konijntjes zijn liefquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, vervelen. Dus af en toe wiebelen op de stoel. Nee, niet zoals de konijnen.
True, true...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's wel jammer, want zoals konijntjes wiebelen is leuker dan met een stoel wiebelen
douwe egbert?quote:
dat zoeken we even opquote:
neuh, dan toch liever gewoon, lekker gebraden en persoonlijk de kop ingeslagen door mijn schoonvaderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als sate doen ze het inderdaad niet slecht
gedaanquote:
dat is ook een oplossing.quote:Op dinsdag 17 juni 200808:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, dan toch liever gewoon, lekker gebraden en persoonlijk de kop ingeslagen door mijn schoonvader [afbeelding]
Check.quote:Op dinsdag 17 juni 200808:31 schreef Klonk het volgende:
koffiie
hermafrodiet woord dusquote:Op dinsdag 17 juni 200808:43 schreef Pheno het volgende:
plebs1 (dev)
1 de niet-patriciėrs bij de oude Romeinen
plebs2 (het)
1 (pejoratief) het gewone volk
Toch het.
ah, gelukkig toch nog een mede koffie drinker, al die bier en thee softies hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
En alvast wat problemen troubleshooten
bahquote:
Bierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, gelukkig toch nog een mede koffie drinker, al die bier en thee softies hier
quote:
dan heb ik liever 'lekkere vrouwen' dan 'knulletjes die je van alles wijs kunt maken'...quote:Op dinsdag 17 juni 200808:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken... [afbeelding] [afbeelding]
Schoolmeisjes in uniformquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
whhehe... 6 jongeren opgepakt in Surabaya (2e grootste stad van het land) ten tijde van een sexfeest. Sommigen nog in schooluniform.. dan heb je wel stijl zeg
De politie nam in beslag: 3 x 54" tv, 6 matrassen en 4 kussens... WTF? Wie wil er nu matrassen en kussens met vlekken en zo
gratis vermaakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken...![]()
ach ja, in de media wordt het gebracht als schandalig, on-Indonesisch en dergelijke maar het feit is dat 97% van de 18-jarige vrouwen in Yogyakarta geen maagd meer is. Dat strookt niet met het aantal getrouwde 18-jarige vrouwen, dus gaan er een hele hoop voorbij aan de ongeschreven wetten en cultuur-regeltjes... officieel is het 'geen seks voor het huwelijk' dus.. jaja...quote:Op dinsdag 17 juni 200808:51 schreef OA het volgende:
[..]
Schoolmeisjes in uniform [afbeelding]
Schooljongetjes in uniform [afbeelding]
O, ze stellen vragen over van alles en nog wat. Vooral over dingen die net niet helemaal zijn gegaan zoals het hoort... Heb ik altijd wel een mooi smoesje voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb ik liever 'lekkere vrouwen' dan 'knulletjes die je van alles wijs kunt maken'...
WAT maak je ze wijs trouwens?
Die 97% komen voort uit eigen onderzoekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, in de media wordt het gebracht als schandalig, on-Indonesisch en dergelijke maar het feit is dat 97% van de 18-jarige vrouwen in Yogyakarta geen maagd meer is. Dat strookt niet met het aantal getrouwde 18-jarige vrouwen, dus gaan er een hele hoop voorbij aan de ongeschreven wetten en cultuur-regeltjes... officieel is het 'geen seks voor het huwelijk' dus.. jaja...
Eigenlijk voor de rest alles. ALghoewel, bier heb ik gewoon lang al niet op. kutprincipes van me ook .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij drinkt geen koffie, bier... wat nog meer niet?
ja, verkeerde ordners doen het altijd wel goed ja.. "maar het moet daar echt in zitten, zoek maar verder"quote:Op dinsdag 17 juni 200808:53 schreef OA het volgende:
[..]
O, ze stellen vragen over van alles en nog wat. Vooral over dingen die net niet helemaal zijn gegaan zoals het hoort... Heb ik altijd wel een mooi smoesje voor. [afbeelding]
En ik laat ze zoeken in verkeerde ordners. Gewoon een beetje flauwe grapjes dus... [afbeelding]
Mja, je moet wat als je verder saaie collegae hebt... [afbeelding]
Dat had ik misschien moeten melden ja.. Nee, dat is geen eigen onderzoekquote:Op dinsdag 17 juni 200808:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die 97% komen voort uit eigen onderzoek [afbeelding]
inderdaad een kutprincipe ja, geen dier drinkenquote:Op dinsdag 17 juni 200808:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk voor de rest alles. ALghoewel, bier heb ik gewoon lang al niet op. kutprincipes van me ook .
Precies. En dan later weet je ineens weer waar het wel is...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, verkeerde ordners doen het altijd wel goed ja.. "maar het moet daar echt in zitten, zoek maar verder"
dwaze onderzoekjes komen over de hele wereld voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat had ik misschien moeten melden ja.. Nee, dat is geen eigen onderzoeker is hier in de stad vorig jaar een onderzoek gehouden volgens mij, of alweer twee jaar terug...
Heel toevalligquote:Op dinsdag 17 juni 200808:58 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. En dan later weet je ineens weer waar het wel is... [afbeelding]
ja, maar wel frappant en ook direct weggeschoven, want het strookte totaal niet met 'hoe het zou moeten'.. lijken soms net mensen die Indonesiersquote:Op dinsdag 17 juni 200808:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dwaze onderzoekjes komen over de hele wereld voor [afbeelding]
dieren drinken vind ik wat minder ja. Maar het gata meer om het verkeer en alcohol principequote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad een kutprincipe ja, geen dier drinken
Hier ook niet.quote:
Maar er is hier in de buurt (paar uur rijden) een bergplateau waar het kan vriezen 's nachts.. er worden dan ook spruitjes verbouwdquote:
dieren is minder ja.. bieren danquote:Op dinsdag 17 juni 200809:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
dieren drinken vind ik wat minder ja. Maar het gata meer om het verkeer en alcohol principe [afbeelding]
De enige die wel gewoon normaal werkt op Fokquote:Op dinsdag 17 juni 200809:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En wat voor een crappy quickquote gebruik jij dat ie [afbeelding] maakt van een smiley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |