Haha ik zal kijken of ik je ziequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:44 schreef Love Mae King het volgende:
Wellicht zie ik je nog zondag MaJo?
Bij Rage Agfainst The Machine natuurlijk
Oi Va Voiquote:Net als Lowlands, maakt Festival deBeschaving daags voor Pinkpop een deel van haar line-up bekend. Ditmaal worden Kate Nash, Air Traffic en Oi Va Voi aan de niet misselijke lineup toegevoegd. Eerder werd er al bekend dat onder andere Babyshambles, I am Kloot, Kaizers Orchestra, Mystery Jets en Mogwai op het programma staan.
Woensdag 4 juni wordt er weer een rits namen bekend gemaakt.
Het was een geweldig optreden ja, ze zong live een stuk rauwer dan op het album, daarnaast had ik het idee dat de nummers van haar nieuwe album ook een stuk steviger klonken. Zelfs het doornroosje publiek was stil tijdens de rustigere nummers.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef Aisumasen het volgende:
Ik baal echt dat ik niet bij Martha Wainwright kon zijn vanavond. Ik hoor overal goede verhalen over het optreden. Het scheen dat zelfs het Doornroosje-publiek stil was.
Blijfquote:Op zondag 1 juni 2008 23:48 schreef Aisumasen het volgende:
Een droom komt uit. Op dit moment speelt Paul McCartney het mooiste nummer aller tijden live: 'A Day In The Life'. Niet te geloven hoe mooi.
WTF?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:37 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben terug van PP.
BRS en Justice zijn geweldig.
En ik sta op de foto met Lauro van BRS en heb een gesigneerd kaartje
Jeuj, ich bin da auch von die partij!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:54 schreef NevermindMe het volgende:
Pinkpop kijken heb ik het ook druk mee ja! En ook heeeel druk met kaartjes bestellen voor Maximo Park in Paradiso! maar ze zijn besteld, dus SnowCockroach en ik zijn dan van de partij
Dat wist je al hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef lienelien het volgende:
Huh? Waarom zie ik nu pas Guillemots zaterdag in Paradiso staat?
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:48 schreef Aisumasen het volgende:
Een droom komt uit. Op dit moment speelt Paul McCartney het mooiste nummer aller tijden live: 'A Day In The Life'. Niet te geloven hoe mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |