Beter een loper dan een druiper he!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef PeZu het volgende:
ik heb lekker een loper![]()
ander wel een snijbrander
iig die gordel gaat losssss
Je watte?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja!
ik moet jullie wat laten zien, mn microdermal, (kom maar op met de afzeikers)
[ afbeelding ]
handig voor het mikkenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja!
[ afbeelding ]
quote:
Blijkbaar. Google raad ik afquote:
mjaquote:
quote:
quote:
quote:And for those wishing a special body piercing, micro dermal anchor or piece of body jewelry, we have it all! Our piercers are blood borne pathogens certified and highly skilled in the art of body modifications. We can do everything from simple lobes to intricate corset piercings and micro dermal anchors! Made By Britni
laat je er dan ook een score naast inkten?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik laater nog 1 onder zetten zodat het net een sternumpiercing lijkt alleen dermals groeien minder snel uit
stel je voor dat je per ongeluk daar een klap op krijgt met boksenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
lijkt me trouwens knap onhandig. Voor mij althans. Met fysieke sporten piercings hebben is gewoon niet handy(buiten het feit dat ik er uberhaupt niet aan moet denken, een piercing
)
Maar wel cool op zich in combi met een tattoo helemaal
well thanksquote:
voel je niks van hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
stel je voor dat je per ongeluk daar een klap op krijgt met boksen
heb nog ff stukje tekst toegevoegd wat het isquote:Op zondag 1 juni 2008 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
well thanks
er liep serieus een koude rilling over mijn rug
eh... yeah right. Je wil daar echt geen stoot op hebbenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voel je niks van hoorzit zo dicht op de huid
jechquote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb nog ff stukje tekst toegevoegd wat het is
ga weg mental image! ga weg!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh... yeah right. Je wil daar echt geen stoot op hebben
weet jij hoe dat ding voelt?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh... yeah right. Je wil daar echt geen stoot op hebben
Slaap lekkerquote:
Ik weet niet uit ervaring hoe het voelt nee. Maar er zit een klein stukje ijzer (oid) net onder je huid en daarop een sieraadje (hoe klein dan ook) op je huid. Dubbele oneffenheid. Geloof me, het is zelfs al niet grappig als je op een platte knoop op je poloshirt wordt geraakt...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet jij hoe dat ding voelt?en hoe het in elkaar zit?
sowieso wil je geen stoot op die plek maar dat terzijde
hoe hard je erop drukt je voelt echt 0,0quote:Op zondag 1 juni 2008 23:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik weet niet uit ervaring hoe het voelt nee. Maar er zit een klein stukje ijzer (oid) net onder je huid en daarop een sieraadje (hoe klein dan ook) op je huid. Dubbele oneffenheid. Geloof me, het is zelfs al niet grappig als je op een platte knoop op je poloshirt wordt geraakt...
oh, en ik heb net even gekeken hoe het bij iemand zit ja. Mini-implantaat met schroefdraad onder je huid, knopje/sieraad met schoefdraad op je huid.
mij best, jij je zin.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe hard je erop drukt je voelt echt 0,0
Nee, een gewone.quote:
Slaap lekker OAquote:
Niet?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zeg maar altijd: ik ben niet geboren om lief te zijn
ik ook niet, ligt er aan bij wie ik me bevindquote:Op zondag 1 juni 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zeg maar altijd: ik ben niet geboren om lief te zijn
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, ligt er aan bij wie ik me bevind_!
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En weer die rickrollbeveiliging bij de smiley![]()
ja ik doe het minstens al een jaar lang achter elke emo.gif die ik plaatsquote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En weer die wegrolbeveiliging bij de smiley![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe het minstens al een jaar lang achter elke emo.gif die ik plaats
Mijn liefheid moet men verdienenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, ligt er aan bij wie ik me bevind_!
ja hilarisch is het nietquote:
quote:
quote:
quote:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |