Mwa, het mag wel wat minder hoor... niet na een doelpunt vijf minuten zoveel herrie maken dat de rest van de buurt er last van heeft... en al helemaal niet na 10 uur 's avonds. Het leek verdomme wel of er een bom insloegquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rare reactie op een gewonnen wedstrijd idd.
Nee, dat zijn mijn bovenburen, maar dat zijn Amsterdammersquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
[Dat doen ze toch altijd al, ook zonder wedstrijd?
Ruilen? Je mag ze zo van me hebben!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar wonen er bij mij geen turken in de buurt, want het was heerlijk rustig na afloop van de wedstrijd.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
Werk jij in afrika of zo?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
Toch wel tof de airco die ze hier hebben geïnstalleerd. Binnen 25 minuten van 31 naar 23 graden... nog een paar graden koeler en het wordt zowaar eens aangenaam op de kamer.
Nee, maar de warmte trekt erg slecht het pand uit hierquote:
23 is kei-koud manquote:Op donderdag 12 juni 200808:58 schreef DaMart het volgende:
Toch wel tof de airco die ze hier hebben geïnstalleerd. Binnen 25 minuten van 31 naar 23 graden... nog een paar graden koeler en het wordt zowaar eens aangenaam op de kamer [afbeelding].
quote:Op donderdag 12 juni 200809:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet! Ik baal zelfs dat de airco niet koeler dan 19 graden kan [afbeelding].
Goed geisoleerd, dat dan weer wel. Dat wordt een A labeltje!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar de warmte trekt erg slecht het pand uit hier. Dus wordt het veel te warm... zelfs toen het van de winter buiten licht vroor, had ik een ventilator aan staan omdat het anders te heet werd
.
Mwa, schijnt te zijn omdat het anders ongezond wordt of zo, een lagere kamertemperatuur. En dat terwijl ik thuis toch echt een voorkeur heb voor een graad of 17/18, zeker 's zomersquote:
nah, daar hebben we de zee voor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij van koelte zou houden!
Vind ik ook. De meeste Nederlanders zijn mietjes die over "benauwd" beginnen te klagen boven de 22 graden. Afschieten!quote:
de jankzakken.. hier is het nu 28 graden binnen.. prima uit te houden!quote:Op donderdag 12 juni 200809:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. De meeste Nederlanders zijn mietjes die over "benauwd" beginnen te klagen boven de 22 graden. Afschieten! [afbeelding]
Zo'n verkoper maandag ook al tegen me....lamlulquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. De meeste Nederlanders zijn mietjes die over "benauwd" beginnen te klagen boven de 22 graden. Afschieten!
RIP aan mijn nabestaandenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. De meeste Nederlanders zijn mietjes die over "benauwd" beginnen te klagen boven de 22 graden. Afschieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |