ja ik twijfelde al of ik het nou wel of niet eerder had gezien. Maar ik kan nu zelf niet eensquote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wist je al hoorIk zat nog te miepen dat ik dan niet kon in verband met jazz
Steven staat er ook bij, maar dat verdring ik gewoonquote:Op maandag 2 juni 2008 12:51 schreef Toad het volgende:
Ik wil bewijs, JA?!
En alleen ik mag haar Lauro noemen, das m'n koosnaampje.
Ik vond RATM wel vet, maar echt niet goed. Die drummer liep echt te prutsen. En alles veels te traag...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Rage Against the Machine was echt ZOMG vet gister![]()
Ze kwamen op met oranje guantanamobay pakken met een zwarte kap over hun hoofd en zetten zo Bombtrack in
![]()
Echt zo ontzettend vet, alleen Killing in the Name gemist omdat we eerder weg gingen om de drukte voor te zijn
Wat wel mooi was was dat we het op de achtergrond hoorde terwijl we naar de auto liepen
Wat pinkpop betreft, ik vind het maar een ongeorganiseerde bendeDrie kwartier lopen naar het festivalterrein (!!!), drinken was steeds overal op, nergens op het terrein kan je een flesje water halen, nergens is gewoon drinkwater, de toiletten zijn goor en stinken verschrikkelijk
Maar de line up maakte veel goed, met de goede sfeer en de heerlijke zonMaar geef mij toch maar Lowlands
wij hadden de auto op 20min staan en tot half 12 was camping a op zaterdag nog niet vol, zit je op nog geen 5 min lopen vanaf het terrein, wc's waren wel ranzig op de camping de 2e en 3e dag. Drinkwater was ook nog wel te verkrijgen @ A. Welke zaten jullie dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Wat pinkpop betreft, ik vind het maar een ongeorganiseerde bendeDrie kwartier lopen naar het festivalterrein (!!!), drinken was steeds overal op, nergens op het terrein kan je een flesje water halen, nergens is gewoon drinkwater, de toiletten zijn goor en stinken verschrikkelijk
Maar de line up maakte veel goed, met de goede sfeer en de heerlijke zonMaar geef mij toch maar Lowlands
Nog bedankt voor het voorschieten!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef portie het volgende:
vandaag kaartjes gehaald voor festival Debeschaving!
aangezien ik geen/weinig overlapping verwacht met lowlands ....
Babyshambles, Kate nash, I am kloot, pete and the pirates and many more![]()
Joecheiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef lienelien het volgende:
ohh, 30 augustus pas! Da's een zaterdag neem ik aan? Dan ga ik mee ja
Ja want ik mis de helft van Lowlandsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
JoecheiYep dat is een zaterdag
Lowlands after party
Oh nee straks word ik opgepaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is skimboarden
Oh en, lieve jongens en meisjes, oplettuhhhh!!!
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:06 schreef frame-saw het volgende:
Nouja ik doe het liever gratis zelf. Er zit er wel een maar toen ik daar een fiets ooit ging lenen werd ik een beetje bang van die mensen daar.
Iedereen klaagt hier over examens en stress, en toch moeten we dat allemaal zelf oplossenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?
Gram en The Dodos zijn wel tof, Polyics gaat wel. Milow had van mij weer niet echt gehoeven, maar ach. Kunnen de bakvisjes ook aan hun trekken komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef portie het volgende:
ah... als ik de slideshow op www.debeschaving mag geloven moeten dit de nieuwe namen voorstellen :
the 925,s
gram (solo)
nobody beats the drum
the dodos
angus and julia stone
good dog happy man
polysics
milow
year long disaster
Als niemand gratis mijn band wil plakken doe ik het liever zelf ja. Maar ik dacht, misschien is er iemand zo aardig om even langs te komen en mijn band te plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?
Helpt niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef frame-saw het volgende:
Dan ga je omrijden met de trein, kan je niet via Utrecht ofzo?
1 2 | \.....Nijmegen |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |