Beter een loper dan een druiper he!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef PeZu het volgende:
ik heb lekker een loper![]()
ander wel een snijbrander
iig die gordel gaat losssss
Je watte?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja!
ik moet jullie wat laten zien, mn microdermal, (kom maar op met de afzeikers)
[ afbeelding ]
handig voor het mikkenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja!
[ afbeelding ]
quote:
Blijkbaar. Google raad ik afquote:
mjaquote:
quote:
quote:
quote:And for those wishing a special body piercing, micro dermal anchor or piece of body jewelry, we have it all! Our piercers are blood borne pathogens certified and highly skilled in the art of body modifications. We can do everything from simple lobes to intricate corset piercings and micro dermal anchors! Made By Britni
laat je er dan ook een score naast inkten?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik laater nog 1 onder zetten zodat het net een sternumpiercing lijkt alleen dermals groeien minder snel uit
stel je voor dat je per ongeluk daar een klap op krijgt met boksenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
lijkt me trouwens knap onhandig. Voor mij althans. Met fysieke sporten piercings hebben is gewoon niet handy(buiten het feit dat ik er uberhaupt niet aan moet denken, een piercing
)
Maar wel cool op zich in combi met een tattoo helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |