Het is juist geen frisdrank... meer groothandel in vruchtensap, maar niets met 'prik'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Allemaal positief dus
Het is dus een frisdrankfabriek. A-merk?
Het is juist geen frisdrank... meer groothandel in vruchtensap, maar niets met 'prik'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef Frutsel het volgende:
quote]Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Allemaal positief dus
Het is dus een frisdrankfabriek. A-merk?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
Die TT... je gaat toch niet weer beginnen het Jort.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
Die TT... je gaat toch niet weer beginnen he Jort.
Mooi man! Goed te horen dat het goed met je gaat!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja erg goed, tis alleen erg intensief zeg maar.... klein bedrijf, grote functie... op elk regeltje een uitzondering...
heb proeftijd erop zitten en heb direct een vast contract gekregen, dus zij zijn tevreden denk ik maar. Ikzelf ook want k ga d'r met plezier heen. Tis elke dag weer een uitdaging, soms ook best pittig maar best tof
En gratiz drank voor thuis![]()
![]()
Hang ze en doe OAdin de groeten van mequote:
Nee, ik gaat naar bedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
Die TT... je gaat toch niet weer beginnen he Jort.
Nou al?quote:
Zijn vriendin is weer bij hem hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou al?
Ik moet nog naar huis
Buitensexquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan is het veels te warm in bed....
buiten is lekkerder
quote:
nog heel effe chillen (letterlijk) en dan de mand inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook maar eens aanstalten gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |