Juist, vooral dat van die KSC'ers is erg belangrijk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je plaatst voor 10 uur vanavond een nieuwe foto en morgen tussen 6 en 8 post je jouw top 3 (inclusief de onderschriften van KSC'ers) en de slechtste als poedel... vervolgens gaat iedereen zeiken dat je een slechte jury bent, totdat jouw winnaar een nieuwe foto heeft geplaats.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik dacht: ik snuit m'n neus effe.
Heel de zakdoek rood.
Uiteraardquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist, vooral dat van die KSC'ers is erg belangrijk!
Hij zit er nog aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe is het nu met je neus dirk?
't was ook geen bloedneus denk ik, ja, er kwam bloed uit, maar het heeft niet gelekt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een bloedneus gehad...
Ik ga ook fietsen naar de zaak.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:12 schreef OA het volgende:
Ik ga aanstonds pitten, want ik ga morgen fietsen naar de zaak en dan moet ik rond 6:15 al weg...
Vaag...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was ook geen bloedneus denk ik, ja, er kwam bloed uit, maar het heeft niet gelekt.
Tering, goed vroeg. Stuk eerder dan 7.00 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:12 schreef OA het volgende:
Ik ga aanstonds pitten, want ik ga morgen fietsen naar de zaak en dan moet ik rond 6:15 al weg...
Ik wil geen SB smsje van je krijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering, goed vroeg. Stuk eerder dan 7.00 uur
Ik mag morgen ook weer werken
Ook weer vroeg uit de veren!
Slaap lekker alvast!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook fietsen naar de zaak.
Moet dan om uiterlijk 08:25 weg.
Hebben wel meer mensen dan hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Zoeen kerel bij mij op de basisschool kreeg altijd een bloedneus als je erop sloeg.
OVquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Bij mij is het 29 km, maar dat verkort ik naar 12.![]()
Lekker vanaf de Erasmusbrug met de waterbus.Dat is de eigenlijke reden dat ik vroeg weg moet. Dat ding vertrekt al om 7 uur.
Ik wel.quote:
Klopt. Maar de waterbus is chill. Lekker uitwaaien, krantje lezen, chicks kijkenquote:
Nee.quote:
Ik heb laatst Illy op op Schiphol en dat was nog lekkerder inderdaad. SB is alleen meer. Ook lekker, maar Illy > SBquote:
Leescht de VrOAuw niet mee?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
[..]
Klopt. Maar de waterbus is chill. Lekker uitwaaien, krantje lezen, chicks kijken
quality, not quantityquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb laatst Illy op op Schiphol en dat was nog lekkerder inderdaad. SB is alleen meer. Ook lekker, maar Illy > SB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |