Ik liet je expres je gang gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het viel me mee dat er niemand tussendoor kwam.
Na twee dagen pasquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
Straks eens kijken of ik na twee dagen kan schijten
Mijn buik begint nu wel erg pijn te doen
Ik kan niet, obstipatie, dat heb ik wel eens. De laatste keer had ik een week een niet op het toilet gezetenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na twee dagen pas
Ik ben vannacht nog 4x geweest
Fuck it, ik had echt die dokter zn ramen ingegooidquote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet, obstipatie, dat heb ik wel eens. De laatste keer had ik een week een niet op het toilet gezeten
Maar he, het zit tussen mijn oren
Misschien een stom idee hoor, maar waarom niet naar de stats verwijzen:quote:
Zoveel stenen liggen er hier niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Fuck it, ik had echt die dokter zn ramen ingegooid
Zucht.....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien een stom idee hoor, maar waarom niet naar de stats verwijzen:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Jodiumdruppels op je bolle ogenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
Weet je wat trouwens ook echt kut is, jodiumdruppels voor je oog![]()
Omdat het traditie is de oude topics in de OP te hebben staanquote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen julie
[..]
Misschien een stom idee hoor, maar waarom niet naar de stats verwijzen:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Watquote:Op maandag 9 juni 2008 08:55 schreef Pheno het volgende:
Zucht.....
Oh, ok. Hou ik mn mond verderquote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef DaMart het volgende:
Omdat het traditie is de oude topics in de OP te hebben staan.
Dat is nog niet het ergste, het ergste is dat ik een week geen lenzen in mag, en ik geen bril hebquote:
Je weet niet waar het over gaat manquote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat
Probeer alleen te helpen, hou niet van dubbel werk
Mijn TT is niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Sommige mensen willen het niet horen Ph denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |