Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en het irritante is dat ze dat soort dingen dus niet per stuk verpakken bij de supermarkt hier. Van het hoofdkantoor mogen ze zelfs niet meer van 1x 2 stuks 2x1 stuk voor je maken, heb ik me laten vertellen... lekker handig als je voor één persoon moet koken...
Ik gooi het altijd met verpakking en al in de vriezer... en vergeet meestal om het in meerdere porties te verdelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.
Zo lastig lijkt het me niet. (Doe het ook zo met de shoarma, koop een kilobak, verdeel het over 4/5 porties, rest in de vriezer en ontdooien wanneer ik zin heb).
Als ik je daarmee gelukkig kan maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef Fha het volgende:
Mja papier moet mij maar nootjes geven!!
En nee de kat eet niet zoveel, maar ik ben een arme student die leeft van stufi
shoarma moet je zelf maken, die voorgesneden en gekruide rommel is helquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.
Zo lastig lijkt het me niet. (Doe het ook zo met de shoarma, koop een kilobak, verdeel het over 4/5 porties, rest in de vriezer en ontdooien wanneer ik zin heb).
Ben ik ook.. maar het is zo lekker.. Dus ik eet af en toe heel veel en dan heb ik daarna 3 dagen jeuk en uitslag haha.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je was toch allergisch, Furry? Of alleen voor cashew?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
shoarma moet je zelf maken, die voorgesneden en gekruide rommel is hel![]()
knoflooksaus idem
Whehehehequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben ik ook.. maar het is zo lekker.. Dus ik eet af en toe heel veel en dan heb ik daarna 3 dagen jeuk en uitslag haha.
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinkyquote:
Eet een banaan.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinky
[..]
Haha yes, veryquote:
quote:
Hij heeft geen bananen, hij heeft geen bananen vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
[..]
eraf halen, laten drogen en roken, yellow mellowquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Bananen zijn heul niet lekker! Met die rare sliertjes er aan.
Roken nog wel. Hmm..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
eraf halen, laten drogen en roken, yellow mellow
Die kan je er af halen, heb je wat te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Ja dat is zo. Maar dan gaan ze altijd zo een beetje aan je hand plakken enzo.. en nouja, daar werd ik als kind altijd vet hysterisch van, dus ik eet maar gewoon geen banaan meer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kan je er af halen, heb je wat te doen.
Dat heb ik een keer gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
eraf halen, laten drogen en roken, yellow mellow
Die kun je er af halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Jij kent je klassiekersquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:57 schreef OA het volgende:
Om maar met een groot filosoof te spreken: Ik hier?
quote:
quote:
Haha. Nouja weer wat geleerd..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarna maar gewoon me wiet opgerookt, behalve een gore smaak was het weinig
Lol, dat zeg ik ook altijd op mijn werkquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:57 schreef OA het volgende:
Om maar met een groot filosoof te spreken: Ik hier?
En je zegt ook Goeiemorgen deze morgen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, dat zeg ik ook altijd op mijn werk
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig... Wat is er zo leuk aan het pakketje dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet wachten dat ik mijn pakketje mag afhalen
ik ben er nooit ingetrapt , net zoals als thee rokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarna maar gewoon me wiet opgerookt, behalve een gore smaak was het weinig
ik had er vandaag een die zei een goededagschotelquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En je zegt ook Goeiemorgen deze morgen!
OMFGquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vandaag een die zei een goededagschotel
Google maar eens op DS207+ denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig... Wat is er zo leuk aan het pakketje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |