ik heb dat kastje in de dubbel uitvoering in donkergrijs, ps heet dat ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar kijk dan
[ afbeelding ]
voor 12.50! ipv 39 das 70% korting en dan nog persoeelskorting
[ afbeelding ]
en die rood/roze voor 2 euro per stuk ipv 4
Ja, als hij last post 300+ maakt....quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks DaMart
Nog 4 en ik ben Lenny voorbij in de top 10quote:
jup de ikea psquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb dat kastje in de dubbel uitvoering in donkergrijs, ps heet dat ofzo![]()
Vriendinnetjes worden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup de ikea pssleuteltke was weg maar ik werk bij klantenservice dus nieuw set slotje en sleuteltje gepakt, 1 plankendragertje ontbrak, ook even gezocht
enige dat er nu mis mee is zijn 6 kleine boorgaatjes bovenop (leg ik toch wat op/zet ik wat op) en een paar kleine krasjes
zijn de zweevende planken, läck ofzo, er ook nog in zilver?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jup de ikea pssleuteltke was weg maar ik werk bij klantenservice dus nieuw set slotje en sleuteltje gepakt, 1 plankendragertje ontbrak, ook even gezocht
enige dat er nu mis mee is zijn 6 kleine boorgaatjes bovenop (leg ik toch wat op/zet ik wat op) en een paar kleine krasjes
ik moet zo ook nog op onlien muziek jacht, nwe fratellis etc etcquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna en zooi mp3 s binnen
Nah, ik doe meestal gewoon van die discografieen en zo. Als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet zo ook nog op onlien muziek jacht, nwe fratellis etc etc
neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn de zweevende planken, läck ofzo, er ook nog in zilver?
ik zit me n af te vragen wrom ik nog weet hoe die sjit heetquote:
mja van de artiesten van wie ik dat wil, had ik het al op cdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik doe meestal gewoon van die discografieen en zo. Als ik er zin in heb.
sneakerzquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef Houniet het volgende:
JortK: Mijn set staat in het Sneakerz topic.
jajajajaquote:
have funquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben richting een verjaardag
Fijne avond all
Veel plezier en feliciteer de jarige ook maar namens mijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
Fijne avond all
Thanks!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier en feliciteer de jarige ook maar namens mij.
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
Fijne avond all
Stond jouw kamer niet al knettervol?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks DaMart
Ik ook maar ben te lui om ze naar mp3 te zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja van de artiesten van wie ik dat wil, had ik het al op cd
Jou zie ik daar ook nooit meerquote:
heb ik wel gedaan, goede bitrate, juiste info plus volgordequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook maar ben te lui om ze naar mp3 te zetten
deze sjunkie heeft het drukquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Jaaaa de afwasborstel is terechtDe kat heeft hem vannacht achter de bank gesleept (waarom ik daar keek weet ik ook niet)
Film kijken, bier drinken, zwemmen, huiswerk maken voor project, tv kijken, whisky drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
MPG wat ga je het weekend doen?
K*t.. dat had ik me nog niet bedachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu moet je er dus toch aan geloven. De afwas van tig afwasborstelloze dagen
word er niet geneukt?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Film kijken, bier drinken, zwemmen, huiswerk maken voor project, tv kijken, whisky drinken
Ah oké.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Film kijken, bier drinken, zwemmen, huiswerk maken voor project, tv kijken, whisky drinken
Ga je mee lijntje leggen @ Girls Love DJ's met hou, frits en mij?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga je mee lijntje leggen @ Girls Love DJ's met hou, frits en mij?
Er wordt bijgekomen van het neukenquote:
Jij zit er ook aan ofniet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |