Joecheiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef lienelien het volgende:
ohh, 30 augustus pas! Da's een zaterdag neem ik aan? Dan ga ik mee ja
Ja want ik mis de helft van Lowlandsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
JoecheiYep dat is een zaterdag
Lowlands after party
Oh nee straks word ik opgepaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is skimboarden
Oh en, lieve jongens en meisjes, oplettuhhhh!!!
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:06 schreef frame-saw het volgende:
Nouja ik doe het liever gratis zelf. Er zit er wel een maar toen ik daar een fiets ooit ging lenen werd ik een beetje bang van die mensen daar.
Iedereen klaagt hier over examens en stress, en toch moeten we dat allemaal zelf oplossenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?
Gram en The Dodos zijn wel tof, Polyics gaat wel. Milow had van mij weer niet echt gehoeven, maar ach. Kunnen de bakvisjes ook aan hun trekken komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef portie het volgende:
ah... als ik de slideshow op www.debeschaving mag geloven moeten dit de nieuwe namen voorstellen :
the 925,s
gram (solo)
nobody beats the drum
the dodos
angus and julia stone
good dog happy man
polysics
milow
year long disaster
Als niemand gratis mijn band wil plakken doe ik het liever zelf ja. Maar ik dacht, misschien is er iemand zo aardig om even langs te komen en mijn band te plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je het toch liever gratis zelf doet, waarom klaag je er dan over op een forum?
Helpt niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef frame-saw het volgende:
Dan ga je omrijden met de trein, kan je niet via Utrecht ofzo?
1 2 | \.....Nijmegen |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |