ja ik twijfelde al of ik het nou wel of niet eerder had gezien. Maar ik kan nu zelf niet eensquote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wist je al hoorIk zat nog te miepen dat ik dan niet kon in verband met jazz
Steven staat er ook bij, maar dat verdring ik gewoonquote:Op maandag 2 juni 2008 12:51 schreef Toad het volgende:
Ik wil bewijs, JA?!
En alleen ik mag haar Lauro noemen, das m'n koosnaampje.
Ik vond RATM wel vet, maar echt niet goed. Die drummer liep echt te prutsen. En alles veels te traag...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Rage Against the Machine was echt ZOMG vet gister![]()
Ze kwamen op met oranje guantanamobay pakken met een zwarte kap over hun hoofd en zetten zo Bombtrack in
![]()
Echt zo ontzettend vet, alleen Killing in the Name gemist omdat we eerder weg gingen om de drukte voor te zijn
Wat wel mooi was was dat we het op de achtergrond hoorde terwijl we naar de auto liepen
Wat pinkpop betreft, ik vind het maar een ongeorganiseerde bendeDrie kwartier lopen naar het festivalterrein (!!!), drinken was steeds overal op, nergens op het terrein kan je een flesje water halen, nergens is gewoon drinkwater, de toiletten zijn goor en stinken verschrikkelijk
Maar de line up maakte veel goed, met de goede sfeer en de heerlijke zonMaar geef mij toch maar Lowlands
wij hadden de auto op 20min staan en tot half 12 was camping a op zaterdag nog niet vol, zit je op nog geen 5 min lopen vanaf het terrein, wc's waren wel ranzig op de camping de 2e en 3e dag. Drinkwater was ook nog wel te verkrijgen @ A. Welke zaten jullie dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Wat pinkpop betreft, ik vind het maar een ongeorganiseerde bendeDrie kwartier lopen naar het festivalterrein (!!!), drinken was steeds overal op, nergens op het terrein kan je een flesje water halen, nergens is gewoon drinkwater, de toiletten zijn goor en stinken verschrikkelijk
Maar de line up maakte veel goed, met de goede sfeer en de heerlijke zonMaar geef mij toch maar Lowlands
Nog bedankt voor het voorschieten!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef portie het volgende:
vandaag kaartjes gehaald voor festival Debeschaving!
aangezien ik geen/weinig overlapping verwacht met lowlands ....
Babyshambles, Kate nash, I am kloot, pete and the pirates and many more![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |