Op een gegeven moment valt hij vanzelf wel uit elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
Nah deze auto zal ook wel vanzelf verdwijnen. of ze verhuisd.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een gegeven moment valt hij vanzelf wel uit elkaar.
Als het goed wegrot, verwaait die roest vrij snel hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat javraag me af hoelang het er dan nog ligt
Ah jakkes dat komt dan vast door mijn raam naar binnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed wegrot, verwaait die roest vrij snel hoor.
Hopen dat de wind de andere kant op staat danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah jakkes dat komt dan vast door mijn raam naar binnen
Mja anders moet ik nog gaan stofzuigen ook.. als ik ergens een hekel aan hebquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat de wind de andere kant op staat dan.
...die hekel heb ik aan strijken...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja anders moet ik nog gaan stofzuigen ook.. als ik ergens een hekel aan heb
Ik strijk daarom dus ook nooitquote:
Ach ik doe ook al aan handwas dus het zal welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, in gekreukelde kleren lopen is ook weer zoiets he.
Ach ja, als je het vijf minuten aan hebt, dan zitten er ook alweer kreukels in, natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach ik doe ook al aan handwas dus het zal welEn zo erg is het nooit gekreukt.
Ja daarom!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, als je het vijf minuten aan hebt, dan zitten er ook alweer kreukels in, natuurlijk.
De buurvrouw van mijn ouders was best fanatiek met de strijkbout, trouwens. Toen we een keer op vakantie waren, zag ze dat er wat handdoeken in de wasmand lagen, en die heeft ze gewassen... en gestreken!
Deze post dus:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees maar even laatste posts van vorige deeltje terug.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de straat stond ook maandenlang een Duits wrak. Hij stond half in een parkeervak, dus andere mensen duwden hem naar voren, zodat zij hun auto voor de deur konden zetten. Omdat wij dat toen niet konden doen, duwden wij dat ding weer naar achteren... zo kreeg hij dus nog wat conditieritjes.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daarom!
Mijn oma heeft echt een strijkobsessie oid. Die strijkt ook alle onderbroeken en sokken. (en dan te bedenken dat zij 5 kinderen heeft opgevoed.. die zal wat gestreken hebben zeg)
jeweet, teruglezen doe ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees maar even laatste posts van vorige deeltje terug.
thanks, duidelijkquote:
Die boodschap was voornamelijk bedoeld om MPG nieuwsgierig te maken...quote:
Geen dank, deze service verleen ik graagquote:thanks, duidelijk
Zoals hier rondhangen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik word er ook steeds selectiever in hoor, al was het maar omdat het een rotwerk is en ik mijn tijd wel nuttiger kan besteden.
Da's altijd zeer aangenaam.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
Geen dank, deze service verleen ik graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |