Jazeker!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef Manono het volgende:
[..]
Even on topic dan maar: draait DLR nog ergens some time soon?
Je moet dan in Bern draaien, want dan heeft Nederland net de kwartfinale gewonnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Jazeker!
Europese mini-tour 2008:
20 Juni | Tivoli | Utrecht | Infadels afterparty (wellicht met Infadels DJ's)
21 Juni | Besame Mucho | Zurich | Zwitserland
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Jazeker!
Europese mini-tour 2008:
psst, lienelien weet dat ook wel aangezien dat op kruipafstand vanaf mijn huis isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:26 schreef Manono het volgende:
NB Zou de LMK per uitzondering buiten muziek willen posten aangezien het laatste openstaande plaatje onderweg naar zijn huis is?
Raad de straat, Amsterdam - deel IV?
Erh nee hoor, we moeten dan in Zurich draaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet dan in Bern draaien, want dan heeft Nederland net de kwartfinale gewonnen.
LMK zit helemaal niet in de PR. en hyves, weet je wel hoe ontzettend mei 2008 dat is? Daar doen wij niet aan. En sinds onze danslerock.nl gehacked is zijn we sowieso online niet zo goed bezig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat de LMK tegenwoordig in PR zit. Maar waarom doet de LMK nooit notificaties via Hyves versturen?
NB Zou de LMK per uitzondering buiten muziek willen posten aangezien het laatste openstaande plaatje onderweg naar zijn huis is?
Raad de straat, Amsterdam - deel IV?
Wat precies?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:22 schreef frame-saw het volgende:
Hallo, het was leuk gisteren![]()
Alleen lig ik nog in bed te rotten, dat is wat minder.
Jammer genoeg spelen ze een eventuele kwartfinale in Bazel of in Wenen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet dan in Bern draaien, want dan heeft Nederland net de kwartfinale gewonnen.
Kane in Paradiso natuurlijk!quote:
Ja daar kwam ik net ook achterquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
Jammer genoeg spelen ze een eventuele kwartfinale in Bazel of in Wenen.
erhm...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef frame-saw het volgende:
Ik stond met mijn kont omhoog zeg maar.
Huhquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef frame-saw het volgende:
En ik geloof dat 'we' Katja Schuurman hebben gezien, maar eigenlijk zag ik haar niet. Ik stond met mijn kont omhoog zeg maar.
Ik visualiseerde al dat jij met je kont omhoog stond en dat Katja erachter stond met een strap-on enzo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef frame-saw het volgende:
Haha mijn tas stond op de grond en daar pakte ik wat uit.
Ik ben moe, oké
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef Love Mae King het volgende:
Ik zeg, online wordt het niet.
Offline 2.0!
Born Ruffians is vet. Ik heb ze zondag gezien in berlijn. In de BangBangClub ik denk dat daar 150 man waren ofzo. Nog een gesigneerde poster gekregen omdat ze geen setlist haddenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kane in Paradiso natuurlijk!
Nee Born Ruffians![]()
En ik geloof dat 'we' Katja Schuurman hebben gezien, maar eigenlijk zag ik haar niet. Ik stond met mijn kont omhoog zeg maar.
Ik kende ze ook niet echt, had toevallig het album op mijn mp3 gezet om het nog een keer goed te luisteren op de trein heen. Vraag me trouwens nog wel af waarom die Luke zijn snaren niet afknipt want dat uitsteken is echt geen gezichtquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:05 schreef frame-saw het volgende:
Ik ook, zou vet zijn maar denk het niet. Ken trouwens weinig mensen die het kennen![]()
Ik weet ook niks meer van de set van gister haha, ik geloof dat ze met Red, Yellow And Blue begonnen maar ehm dat kan ook niet zo zijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:04 schreef AMDB het volgende:
Nieuw Franz Ferdinand nummer, klinkt erg....Franz Ferdinand...
Oeh dat gaat een feestje worden dan de 20stequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:00 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Jazeker!
Europese mini-tour 2008:
Precies wat ik dacht, vond dit toch weer beetje van hetzelfde klinken. Niet het experimentele wat ik ervan verwacht had, maar dat komt hopelijk op het albumquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
Dat van FF is trouwens wel weer grappig, maar ik hoop dat het niet van dat het hele album gaat zijn.
Eerste album om je naam te vestigen, tweede album om te bevestigen en bij de derde mag er wel weer wat 'anders' bij.
Albumpje maar even afwachten
Dus het gaat wél door?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Uh oh, ik heb kaarten gewonnen voor Ruk in Park
Kopuh??
Ik ben niet zo goed in mensen slechte dingen aannaaienquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:08 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dus het gaat wél door?![]()
En op deze manier verkoop je ze dus nooit, hè.Je moet het wel een beetje aanprijzen, met veel verkooppraatjes en reclametrucs.
(M.a.w.: wat komt er nou eigenlijk?!
)
Waaauuuwwww!!quote:Programma
Podium A
11.45 - 12.25 Mêlée
13.10 - 14.10 Starsailor
15.05 - 16.05 Counting Crows
17.00 - 18.00 Live
19.00 - 20.00 Anouk
21.00 - 22.30 Lenny Kravitz
Podium B
12.25 - 13.10 Justin Nozuka
14.10 - 15.05 Xavier Rudd
16.05 - 17.00 Gabriel Rios
18.00 - 19.00 Ben Folds
20.00 - 21.00 Beth Hart
Nah zo heel ruk is het toch niet? Ik ken best een paar vriendinnen die helemaal wild zouden worden van deze line-up.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in mensen slechte dingen aannaaienManipuleren is meer mijn ding
![]()
En dit komt er dus:
[..]
Waaauuuwwww!!
Ik ga me wel even registreren op het forum van de Viva of Hockeybond.
Kaartje voor de EK-finale.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Nah zo heel ruk is het toch niet? Ik ken best een paar vriendinnen die helemaal wild zouden worden van deze line-up.Wa moeje dr voor hebbe?
Ze zijn al geweest. En het was echt geniaal! Ik zou zeker gaan als ik jou was, of er nu iemand mee wil of niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:10 schreef Lieke_K het volgende:
Vanavond trouwens Guillemots hier, maar ik heb niemand om mee te gaan...En alleen naar een concert gaan blijf ik toch minder vinden. Hun nieuwe single is echt zó leuk! Maar eigenlijk heb ik de rest nooit echt goed beluisterd. Zijn ze nou al in Nijmegen geweest of komen ze nog?
Haha, hoe heb je die dan in godesnaam gewonnen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Uh oh, ik heb kaarten gewonnen voor Ruk in Park
Kopuh??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |