quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Mistaken het volgende:En dan zit ik dus 10 augustus in een non-uitverkochte zaal in Amsterdam

Had je maar moeten luisteren naar de user die in april (gekscherend) zei dat ze "toch wel in Doornroosje komen"

.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:22 schreef frame-saw het volgende:En ik ben het met jou eens.
Ik vind KC sowieso echt bagger geworden, slaat nergens meer op.

Echt, waar komt al dat Kaiser Chiefs-gebash toch ineens vandaan? Het is en blijft een leuke middelmatige rock-band, met zeer catchy nummers. Perfect voor festivals, misschien minder lang houdbaar op plaat. Maar hier moet ik ze toch even verdedigen. Op hun omhoog geprezen debuutplaat staan misschien 4 fatsoenlijke composities, de rest is pure bagger. Persoonlijk kan ik er niet meer naar luisteren. Maar de optredens die ik in 2005/2006 van ze heb gezien waren zeer vermakelijk en vol met potentie.
Toen kwam die tweede plaat, en sindsdien hebben ze echt iets om op te bouwen. Dat album staat vol met catchy melodieën, gewoon zeer goede rock-nummers. 10 keer beter dan de debuutplaat, en je kunt duszeggen dat de band flink gegroeid is. Dat zag je ook terug in de optredens, hun show op Lowlands 2007 vond ik zelfs redelijk indrukwekkend. Ze wisten anderhalf uur lang te boeien, op visueel en muzikaal gebied. Juist vanaf het moment dat ik Kaiser Chiefs volwaardig begon te waarderen, las ik steeds meer negatieve reacties. Waar komt dat vandaan?
Ik ben best benieuwd naar hun derde album, geproduceerd door Mark Ronson. Hopelijk betekent dat niet dat er in elk nummer dezelfde drumloopjes en toetertjes te horen zijn, zoals de meeste van zijn producties. Nieuw nummer 'You Want History' klinkt in ieder geval als een hit!
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef jakkop het volgende:Voor de mensen die wel eens bij cd-wow bestellen: als ik kijk bij track your order vind tie niks. Is alles nu wel geod gegaan?

Is er wel eens iemand geweest die géén problemen met CD-Wow had?
De oplossing is simpel: eBay.

quote:
Hmm, no thanks. Ik heb al 2 albums van ze.
quote:
Oh man, wanneer stopt het nu eens... Speel je rustig UEFA FIFA 2008, hoor je weer die verrekte "ABC, 123, I love you, you love me"-composities voorbij komen. Inspiratieloze kliekjes...
quote:
De promo van het Rascals-album is al maanden uit. Die klinkt lekker experimenteel, fijn om naar te luisteren. Complete album nog niet beluisterd. Beetje jammer van de bandnaam, maar steekt met kop en schouders boven de norm uit. Miles is een goede componist, wat hij ook ruimschoots bewezen heeft in The Last Shadow Puppets.
quote:
Ik vind het ook een wat overtrokken reactie voor een 35-jarige miljonair. Aan de andere kant is het mooi hoe zo'n onrespectvolle pauper de les gelezen wordt door de grote man in het spotlicht. Op Pinkpop 2003 zei hij ook zoiets geweldigs. Ergens in het voorste vak was een opgefokte gast ruzie aan het zoeken. Ik kon het zelf niet goed zien, maar het was duidelijk dat er iets aan de hand was. Toen sprak Josh 'em eens wat van zijn Nederlandse woorden toe

.
Grappig moment.Kreeg laatst nog een déjà vu naar dat moment toen ik de beelden van Pinkpop 2008 zag, waar Josh vertelde dat de security niet zo moest zeuren,
in ongeveer dezelfde woorden.
quote:
quote:
Ik heb 'em van het weekend al zien liggen, -skippybal- heeft gelijk.

Naja, Infadels zijn dus ook een inwisselbaar 13 in dozijn bandje geworden, erg zonde. Wat vinden jullie er van?
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:14 schreef -skippybal- het volgende:[..]
En MP gaat waarschijnlijk m'n laatste optreden (van een grote band) waar nog bij gerookt mag worden

Nooit meer naar rook stinkende kleding! Alleen ruikt een rookvrije zaal al snel naar puur zweet en verschraalt bier

. En ik weet niet wat ik vervelender vind...