nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'kraantje' als in biertap? [afbeelding]
gaat ie rustig nog posten voordat ie een kraantje gaat halen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.
Foto komt nog..
FP waardigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:31 schreef OA het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e_goed_voor_een_mens
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken...![]()
dat was 2 minuten heen en terug en ik kan er toch niets aan doen, dus ga me zeker niet haasten natuurlijk... maar het is opgelostquote:Op dinsdag 17 juni 200809:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat ie rustig nog posten voordat ie een kraantje gaat halen...
Jij Mucktequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat spruitjes ranzig zijn
En die foto's dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat was 2 minuten heen en terug en ik kan er toch niets aan doen, dus ga me zeker niet haasten natuurlijk... maar het is opgelost..
dan ga ik NU wel in de tuin werken.
Als stagiair voel ik me gekwetstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als stagiair voel ik me gekwetst![]()
Het is gewoon een kwestie van rang.. als je als HBO stagiair de 'laagste' in een organisatie bent moet je gewoon zorgen dat er een VMBO'er of MBO'er langskomt om koffie te halenMocht je zelf al LBO'er of whatever zijn zijn er altijd nog illegalen
Dit heeft ome OA al om 6:31 gepost hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:42 schreef vdvorst het volgende:
Ik wist het! 'Koffie minder slecht dan gedacht'
Je hebt alleen wel een probleem als je een universitaire opleiding doet... dan delegeer je het halen van koffie naar een HBO'er, hij naar een MBO'er, hij weer naar een VMBO'er en die VMBO'er naar een illegaaltje.. Tegen de tijd dat je je koffie hebt is het verdamptquote:
Ikke niet gelezen, sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit heeft ome OA al om 6:31 gepost hier![]()
[KSC #885] Naar huis, maar niet zonder een verse bak KSC
Ah. Dat doe ik dus foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel een probleem als je een universitaire opleiding doet... dan delegeer je het halen van koffie naar een HBO'er, hij naar een MBO'er, hij weer naar een VMBO'er en die VMBO'er naar een illegaaltje.. Tegen de tijd dat je je koffie hebt is het verdampt
Vanochtend thuis had ik er even geen tijd voor...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef MPG het volgende:
Onderzoekers: koffie minder slecht dan gedacht
Niet eens gepostpostpost door OA
Nee, ik haal mijn eigen koffie. Weet ik iig zeker dat er niet mee geknoeid is!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |