Sp!tsquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:28 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Haha, hoe heb je die dan in godesnaam gewonnen?
Pff. Ik zal je nog eens een plezier doen door je als enige niet uit te lachen. Stank voor dank, mooi is dat.quote:
Dus je hebt meegedaan aan een soort prijsvraag waarvan je de prijs niet eens wilde winnen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sp!ts
Als iemand daar nog heen wil zou ik gewoon prijsvragen in de gaten houden. No way dat ze meer dan 50% van de kaarten verkopen, en dan zijn die prijsvragen eigenlijk gewoon verkapte weggeef-acties.
Dan ga ik ondertussen brylcreem- en groene broekenmensen wat geld aftroggelen op Marktplaats
Dat doe ik ook wel vaak hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dus je hebt meegedaan aan een soort prijsvraag waarvan je de prijs niet eens wilde winnen?
Yupquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dus je hebt meegedaan aan een soort prijsvraag waarvan je de prijs niet eens wilde winnen?
Ah dat is balenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef jakkop het volgende:
GRAFKLOTETYFUS! Ik heb een her! 1 10e te weinig op wiskunde
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef SnowCockroach het volgende:
Heeft er iemand hier ook die Engelse MTV TWO? want er is zo'n promo voor Gonzo on Tour (geloof ik) the Great Escape festival en daar zit zo'n liedje bij dat wel leuk is, nogal indie.
Enige idee welke het kan zijn?
Nopes.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:52 schreef AMDB het volgende:
Skippy, ga jij nog naar Arrow Rock eigenlijk?
* Love Mae King kijkt even naar jouw usericonquote:
Eigenlijk roept 'ie jou, mij en iedereen die naar z'n UI kijkt uit als winnaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:54 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
* Love Mae King kijkt even naar jouw usericon
Altijd nog beter dan jezelf gewoon tot winnaar uitroepen, niet?
Pete and the Pirates - Mr. Understanding, it is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef SnowCockroach het volgende:
Heeft er iemand hier ook die Engelse MTV TWO? want er is zo'n promo voor Gonzo on Tour (geloof ik) en daar zit zo'n liedje bij dat wel leuk is, nogal indie.
Enige idee welke het kan zijn?
je hebt me doorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:51 schreef jakkop het volgende:
Gespleten persoonlijkheid, dat je antwoord geeft op je eigen vragen?![]()
Achja, een schizofreen is nooit alleen.
*luistert nu The Rascals*quote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef Thijsssss het volgende:
Nieuwe Infadels en The Rascals zijn gelekt... Succes met zoeken
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
Een extreem trieste Josh Homme (QOTSA)
Oeh, je krijgt wat drinken ofzo over je heen. Dan moet 'ie natuurlijk flinke klappen krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goed zo Josh, laat dat gastje het maar weten. En terecht dat ie zo reageert.
Laat die man ook lekker een slechte dag hebben, ik reageer ook wel eens overdreven.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, je krijgt wat drinken ofzo over je heen. Dan moet 'ie natuurlijk flinke klappen krijgen.
Errug oermens![]()
En dan heb ik het nog niet eens over z'n geweldig rijke taalschat --->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |