Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en het irritante is dat ze dat soort dingen dus niet per stuk verpakken bij de supermarkt hier. Van het hoofdkantoor mogen ze zelfs niet meer van 1x 2 stuks 2x1 stuk voor je maken, heb ik me laten vertellen... lekker handig als je voor één persoon moet koken...
Ik gooi het altijd met verpakking en al in de vriezer... en vergeet meestal om het in meerdere porties te verdelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.
Zo lastig lijkt het me niet. (Doe het ook zo met de shoarma, koop een kilobak, verdeel het over 4/5 porties, rest in de vriezer en ontdooien wanneer ik zin heb).
Als ik je daarmee gelukkig kan maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef Fha het volgende:
Mja papier moet mij maar nootjes geven!!
En nee de kat eet niet zoveel, maar ik ben een arme student die leeft van stufi
shoarma moet je zelf maken, die voorgesneden en gekruide rommel is helquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.
Zo lastig lijkt het me niet. (Doe het ook zo met de shoarma, koop een kilobak, verdeel het over 4/5 porties, rest in de vriezer en ontdooien wanneer ik zin heb).
Ben ik ook.. maar het is zo lekker.. Dus ik eet af en toe heel veel en dan heb ik daarna 3 dagen jeuk en uitslag haha.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je was toch allergisch, Furry? Of alleen voor cashew?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
shoarma moet je zelf maken, die voorgesneden en gekruide rommel is hel![]()
knoflooksaus idem
Whehehehequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben ik ook.. maar het is zo lekker.. Dus ik eet af en toe heel veel en dan heb ik daarna 3 dagen jeuk en uitslag haha.
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinkyquote:
Eet een banaan.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinky
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |