ik heb dat kastje in de dubbel uitvoering in donkergrijs, ps heet dat ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar kijk dan
[ afbeelding ]
voor 12.50! ipv 39 das 70% korting en dan nog persoeelskorting
[ afbeelding ]
en die rood/roze voor 2 euro per stuk ipv 4
Ja, als hij last post 300+ maakt....quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks DaMart
Nog 4 en ik ben Lenny voorbij in de top 10quote:
jup de ikea psquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb dat kastje in de dubbel uitvoering in donkergrijs, ps heet dat ofzo![]()
Vriendinnetjes worden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup de ikea pssleuteltke was weg maar ik werk bij klantenservice dus nieuw set slotje en sleuteltje gepakt, 1 plankendragertje ontbrak, ook even gezocht
enige dat er nu mis mee is zijn 6 kleine boorgaatjes bovenop (leg ik toch wat op/zet ik wat op) en een paar kleine krasjes
zijn de zweevende planken, läck ofzo, er ook nog in zilver?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup de ikea pssleuteltke was weg maar ik werk bij klantenservice dus nieuw set slotje en sleuteltje gepakt, 1 plankendragertje ontbrak, ook even gezocht
enige dat er nu mis mee is zijn 6 kleine boorgaatjes bovenop (leg ik toch wat op/zet ik wat op) en een paar kleine krasjes
ik moet zo ook nog op onlien muziek jacht, nwe fratellis etc etcquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna en zooi mp3 s binnen
Nah, ik doe meestal gewoon van die discografieen en zo. Als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet zo ook nog op onlien muziek jacht, nwe fratellis etc etc
neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn de zweevende planken, läck ofzo, er ook nog in zilver?
ik zit me n af te vragen wrom ik nog weet hoe die sjit heetquote:
mja van de artiesten van wie ik dat wil, had ik het al op cdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik doe meestal gewoon van die discografieen en zo. Als ik er zin in heb.
sneakerzquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Houniet het volgende:
JortK: Mijn set staat in het Sneakerz topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |