Ik zie bij Lienelien nog steeds een kruisje, de avatar van LMK zie ik wel weer. En ik heb windows IE dus aan firefox kan het niet liggenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef frame-saw het volgende:
Lienelien heeft gewoon The Strokes staan hoor, en die van LMK is ook wit bij mij.
Mss ligt het aan Firefox?
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2008 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat 'ie op de 16e al uit kwam ofzo
En wie o wie van de Nijmegenaren heeft een gare stationsfiets die voor een klein en liev prijsje naar mij toe mag? Eventueel met een extra rozijnen- of mueslibol[ afbeelding ]
Dan ligt het aan IE, ik heb FFquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie bij Lienelien nog steeds een kruisje, de avatar van LMK zie ik wel weer. En ik heb windows IE dus aan firefox kan het niet liggen
Feli trouwens jakkop![]()
Pff, iedereen ook hier met de plaatjesprobleempjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Ah dan zouden het nieuwe nr's kunnen zijn. Maar nee ik zie hem nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook focking veel zin in!
[ Bericht 3% gewijzigd door Thijsssss op 18-06-2008 16:38:05 (setlist onder spoiler gezet) ]
Mooi, dus je gaat wel slagen? En nog gefeliciteerd.quote:
En dan gelijk in de rij gaan liggen voor Last Shadow Puppets kaartjes?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zin in vrijdag. Heel de nacht in Tivoli hangen
same here...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef Leonos het volgende:
Heb zin in vrijdag. Heel de nacht in Tivoli hangen
Schijnt dat ze het te vroeg bekend gemaakt hadden. Concert datum zal wel kloppen, maar voorverkoop zou wel eens anders kunnen zijn nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:25 schreef frame-saw het volgende:
Het staat niet meer op de Paradiso-site, van LSTP. Ook niet op ticketservice, vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |