Alcoholistquote:Op dinsdag 17 juni 200814:30 schreef indahnesia.com het volgende:
niet te geloven gewoon.. ben vergeten bier te halen en ik heb echt geen zin om nu nog op pad te gaan.. dat wordt dus een avondje zonder [afbeelding] dra-ma-tisch! [afbeelding]
op slot geslagen met een toepasselijke sluitpostquote:
quote:
nou nou.. dat valt wel mee.. na een dag zon komt de avond en dan mag ik wel een biertje hebben.quote:
whehe..quote:
Zoetjes zijn zo ranzigquote:
je moet ze ook gewoon in de koffie doen, niet apart opetenquote:
Ik dacht dat je die dingen moest voorkauwenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet ze ook gewoon in de koffie doen, niet apart opeten
Goed voor de tandenquote:Op dinsdag 17 juni 200815:13 schreef Houniet het volgende:
Koffie met zoetjes [afbeelding] [afbeelding].
foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die dingen moest voorkauwen.
Kut.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
fout
E ookquote:
Goed bezig kerelquote:
21 minuten inmiddels!quote:
Wat doe jij voor werk Klonk? Werk jij überhaupt wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Klonk het volgende:
Ik ben al thuis, maar over een uurtje is het hier ook weer leuk dan komt mijn vriendin weer thuis
Ben huisman en mantelzorgerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk Klonk? Werk jij überhaupt wel?
Aha! Je werkt iig niet fulltime dus?quote:
Dat zijn ook belachelijk lange weken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:17 schreef Klonk het volgende:
Nope, ik heb mijn portie fulltime werken wel gehad, een jaar of 15 lang, elke 70/80 uur, veel van huis, tja dat moet een keertje misgaan, overspannen (al is het in moderne termen meer een burnout). Sindsdien zijn andere dingen veel belangrijker
quote:En nee, ik ben geen uitkeringstrekker
Ik denk zomaar dat hij slechts iets ouder is dan jij...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij hebt niet eens je datum in je fobo staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |