Ik heb 3 versies van de image... dus ik ga de oudste proberen, in de hoop dat daar geen drivers inzitten... maar eerst andere opties proberen en hopen dat nieuwe installatie nog even kan wachten...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof
Nieuwe ghost image maken als je windows clean hebt gedaan, zonder videokaartdrivers dit keer. Die dingen hebben toch steeds nieuwe versies om de week
Ik maak altijd 1 image met clean windows, in een paar minuten terug te zetten, zodat ik daarna de apps en drivers nog eens kan doen. Daarnaast nog een image met meest recente versies van alles, dus ook brandprog en zo.
Daar ga ik vanuit, maar ik heb geen zin in verschuivende layouts omdat men nooit van een OTAP omgeving gehoord heeft, maar direct op productie testquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie de knop ook niet.
Neem aan dat ie op bagger zou moeten staan...
ok, nice.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, maar ik heb geen zin in verschuivende layouts omdat men nooit van een OTAP omgeving gehoord heeft, maar direct op productie test
Voordat de vraag komt OTAP : ontwikkeling, test, acceptatie en productie mgeving, los van elkaar, om zo niets te verneuken voo rgebruikers en ontwikkelaars en testers
Nee sorry.. maar je mag wel samen met me naar het vuurwerk kijken..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook iets sterkers? Cola of zo?.
Vuurwerk? Maar het is toch nog geen oud en nieuw?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee sorry.. maar je mag wel samen met me naar het vuurwerk kijken..
Nee.. ik weet ook niet waarom. maar het is er toch echt. Misschien een of ander zeer plaatselijk deventers iets wat maar door 1 persoon gevierd word (aan de hoeveelheid vuurwerk te zien)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vuurwerk? Maar het is toch nog geen oud en nieuw?
Misschien is hij getipt dat de politie binnenkort langskomt om zijn huis te doorzoeken op illegaal vuurwerk, en probeert hij ongemerkt het bewijsmateriaal te vernietigen nu!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. ik weet ook niet waarom. maar het is er toch echt. Misschien een of ander zeer plaatselijk deventers iets wat maar door 1 persoon gevierd word (aan de hoeveelheid vuurwerk te zien)
Woah vet slim van hem! en zo onopvallendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij getipt dat de politie binnenkort langskomt om zijn huis te doorzoeken op illegaal vuurwerk, en probeert hij ongemerkt het bewijsmateriaal te vernietigen nu!
Foood!! mag ik ook wat?quote:
Hint begrepen, onderschrift geplaatst!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef OA het volgende:
Ik doe een gooi naar de poedel: [Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #125]Pinkpop is voorbij!
Koffie is volledig geïntegreerd in mijn bestaan. Ik denk zelfs dat ik beter slaap met koffie in mijn buik dan zonder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaap je straks wel, als je nu nog koffie drinkt?
Ik ken nog iemand die zo precies hetzelfde had kunnen posten!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie is volledig geïntegreerd in mijn bestaan. Ik denk zelfs dat ik beter slaap met koffie in mijn buik dan zonder.
quote:
Ik krijg koffie niet eens door mijn keelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:35 schreef Fha het volgende:
Ik krijg altijd alleen maar last van maagzuur als ik koffie drink.
Woaah nice.. ik wil echt wel bij jou wonenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom morgenochtend even ontbijten, geloof ik.
Je bent altijd welkom.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah nice.. ik wil echt wel bij jou wonen![]()
Ohquote:
Dan sta ik niet morgenochtend om 5 uur bij je voor de deur dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik moet morgen een andere auto vinden, ik ben er niet.
Politie al ingelicht dat er een wrak gedumpt is voor je deur?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Er staat hier voor nog een auto die je van mij wel mag hebben (want hij staat al tien maanden stil en dat ergert me)
Nee want hij is van de buurvrouwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Politie al ingelicht dat er een wrak gedumpt is voor je deur?
picsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Er staat hier voor nog een auto die je van mij wel mag hebben (want hij staat al tien maanden stil en dat ergert me)
Ik heb geen foto dinges :pquote:
Adres is onderweg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen foto dinges :p
Je moet me je adres PMen dan kom ik voedsel scoren
Ohnooo dan moet ik nog vet snel rennen ook!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Adres is onderweg.![]()
Hij is bijna op
Nouja voor mijn deur is ook voor haar deur.. dus ja en nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je buurvrouw dumpt haar wrak bij jou voor de deur?
Bij mijn ouders in de straat stond ook maandenlang een Duits wrak. Hij stond half in een parkeervak, dus andere mensen duwden hem naar voren, zodat zij hun auto voor de deur konden zetten. Omdat wij dat toen niet konden doen, duwden wij dat ding weer naar achteren... zo kreeg hij dus nog wat conditieritjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja voor mijn deur is ook voor haar deur.. dus ja en nee.
Hahaha zo blijf je wel bezig jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de straat stond ook maandenlang een Duits wrak. Hij stond half in een parkeervak, dus andere mensen duwden hem naar voren, zodat zij hun auto voor de deur konden zetten. Omdat wij dat toen niet konden doen, duwden wij dat ding weer naar achteren... zo kreeg hij dus nog wat conditieritjes.
Ach ja... uiteindelijk haalde de politie het wrak weg na lang aandringen van de halve buurt... dag later stond de eigenaar ineens raar te kijken bij de lege plek waar hij maanden daarvoor zijn auto had achtergelatenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha zo blijf je wel bezig ja![]()
Ach dat mens is zowieso een beetje raar, dus misschien heeft ze er wel een hele goeie reden voor ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |