlijk kan ik er niet meer naar luisteren. Maar de optredens die ik in 2005/2006 van ze heb gezien waren zeer vermakelijk en vol met potentie.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:22 schreef frame-saw het volgende:
En ik ben het met jou eens.
Ik vind KC sowieso echt bagger geworden, slaat nergens meer op.
Is er wel eens iemand geweest die géén problemen met CD-Wow had?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef jakkop het volgende:
Voor de mensen die wel eens bij cd-wow bestellen: als ik kijk bij track your order vind tie niks. Is alles nu wel geod gegaan?
Hmm, no thanks. Ik heb al 2 albums van ze.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef AMDB het volgende:
Nieuw Franz Ferdinand nummer, klinkt erg....Franz Ferdinand...
Oh man, wanneer stopt het nu eens... Speel je rustig UEFA FIFA 2008, hoor je weer die verrekte "ABC, 123, I love you, you love me"-composities voorbij komen. Inspiratieloze kliekjes...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Pete and the Pirates - Mr. Understanding, it is.
De promo van het Rascals-album is al maanden uit. Die klinkt lekker experimenteel, fijn om naar te luisteren. Complete album nog niet beluisterd. Beetje jammer van de bandnaam, maar steekt met kop en schouders boven de norm uit. Miles is een goede componist, wat hij ook ruimschoots bewezen heeft in The Last Shadow Puppets.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef Thijsssss het volgende:
Nieuwe Infadels en The Rascals zijn gelekt... Succes met zoeken
Ik vind het ook een wat overtrokken reactie voor een 35-jarige miljonair. Aan de andere kant is het mooi hoe zo'n onrespectvolle pauper de les gelezen wordt door de grote man in het spotlicht. Op Pinkpop 2003 zei hij ook zoiets geweldigs. Ergens in het voorste vak was een opgefokte gast ruzie aan het zoeken. Ik kon het zelf niet goed zien, maar het was duidelijk dat er iets aan de hand was. Toen sprak Josh 'em eens wat van zijn Nederlandse woorden toequote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
Een extreem trieste Josh Homme (QOTSA)
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij ligt pas de 23ste in de winkel...
Ik heb 'em van het weekend al zien liggen, -skippybal- heeft gelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En MP gaat waarschijnlijk m'n laatste optreden (van een grote band) waar nog bij gerookt mag worden
Onzin. CDWow is gezegend met een prima klantenservice, dus je moet gewoon even een mailtje sturen via de application op de site, en je krijgt geheid binnen een paar uur (tijdens kantooruren) een reactie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Is er wel eens iemand geweest die géén problemen met CD-Wow had?![]()
De oplossing is simpel: eBay.
Heb van de week de Wolfmother DVD besteld en is net binnen gekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Onzin. CDWow is gezegend met een prima klantenservice, dus je moet gewoon even een mailtje sturen via de application op de site, en je krijgt geheid binnen een paar uur (tijdens kantooruren) een reactie.
Ik vind KC ook heel erg tof hoor, maar jezelf de nieuwe Oasis noemen is ook weer zoietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:29 schreef Aisumasen het volgende:
Echt, waar komt al dat Kaiser Chiefs-gebash toch ineens vandaan? Het is en blijft een leuke middelmatige rock-band, met zeer catchy nummers. Perfect voor festivals, misschien minder lang houdbaar op plaat. Maar hier moet ik ze toch even verdedigen. Op hun omhoog geprezen debuutplaat staan misschien 4 fatsoenlijke composities, de rest is pure bagger. Persoonlijk kan ik er niet meer naar luisteren. Maar de optredens die ik in 2005/2006 van ze heb gezien waren zeer vermakelijk en vol met potentie.
Toen kwam die tweede plaat, en sindsdien hebben ze echt iets om op te bouwen. Dat album staat vol met catchy melodieën, gewoon zeer goede rock-nummers. 10 keer beter dan de debuutplaat, en je kunt duszeggen dat de band flink gegroeid is. Dat zag je ook terug in de optredens, hun show op Lowlands 2007 vond ik zelfs redelijk indrukwekkend. Ze wisten anderhalf uur lang te boeien, op visueel en muzikaal gebied. Juist vanaf het moment dat ik Kaiser Chiefs volwaardig begon te waarderen, las ik steeds meer negatieve reacties. Waar komt dat vandaan?
Ik ben best benieuwd naar hun derde album, geproduceerd door Mark Ronson. Hopelijk betekent dat niet dat er in elk nummer dezelfde drumloopjes en toetertjes te horen zijn, zoals de meeste van zijn producties. Nieuw nummer 'You Want History' klinkt in ieder geval als een hit!
Geen voorprogramma, alleen een dj.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Maxïmo Park geen voorprogramma? Anders moet ik waarschinlijk het begin missen
Ik vind 'm relaxt, spellingscontrole is soms ook wel makkelijk. En nieuwe adresbalk is tof.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:35 schreef frame-saw het volgende:
Is de nieuwe versie van Firefox gewoon kut of moet je er aan wennen?
Die irritante spellingscontrole (al kan je die uitzetten) en prrft.
Awesome, bedankt ik ga zeker kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de mensen die Sigur Rós leuk vinden, om 2325 komt Heima op Canvas
Volgende week zondag moet Nederland de finale van het EK spelenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
Dan nog een andere tip: volgende week zondag de finale van Mooie Noten in het VondelparkNaast de 4 finalisten treden Hit me TV, pEp en Voicst op. Ik ga wel even buurten denk ik
Dit duurt van 13.00 tot 18.00uquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgende week zondag moet Nederland de finale van het EK spelen
Thnxquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:30 schreef Toad het volgende:
7 weken! JIj bent ook lekker vaak in het buitenland; me=jaloers.
Iig. veel plezier.
hoe dan? Of vanochtend nog net op tijd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:00 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb er wel één!
Je wilt niet weten hoe blij ik ben, jeetje. Geen fake-kaartjes op MP-stress, maar gewoon via ticketservice
Een vriendin heeft gister besteld via internetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe dan? Of vanochtend nog net op tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |