Als iemand voor mij de quickquote heeft kan ik weer terug naar foksilverquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik light overigens, iig geen bagger. Geen zin om een betatester te zijn
Ik gebruik geen quickquotequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als iemand voor mij de quickquote heeft kan ik weer terug naar foksilver
ik ben betatester voor text_only.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:05 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik light overigens, iig geen bagger. Geen zin om een betatester te zijn [afbeelding]
had het gezien ja, bij deze ben ik het daar nog steeds mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 200809:10 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat spruitjes ranzig zijn
je hebt al bier, hebberdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gevonden
* indahnesia.com drinkt snel het bakkie van Intrepidity leeg
Maar goed dat ik er zout in gedaan had danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gevonden
* indahnesia.com drinkt snel het bakkie van Intrepidity leeg
Rot, daar is geen support voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben betatester voor text_only.
Dat ligt er aan, in bagger soms weer niet, als Danny weer in productie aan het hobbieen is. En text only betekent geen PI's. PI is me heilig.quote:
PI's!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, in bagger soms weer niet, als Danny weer in productie aan het hobbieen is. En text only betekent geen PI's. PI is me heilig.
nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'kraantje' als in biertap? [afbeelding]
gaat ie rustig nog posten voordat ie een kraantje gaat halen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.
Foto komt nog..
FP waardigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:31 schreef OA het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e_goed_voor_een_mens
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken...![]()
dat was 2 minuten heen en terug en ik kan er toch niets aan doen, dus ga me zeker niet haasten natuurlijk... maar het is opgelostquote:Op dinsdag 17 juni 200809:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat ie rustig nog posten voordat ie een kraantje gaat halen...
Jij Mucktequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat spruitjes ranzig zijn
En die foto's dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat was 2 minuten heen en terug en ik kan er toch niets aan doen, dus ga me zeker niet haasten natuurlijk... maar het is opgelost..
dan ga ik NU wel in de tuin werken.
Als stagiair voel ik me gekwetstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als stagiair voel ik me gekwetst![]()
Het is gewoon een kwestie van rang.. als je als HBO stagiair de 'laagste' in een organisatie bent moet je gewoon zorgen dat er een VMBO'er of MBO'er langskomt om koffie te halenMocht je zelf al LBO'er of whatever zijn zijn er altijd nog illegalen
Dit heeft ome OA al om 6:31 gepost hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:42 schreef vdvorst het volgende:
Ik wist het! 'Koffie minder slecht dan gedacht'
Je hebt alleen wel een probleem als je een universitaire opleiding doet... dan delegeer je het halen van koffie naar een HBO'er, hij naar een MBO'er, hij weer naar een VMBO'er en die VMBO'er naar een illegaaltje.. Tegen de tijd dat je je koffie hebt is het verdamptquote:
Ikke niet gelezen, sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit heeft ome OA al om 6:31 gepost hier![]()
[KSC #885] Naar huis, maar niet zonder een verse bak KSC
Ah. Dat doe ik dus foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel een probleem als je een universitaire opleiding doet... dan delegeer je het halen van koffie naar een HBO'er, hij naar een MBO'er, hij weer naar een VMBO'er en die VMBO'er naar een illegaaltje.. Tegen de tijd dat je je koffie hebt is het verdampt
Vanochtend thuis had ik er even geen tijd voor...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef MPG het volgende:
Onderzoekers: koffie minder slecht dan gedacht
Niet eens gepostpostpost door OA
Nee, ik haal mijn eigen koffie. Weet ik iig zeker dat er niet mee geknoeid is!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?
Pff ik ben zo duf dat ik nog serieus over deze opmerking moest nadenken ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je weet wel dat die smiley na 1 juli verboden is in de horecatopics he?
Swaffel die kwaliteitspost-jattende-collegaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend thuis had ik er even geen tijd voor...
Toen ik er net aan wilde beginnen zag ik dat er al een bericht door de 'redactie' was geplaatst...
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik haal mijn eigen koffie. Weet ik iig zeker dat er niet mee geknoeid is!![]()
Bovendien heeft de beste jongeman last van hooikoorts... Ik moet natuurlijk niet hebben dat hij in mijn koffie niest![]()
Fhaquote:
Ik ook. Vanmiddag tentamententamententamenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer lerenlerenlerenlerenleren
Daar kom ik nooit. Koffie kun je ook zeer goed drinken buiten horeca-gelegenhedenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja bleeg. Nu al geen zin in haha. Eerst nog even wakker wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer lerenlerenlerenlerenleren
* Intrepidity geeft een dampende bak espresso aan Fhaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff ik ben zo duf dat ik nog serieus over deze opmerking moest nadenken ook
Maak er een kop thee van en ik dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity geeft een dampende bak espresso aan Fha
Dan mag men in de horecagelegenheden niet meer roken. of zoiets.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er per 1 juli dan?
Rookverbod in de Nederlandsche Horecaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er per 1 juli dan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Maak er een kop thee van en ik dank u vriendelijk
Derde van links op de tweede rij!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 200810:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag men in de horecagelegenheden niet meer roken. of zoiets.
ooh, da's dan pech, kom zelden in de Nederlandse horecaquote:Op dinsdag 17 juni 200810:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Rookverbod in de Nederlandsche Horeca [afbeelding]
Vooral grappig dat dit plaatje er naast staat:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1615976/24/Japan_executeert_kannibaal.html
Stelletje freaks daar in Jappenland
Dat is juist het probleem... Alleen ER's enzo kunnen zien wie er schuilgaat achter 'redactie'...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Swaffel die kwaliteitspost-jattende-collega
Ik neem aan dat je de criminelen bedoelt en niet het rechtssysteem?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
is Mucken door het slotje heen posten, zo ja dan ben ik erg goed in Muckenquote:
Japanners zijn tof.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
Zoals gewoonlijk: immer!quote:
Correct gezien:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
is Mucken door het slotje heen posten, zo ja dan ben ik erg goed in Mucken
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:Mucken
Het al dan niet bewust doorposten nadat een topic 300 posts heeft bereikt, door een crewlid van FOK!, meestal een moderator in de KSC.
Eenschquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de criminelen bedoelt en niet het rechtssysteem?Vind het namelijk een goede zaak dat ze zo'n persoon opdoeken..
OAquote:
Dat helemaal, die shows gaan echt nergens over. Maar met veel plezier naar gekeken in een verloren uurtjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef Klonk het volgende:
Vooral Japanse televisiedingen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
42
ik heb op het FOK! weblog ook al menig debiel japans filmpje geblogd, zulke televisie zullen ze nooit in Nederland kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helemaal, die shows gaan echt nergens over. Maar met veel plezier naar gekeken in een verloren uurtje
het erge is dat al die zenders die ik zag, allemaal dat soort dingen hadden, een hoop ongein tussendoor, ook bij kookprogramma's en zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb op het FOK! weblog ook al menig debiel japans filmpje geblogd, zulke televisie zullen ze nooit in Nederland kunnen maken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
En ik kreeg mijn antwoord in een OAiaanse Multiquote
MPG waar werk je trouwens in Belfeld, als het in een kas aan de Langeweg is dan kon het wel eens wat minder zijn, flinke fik geweest op nummer 42 gisteravond
Ik hoop dit jaar weer te gaan, onder ziekenhuiskutplanningen voorbehoudquote:
Jij bent geschokt door Kiss?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral grappig dat dit plaatje er naast staat:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Die staat er nog, maar dat kan altijd veranderen natuurlijk
Iig een kissfanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent geschokt door Kiss?
Ja prima hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk: immer!![]()
En in het Boskoopse?
Nee dat niet, alleen grappig dat er naast een artikel over een kannibaal een plaatje van Kiss staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent geschokt door Kiss?
Daar is iedereen door geschokt... dat die lui fans hadden johquote:
Flink stompen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity stapt maar even over op water ipv koffie
M'n maag begint te protesteren
Dankquote:
Ik heb iig geen last van mijn maag meerquote:
Ja, hier ook een lekker zonnetje, maar ik zit binnen om te werken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima hoor
Lekker zonnetje hier, alleen zit ik binnen om te leren
Maar goed, it's for a good cause, zullen we maar zeggen hè
Hier over een uurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:01 schreef Slarioux het volgende:
Lunch gehad.
Dan moet ik het vliegtuig pakkenquote:
Shit man, straks ontdekken ze nog dat je eigenlijk veel meer dan getuige wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
Ik moet morgen naar de pliesie, ze willen me horen over een bedreiging waar ik getuige van was
Wel erg trouwens dat ik daarvoor naar het buro moet
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Shit man, straks ontdekken ze nog dat je eigenlijk veel meer dan getuige was![]()
Heb ik ook weleens gehad, aftermath van een schietpartij (dat klinkt erger dan het wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
Ik moet morgen naar de pliesie, ze willen me horen over een bedreiging waar ik getuige van was
Had ik jaren geleden een keer toen ik in de eerste klas van de middelbare school was. Vechtpartijtje gezien, en het slachtoffer had mij als getuige aangedragen. Ik had thuis niets verteld en toen belde de politie ineens naar mijn huis toen ik er niet wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
Ik wel, vaak zat. "U reed te hard en ging rechts inhalend over een doorgetrokken streep".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:33 schreef Intrepidity het volgende:
En ik heb nog nooit in mijn leven een politieagent gesproken terwijl die aan het werk wasOf ben ik nou TE braaf
Nooit aangehouden of wat dan ook
Ach, ik maak ook best wel eens overtredingen, maar ik heb gewoon geluk gehad tot nu toe denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, vaak zat. "U reed te hard en ging rechts inhalend over een doorgetrokken streep".
/care
En gelijk of dat je hebt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
Mja, zolang die weg daar altijd file heeft en ik die file kan omzeilen doe ik het,.
Ik al meer dan me lief isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:33 schreef Intrepidity het volgende:
En ik heb nog nooit in mijn leven een politieagent gesproken terwijl die aan het werk wasOf ben ik nou TE braaf
Nooit aangehouden of wat dan ook
hoeveel kost dat dan bij elkaar?quote:Op dinsdag 17 juni 200811:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, vaak zat. "U reed te hard en ging rechts inhalend over een doorgetrokken streep".
/care
Ik ook. Nooit een boete gehad though...quote:
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit een boete gehad though...
Ik word echt heel vaak aangehouden voor alcoholcontrole...![]()
Vrienden van mij worden echt nooit aangehouden daarvoor en zij drinken dus altijd als ze moeten rijden...
ik ga zomedalijk ook maar eens een boterhammetje smeren jaquote:
http://www.om.nl/boetebase/quote:Op dinsdag 17 juni 200811:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel kost dat dan bij elkaar?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit een boete gehad though...
Ik word echt heel vaak aangehouden voor alcoholcontrole...![]()
Vrienden van mij worden echt nooit aangehouden daarvoor en zij drinken dus altijd als ze moeten rijden...
ik zit altijd te wachten tot de kerkklokken 12 uur aangeven, dan mag ik etenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga zomedalijk ook maar eens een boterhammetje smeren ja
Niet zo slim van de kleine Muck.quote:Op dinsdag 17 juni 200812:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomen [afbeelding]
Awwww, Muckje tochquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomen
Stomme Woutz0rquote:
Ik ga zo champignonnersoep halen en boterhammers etenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg al gesmeerd. Nu enkel nog opeten tijdens de lunchquote:Op dinsdag 17 juni 200812:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Scootersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomen
voorgesmeerde boterhamen, is echt zo ranzigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg al gesmeerd. Nu enkel nog opeten tijdens de lunch
Hij zal een reden hebben gehad, geen helm, geen licht en gewoon oversteken door het rode licht. Kutdingenquote:
Oooh, was ie opgevoerd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Brood en beleg los meenemen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
voorgesmeerde boterhamen, is echt zo ranzig
Ze zouden hier bij de diervoederfabriek eens moeten controleren...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Klonk het volgende:
En het bedrag wat ik aan bekeuringen tot nu toe kwijt ben geweest wil ik niet weten, maar wel allemaal beroepsgerelateerd, straten blokeren, verkeerde richting inrijden, net iets te zwaar, te lang achter het stuur omdat de parkeerplaatsen vol waren, leuk...
zo deed ik wel ja, maar goed ik ben wat dat betreft een ontiegelijke nerd, ken je dat filmpje van Mr. Bean in het park dat ie gaat lunchen, zoiets, alles in aparte bakjesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Brood en beleg los meenemen?
Of de woekerprijzen van de kantine hier betalen?
Die moeten daar ook niet komen. WIllens en wetens gevaarlijke situaties maken, omdat je toch weet dat je niet schuldig gaat zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen kijken ze dan niet meer naar de fietsers
Met die visjesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo deed ik wel ja, maar goed ik ben wat dat betreft een ontiegelijke nerd, ken je dat filmpje van Mr. Bean in het park dat ie gaat lunchen, zoiets, alles in aparte bakjes
quote:Op dinsdag 17 juni 200812:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
voorgesmeerde boterhamen, is echt zo ranzig [afbeelding]
Daarom. Woekerprijzenquote:Op dinsdag 17 juni 200812:13 schreef MPG het volgende:
[..]
zo erg net niet, ik had boter apart, vlees en kaas apart en jam in een bakje, en dan smullen maarquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Idd Muck. Het is vervelend voor je, maar wat was de reden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal een reden hebben gehad, geen helm, geen licht en gewoon oversteken door het rode licht. KutdingenZe moeten de wet maar eens aanpassen, die lui zijn zogenaamd nooit schuldig als je ze tieft met je auto
Ik neem brood mee en het beleg staat hier op de zaak in de (koel)kast.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mij gaat het altijd anders...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben één keer aangehouden voor alcoholcontrole:
(-> MPG;
-> Wout)
: "Heeft u gedronken?"
: "Jazeker mijnheer. Drie koffie, 2 cola en een bitter lemon."
: "
"
: "Pwn
!!1!!EINZ!11!!!"
: "Rij maar door
"
sterfquote:
Los meenemen ftwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Los meenemen ftw![]()
Boterhammen met ham en kaas, komkommer en tomaat in een bakje. 's middags uber sandwiches maken
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Idd Muck. Het is vervelend voor je, maar wat was de reden?
ze ontwijkt de vraag waar het antwoord 42 op is.quote:
daar was brand gisteravondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze ontwijkt de vraag waar het antwoord 42 op is.
Bij mij vragen ze het niet eens, ik moet altijd gewoon blazenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij gaat het altijd anders...
Heeft u gedronken?.
Nee.
Mooi. Blaas toch maar.....
Ja maar het is de weg naar het stationquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten daar ook niet komen. WIllens en wetens gevaarlijke situaties maken, omdat je toch weet dat je niet schuldig gaat zijn
CENSUUR!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom is NU.nl bij mij kapot?
Idem.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze het niet eens, ik moet altijd gewoon blazen
Maar ik drink niet als ik moet rijden
Ik welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze het niet eens, ik moet altijd gewoon blazen
Maar ik drink niet als ik moet rijden
Dit is irritantquote:doe mee met de FOK! EK Pool
Dat ook. tjonge zeg, een beetje de taal controleren is toch niet teveel gevraagd? Hoe kan een website nu 'actief' zijn? En wat hebben Polen met een voetbalpoule te maken?quote:Er zijn momenteel geen wedstrijden actief...
hhgtgquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze ontwijkt de vraag waar het antwoord 42 op is.
Ik neem ook wel eens restjes mee van de avond er voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Klonk het volgende:
En dan extra uitgebreid opeten om je collega´s die onsmakelijke zooi zitten te eten jaloers te maken
P0wned, die agenten hebben dat ding weer doorverkocht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
nou, ik kocht die scooter bij een particulier. Ik wist dat ie tweedehands was, maar omdat je met een uurloon van 2,96 niet veel andere keus hebt, vond ik dat helemaal niet erg.
Rond kerst werd ik aangehouden voor een algehele controle. Niks aan het handje volgens mij, want er was niets verknutseld aan de scooter, dus ik maakte me geen zorgen.
Na het onderzoek mompelden de agenten wat met elkaar, gingen er nog maar eens een collega bijhalen, mompelden nog wat meer en vroegen de kleine Johanna erbij
"Waar heb je die scooter gekocht?!"
- "tweedehands, van een kennis"
"Mag je niet op rijden!"
-
"'s Illegaal"
-
"jah, illegaal ingevoerd vanuit Italië, er zijn geen invoerrechten voor betaald, dus als je een ongeluk krijgt, ben je niet verzekerd"
- (kleine Muck die zich net blauw had betaald aan de verzekering voor de scooter) en nu?
"mag je alsnog invoerrechten + rente betalen en er niet meer op rijden, of je laat hem hier"
-
da's wel kut jaquote:Op dinsdag 17 juni 200812:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
nou, ik kocht die scooter bij een particulier. Ik wist dat ie tweedehands was, maar omdat je met een uurloon van 2,96 niet veel andere keus hebt, vond ik dat helemaal niet erg.
Rond kerst werd ik aangehouden voor een algehele controle. Niks aan het handje volgens mij, want er was niets verknutseld aan de scooter, dus ik maakte me geen zorgen.
Na het onderzoek mompelden de agenten wat met elkaar, gingen er nog maar eens een collega bijhalen, mompelden nog wat meer en vroegen de kleine Johanna erbij
"Mag je niet op rijden!"
- [afbeelding]
"'s Illegaal"
- [afbeelding]
"jah, illegaal ingevoerd vanuit Italië, er zijn geen invoerrechten voor betaald, dus als je een ongeluk krijgt, ben je niet verzekerd"
- (kleine Muck die zich net blauw had betaald aan de verzekering voor de scooter) en nu?
"mag je alsnog invoerrechten + rente betalen en er niet meer op rijden, of je laat hem hier"
- [afbeelding]
Precies, die dingen rijden toch nooit op tijd.quote:
Doen Nederlandse agenten dat ook ja? Hier kun je ook die dingen gewoon van de politie overkopen. Schijnt soms nog legaal te zijn ook... maar ik ga er maar niet aan beginnen, ruikt toch een beetje zeg maar..quote:Op dinsdag 17 juni 200812:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned, die agenten hebben dat ding weer doorverkocht.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
"Mag je niet op rijden!"
-
"'s Illegaal"
-
-
Pwnd...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
"Mag je niet op rijden!"
-
"'s Illegaal"
-
-
Je hebt een ouwe Mac in de aanbieding neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
Oh, MPG, die pc kan ik over een weekje kwijt als het goed is. De mac mag je er gratis bij hebben, anders dump ik die wel ergens anders (als je er ook niets mee kan).
en dat terwijl ik 2 maanden geleden gestopt ben met paffenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
Ultimatum voor Klink over roken in feesttent
Ik las "Klonk"
Tja, ding staat in de weg. Ik wilde er eerst nog een aquarium van maken, maar dat is ook zo'n gedoe waa rik de gereedschappen niet voor hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt een ouwe Mac in de aanbieding neem ik aan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned, die agenten hebben dat ding weer doorverkocht.
mjaquote:
eenschquote:
Ik nog nooitquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ding staat in de weg. Ik wilde er eerst nog een aquarium van maken, maar dat is ook zo'n gedoe waa rik de gereedschappen niet voor heb
Plastuitje nodigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik nog nooit
[..]
Ja
nu ik het erover heb, word ik wéér pissig
Als iemand anders 't wilt vind ik het ook best. Ik tuf wel rond.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Okey, wel cool zo'n aquarium, maar een hoop gedoe denk ik qua maken. En als je MPG er blij mee kunt maken
ik heb het al aangepast zo gauw ik het zagquote:
Ik heb zelfs mijn reactie weer gewijzigd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het al aangepast zo gauw ik het zag
liefquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn reactie weer gewijzigd.
ik nog nietquote:Op dinsdag 17 juni 200812:59 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg weer witte pagina's [afbeelding] Dank devvers van Fok [afbeelding]
eddie murphyquote:Op dinsdag 17 juni 200813:12 schreef Houniet het volgende:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
HELD [afbeelding].
lightquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:44 schreef Muck het volgende:
Zeg MPG, ene meneer Pollux zal je wel dankbaar zijn
Je hebt een meisje uit Didam zover, dat ze onverstaanbare muziek meesleept naar Wijk bij Duurstede voor PaMuck
Oh? Ze waren toch al kampioen?quote:
Je had geen doekje?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:33 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity wrijft voldaan over z'n buik
nou ja, dan doen ze nog iets voor hun geld he.quote:Op dinsdag 17 juni 200813:40 schreef Pheno het volgende:
Oh
Ja, dat moet ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, dan doen ze nog iets voor hun geld he.
Succes, ik kijk het zo na.quote:
dan ben je niet de enige dus.quote:Op dinsdag 17 juni 200813:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eigenlijk ook [afbeelding]
Geen PI's ftlquote:
Tss, geen PI'squote:
Alcoholistquote:Op dinsdag 17 juni 200814:30 schreef indahnesia.com het volgende:
niet te geloven gewoon.. ben vergeten bier te halen en ik heb echt geen zin om nu nog op pad te gaan.. dat wordt dus een avondje zonder [afbeelding] dra-ma-tisch! [afbeelding]
op slot geslagen met een toepasselijke sluitpostquote:
quote:
nou nou.. dat valt wel mee.. na een dag zon komt de avond en dan mag ik wel een biertje hebben.quote:
whehe..quote:
Zoetjes zijn zo ranzigquote:
je moet ze ook gewoon in de koffie doen, niet apart opetenquote:
Ik dacht dat je die dingen moest voorkauwenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze ook gewoon in de koffie doen, niet apart opeten
Goed voor de tandenquote:Op dinsdag 17 juni 200815:13 schreef Houniet het volgende:
Koffie met zoetjes [afbeelding] [afbeelding].
foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die dingen moest voorkauwen.
Kut.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
fout
E ookquote:
Goed bezig kerelquote:
21 minuten inmiddels!quote:
Wat doe jij voor werk Klonk? Werk jij überhaupt wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Klonk het volgende:
Ik ben al thuis, maar over een uurtje is het hier ook weer leuk dan komt mijn vriendin weer thuis
Ben huisman en mantelzorgerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk Klonk? Werk jij überhaupt wel?
Aha! Je werkt iig niet fulltime dus?quote:
Dat zijn ook belachelijk lange weken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:17 schreef Klonk het volgende:
Nope, ik heb mijn portie fulltime werken wel gehad, een jaar of 15 lang, elke 70/80 uur, veel van huis, tja dat moet een keertje misgaan, overspannen (al is het in moderne termen meer een burnout). Sindsdien zijn andere dingen veel belangrijker
quote:En nee, ik ben geen uitkeringstrekker
Ik denk zomaar dat hij slechts iets ouder is dan jij...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij hebt niet eens je datum in je fobo staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |