Alex Kapranos een mooi mannetje noemen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:53 schreef frame-saw het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten een aantal mooie mannetjes in de OP te zetten.
Ben nu het album voor het eerst aan het checken, het is best goed !quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:33 schreef Toad het volgende:
Over 6,5 de grote lading LL-namen!
[ afbeelding ]
Zitten er sowieso bij.![]()
quote:za 15 nov | 20.30 | 19.45 | 16,00 | MaxMGMT
Haha ik zal kijken of ik je ziequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:44 schreef Love Mae King het volgende:
Wellicht zie ik je nog zondag MaJo?
Bij Rage Agfainst The Machine natuurlijk
Oi Va Voiquote:Net als Lowlands, maakt Festival deBeschaving daags voor Pinkpop een deel van haar line-up bekend. Ditmaal worden Kate Nash, Air Traffic en Oi Va Voi aan de niet misselijke lineup toegevoegd. Eerder werd er al bekend dat onder andere Babyshambles, I am Kloot, Kaizers Orchestra, Mystery Jets en Mogwai op het programma staan.
Woensdag 4 juni wordt er weer een rits namen bekend gemaakt.
Het was een geweldig optreden ja, ze zong live een stuk rauwer dan op het album, daarnaast had ik het idee dat de nummers van haar nieuwe album ook een stuk steviger klonken. Zelfs het doornroosje publiek was stil tijdens de rustigere nummers.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef Aisumasen het volgende:
Ik baal echt dat ik niet bij Martha Wainwright kon zijn vanavond. Ik hoor overal goede verhalen over het optreden. Het scheen dat zelfs het Doornroosje-publiek stil was.
Blijfquote:Op zondag 1 juni 2008 23:48 schreef Aisumasen het volgende:
Een droom komt uit. Op dit moment speelt Paul McCartney het mooiste nummer aller tijden live: 'A Day In The Life'. Niet te geloven hoe mooi.
WTF?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben terug van PP.
BRS en Justice zijn geweldig.
En ik sta op de foto met Lauro van BRS en heb een gesigneerd kaartje
Jeuj, ich bin da auch von die partij!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:54 schreef NevermindMe het volgende:
Pinkpop kijken heb ik het ook druk mee ja! En ook heeeel druk met kaartjes bestellen voor Maximo Park in Paradiso! maar ze zijn besteld, dus SnowCockroach en ik zijn dan van de partij
Dat wist je al hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef lienelien het volgende:
Huh? Waarom zie ik nu pas Guillemots zaterdag in Paradiso staat?
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:48 schreef Aisumasen het volgende:
Een droom komt uit. Op dit moment speelt Paul McCartney het mooiste nummer aller tijden live: 'A Day In The Life'. Niet te geloven hoe mooi.
ja ik twijfelde al of ik het nou wel of niet eerder had gezien. Maar ik kan nu zelf niet eensquote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wist je al hoorIk zat nog te miepen dat ik dan niet kon in verband met jazz
Steven staat er ook bij, maar dat verdring ik gewoonquote:Op maandag 2 juni 2008 12:51 schreef Toad het volgende:
Ik wil bewijs, JA?!
En alleen ik mag haar Lauro noemen, das m'n koosnaampje.
Ik vond RATM wel vet, maar echt niet goed. Die drummer liep echt te prutsen. En alles veels te traag...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Rage Against the Machine was echt ZOMG vet gister![]()
Ze kwamen op met oranje guantanamobay pakken met een zwarte kap over hun hoofd en zetten zo Bombtrack in
![]()
Echt zo ontzettend vet, alleen Killing in the Name gemist omdat we eerder weg gingen om de drukte voor te zijn
Wat wel mooi was was dat we het op de achtergrond hoorde terwijl we naar de auto liepen
Wat pinkpop betreft, ik vind het maar een ongeorganiseerde bendeDrie kwartier lopen naar het festivalterrein (!!!), drinken was steeds overal op, nergens op het terrein kan je een flesje water halen, nergens is gewoon drinkwater, de toiletten zijn goor en stinken verschrikkelijk
Maar de line up maakte veel goed, met de goede sfeer en de heerlijke zonMaar geef mij toch maar Lowlands
wij hadden de auto op 20min staan en tot half 12 was camping a op zaterdag nog niet vol, zit je op nog geen 5 min lopen vanaf het terrein, wc's waren wel ranzig op de camping de 2e en 3e dag. Drinkwater was ook nog wel te verkrijgen @ A. Welke zaten jullie dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Wat pinkpop betreft, ik vind het maar een ongeorganiseerde bendeDrie kwartier lopen naar het festivalterrein (!!!), drinken was steeds overal op, nergens op het terrein kan je een flesje water halen, nergens is gewoon drinkwater, de toiletten zijn goor en stinken verschrikkelijk
Maar de line up maakte veel goed, met de goede sfeer en de heerlijke zonMaar geef mij toch maar Lowlands
Nog bedankt voor het voorschieten!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef portie het volgende:
vandaag kaartjes gehaald voor festival Debeschaving!
aangezien ik geen/weinig overlapping verwacht met lowlands ....
Babyshambles, Kate nash, I am kloot, pete and the pirates and many more![]()
Joecheiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef lienelien het volgende:
ohh, 30 augustus pas! Da's een zaterdag neem ik aan? Dan ga ik mee ja
Ja want ik mis de helft van Lowlandsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
JoecheiYep dat is een zaterdag
Lowlands after party
Oh nee straks word ik opgepaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is skimboarden
Oh en, lieve jongens en meisjes, oplettuhhhh!!!
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:06 schreef frame-saw het volgende:
Nouja ik doe het liever gratis zelf. Er zit er wel een maar toen ik daar een fiets ooit ging lenen werd ik een beetje bang van die mensen daar.
Iedereen klaagt hier over examens en stress, en toch moeten we dat allemaal zelf oplossenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?
Gram en The Dodos zijn wel tof, Polyics gaat wel. Milow had van mij weer niet echt gehoeven, maar ach. Kunnen de bakvisjes ook aan hun trekken komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef portie het volgende:
ah... als ik de slideshow op www.debeschaving mag geloven moeten dit de nieuwe namen voorstellen :
the 925,s
gram (solo)
nobody beats the drum
the dodos
angus and julia stone
good dog happy man
polysics
milow
year long disaster
Als niemand gratis mijn band wil plakken doe ik het liever zelf ja. Maar ik dacht, misschien is er iemand zo aardig om even langs te komen en mijn band te plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?
Helpt niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef frame-saw het volgende:
Dan ga je omrijden met de trein, kan je niet via Utrecht ofzo?
1 2 | \.....Nijmegen |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |