Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Nog even een half uurtje lezen of zo en daarna ook een keer echt op tijd naar bed...
Dus de computer gooi ik alvast uit.
Alvast een goedenacht allemaal.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappen![]()
.
[Dat doen ze toch altijd al, ook zonder wedstrijd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappen![]()
.
idemquote:
Blijkbaar wonen er bij mij geen turken in de buurt, want het was heerlijk rustig na afloop van de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:02. 207 Pheno
05. 186 JortK
42. 073 Papierversnipperaar
56. 065 eer-ik
65. 062 Kuukske
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Überhaupt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Sowieso
ook zo'n mooi woord.quote:
Jij bent constante factor. Ik heb 7 dagen nodig om te posten wat jij postquote:
Waar?quote:
Weer niets doen dus?quote:Op donderdag 12 juni 200807:54 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu :w
Laatste offerte maken en dan niets.
Studerenquote:
Ik zou wel eens een grafiek willen zien van me postgedrag, volgens mij ben ik namelijk niet zo constantquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent constante factor. Ik heb 7 dagen nodig om te posten wat jij post
Je zou de tijd die je normaal besteedt aan posten, nu kunnen gebruiken om zoeen grafiek te bouwen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een grafiek willen zien van me postgedrag, volgens mij ben ik namelijk niet zo constant
Maar met hele grote pieken
Dat is een kwestie van de dagcijfers uitlezen en even in excel of zo proppen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een grafiek willen zien van me postgedrag, volgens mij ben ik namelijk niet zo constant
Maar met hele grote pieken
Precies, scheelt hem misschien maar 25 posts...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van de dagcijfers uitlezen en even in excel of zo proppen.
Die heb ik wel in excel staan met een grafiekjequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik negeer ze gewoon, cijfers boeien me echt geheel niet. Ja, de cijfers op mijn salarisstrook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |