Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Nog even een half uurtje lezen of zo en daarna ook een keer echt op tijd naar bed...
Dus de computer gooi ik alvast uit.
Alvast een goedenacht allemaal.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappen![]()
.
[Dat doen ze toch altijd al, ook zonder wedstrijd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappen![]()
.
idemquote:
Blijkbaar wonen er bij mij geen turken in de buurt, want het was heerlijk rustig na afloop van de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:02. 207 Pheno
05. 186 JortK
42. 073 Papierversnipperaar
56. 065 eer-ik
65. 062 Kuukske
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Überhaupt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Sowieso
ook zo'n mooi woord.quote:
Forum Opties | |
---|---|