Flink stompen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity stapt maar even over op water ipv koffie
M'n maag begint te protesteren
Dankquote:
Ik heb iig geen last van mijn maag meerquote:
Ja, hier ook een lekker zonnetje, maar ik zit binnen om te werken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima hoor
Lekker zonnetje hier, alleen zit ik binnen om te leren
Maar goed, it's for a good cause, zullen we maar zeggen hè
Hier over een uurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:01 schreef Slarioux het volgende:
Lunch gehad.
Dan moet ik het vliegtuig pakkenquote:
Shit man, straks ontdekken ze nog dat je eigenlijk veel meer dan getuige wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
Ik moet morgen naar de pliesie, ze willen me horen over een bedreiging waar ik getuige van was
Wel erg trouwens dat ik daarvoor naar het buro moet
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Shit man, straks ontdekken ze nog dat je eigenlijk veel meer dan getuige was![]()
Heb ik ook weleens gehad, aftermath van een schietpartij (dat klinkt erger dan het wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
Ik moet morgen naar de pliesie, ze willen me horen over een bedreiging waar ik getuige van was
Had ik jaren geleden een keer toen ik in de eerste klas van de middelbare school was. Vechtpartijtje gezien, en het slachtoffer had mij als getuige aangedragen. Ik had thuis niets verteld en toen belde de politie ineens naar mijn huis toen ik er niet wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
Ik wel, vaak zat. "U reed te hard en ging rechts inhalend over een doorgetrokken streep".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:33 schreef Intrepidity het volgende:
En ik heb nog nooit in mijn leven een politieagent gesproken terwijl die aan het werk wasOf ben ik nou TE braaf
Nooit aangehouden of wat dan ook
Ach, ik maak ook best wel eens overtredingen, maar ik heb gewoon geluk gehad tot nu toe denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, vaak zat. "U reed te hard en ging rechts inhalend over een doorgetrokken streep".
/care
En gelijk of dat je hebt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
Mja, zolang die weg daar altijd file heeft en ik die file kan omzeilen doe ik het,.
Ik al meer dan me lief isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:33 schreef Intrepidity het volgende:
En ik heb nog nooit in mijn leven een politieagent gesproken terwijl die aan het werk wasOf ben ik nou TE braaf
Nooit aangehouden of wat dan ook
hoeveel kost dat dan bij elkaar?quote:Op dinsdag 17 juni 200811:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, vaak zat. "U reed te hard en ging rechts inhalend over een doorgetrokken streep".
/care
Ik ook. Nooit een boete gehad though...quote:
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit een boete gehad though...
Ik word echt heel vaak aangehouden voor alcoholcontrole...![]()
Vrienden van mij worden echt nooit aangehouden daarvoor en zij drinken dus altijd als ze moeten rijden...
ik ga zomedalijk ook maar eens een boterhammetje smeren jaquote:
http://www.om.nl/boetebase/quote:Op dinsdag 17 juni 200811:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel kost dat dan bij elkaar?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Nooit een boete gehad though...
Ik word echt heel vaak aangehouden voor alcoholcontrole...![]()
Vrienden van mij worden echt nooit aangehouden daarvoor en zij drinken dus altijd als ze moeten rijden...
ik zit altijd te wachten tot de kerkklokken 12 uur aangeven, dan mag ik etenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga zomedalijk ook maar eens een boterhammetje smeren ja
Niet zo slim van de kleine Muck.quote:Op dinsdag 17 juni 200812:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomen [afbeelding]
Awwww, Muckje tochquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomen
Stomme Woutz0rquote:
Ik ga zo champignonnersoep halen en boterhammers etenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg al gesmeerd. Nu enkel nog opeten tijdens de lunchquote:Op dinsdag 17 juni 200812:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Scootersquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen Muck nog een klein Muckje van 16 was, is haar scooter waar ze de hele zomer van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds voor gewerkt had in beslag genomen
voorgesmeerde boterhamen, is echt zo ranzigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg al gesmeerd. Nu enkel nog opeten tijdens de lunch
Hij zal een reden hebben gehad, geen helm, geen licht en gewoon oversteken door het rode licht. Kutdingenquote:
Oooh, was ie opgevoerd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Brood en beleg los meenemen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
voorgesmeerde boterhamen, is echt zo ranzig
Ze zouden hier bij de diervoederfabriek eens moeten controleren...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Klonk het volgende:
En het bedrag wat ik aan bekeuringen tot nu toe kwijt ben geweest wil ik niet weten, maar wel allemaal beroepsgerelateerd, straten blokeren, verkeerde richting inrijden, net iets te zwaar, te lang achter het stuur omdat de parkeerplaatsen vol waren, leuk...
zo deed ik wel ja, maar goed ik ben wat dat betreft een ontiegelijke nerd, ken je dat filmpje van Mr. Bean in het park dat ie gaat lunchen, zoiets, alles in aparte bakjesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Brood en beleg los meenemen?
Of de woekerprijzen van de kantine hier betalen?
Die moeten daar ook niet komen. WIllens en wetens gevaarlijke situaties maken, omdat je toch weet dat je niet schuldig gaat zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen kijken ze dan niet meer naar de fietsers
Met die visjesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo deed ik wel ja, maar goed ik ben wat dat betreft een ontiegelijke nerd, ken je dat filmpje van Mr. Bean in het park dat ie gaat lunchen, zoiets, alles in aparte bakjes
quote:Op dinsdag 17 juni 200812:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
voorgesmeerde boterhamen, is echt zo ranzig [afbeelding]
Daarom. Woekerprijzenquote:Op dinsdag 17 juni 200812:13 schreef MPG het volgende:
[..]
zo erg net niet, ik had boter apart, vlees en kaas apart en jam in een bakje, en dan smullen maarquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Idd Muck. Het is vervelend voor je, maar wat was de reden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal een reden hebben gehad, geen helm, geen licht en gewoon oversteken door het rode licht. KutdingenZe moeten de wet maar eens aanpassen, die lui zijn zogenaamd nooit schuldig als je ze tieft met je auto
Ik neem brood mee en het beleg staat hier op de zaak in de (koel)kast.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mij gaat het altijd anders...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben één keer aangehouden voor alcoholcontrole:
(-> MPG;
-> Wout)
: "Heeft u gedronken?"
: "Jazeker mijnheer. Drie koffie, 2 cola en een bitter lemon."
: "
"
: "Pwn
!!1!!EINZ!11!!!"
: "Rij maar door
"
sterfquote:
Los meenemen ftwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Los meenemen ftw![]()
Boterhammen met ham en kaas, komkommer en tomaat in een bakje. 's middags uber sandwiches maken
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Idd Muck. Het is vervelend voor je, maar wat was de reden?
ze ontwijkt de vraag waar het antwoord 42 op is.quote:
daar was brand gisteravondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze ontwijkt de vraag waar het antwoord 42 op is.
Bij mij vragen ze het niet eens, ik moet altijd gewoon blazenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij gaat het altijd anders...
Heeft u gedronken?.
Nee.
Mooi. Blaas toch maar.....
Ja maar het is de weg naar het stationquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten daar ook niet komen. WIllens en wetens gevaarlijke situaties maken, omdat je toch weet dat je niet schuldig gaat zijn
CENSUUR!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom is NU.nl bij mij kapot?
Idem.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze het niet eens, ik moet altijd gewoon blazen
Maar ik drink niet als ik moet rijden
Ik welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij vragen ze het niet eens, ik moet altijd gewoon blazen
Maar ik drink niet als ik moet rijden
Dit is irritantquote:doe mee met de FOK! EK Pool
Dat ook. tjonge zeg, een beetje de taal controleren is toch niet teveel gevraagd? Hoe kan een website nu 'actief' zijn? En wat hebben Polen met een voetbalpoule te maken?quote:Er zijn momenteel geen wedstrijden actief...
hhgtgquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze ontwijkt de vraag waar het antwoord 42 op is.
Ik neem ook wel eens restjes mee van de avond er voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:23 schreef Klonk het volgende:
En dan extra uitgebreid opeten om je collega´s die onsmakelijke zooi zitten te eten jaloers te maken
P0wned, die agenten hebben dat ding weer doorverkocht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
nou, ik kocht die scooter bij een particulier. Ik wist dat ie tweedehands was, maar omdat je met een uurloon van 2,96 niet veel andere keus hebt, vond ik dat helemaal niet erg.
Rond kerst werd ik aangehouden voor een algehele controle. Niks aan het handje volgens mij, want er was niets verknutseld aan de scooter, dus ik maakte me geen zorgen.
Na het onderzoek mompelden de agenten wat met elkaar, gingen er nog maar eens een collega bijhalen, mompelden nog wat meer en vroegen de kleine Johanna erbij
"Waar heb je die scooter gekocht?!"
- "tweedehands, van een kennis"
"Mag je niet op rijden!"
-
"'s Illegaal"
-
"jah, illegaal ingevoerd vanuit Italië, er zijn geen invoerrechten voor betaald, dus als je een ongeluk krijgt, ben je niet verzekerd"
- (kleine Muck die zich net blauw had betaald aan de verzekering voor de scooter) en nu?
"mag je alsnog invoerrechten + rente betalen en er niet meer op rijden, of je laat hem hier"
-
da's wel kut jaquote:Op dinsdag 17 juni 200812:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
nou, ik kocht die scooter bij een particulier. Ik wist dat ie tweedehands was, maar omdat je met een uurloon van 2,96 niet veel andere keus hebt, vond ik dat helemaal niet erg.
Rond kerst werd ik aangehouden voor een algehele controle. Niks aan het handje volgens mij, want er was niets verknutseld aan de scooter, dus ik maakte me geen zorgen.
Na het onderzoek mompelden de agenten wat met elkaar, gingen er nog maar eens een collega bijhalen, mompelden nog wat meer en vroegen de kleine Johanna erbij
"Mag je niet op rijden!"
- [afbeelding]
"'s Illegaal"
- [afbeelding]
"jah, illegaal ingevoerd vanuit Italië, er zijn geen invoerrechten voor betaald, dus als je een ongeluk krijgt, ben je niet verzekerd"
- (kleine Muck die zich net blauw had betaald aan de verzekering voor de scooter) en nu?
"mag je alsnog invoerrechten + rente betalen en er niet meer op rijden, of je laat hem hier"
- [afbeelding]
Precies, die dingen rijden toch nooit op tijd.quote:
Doen Nederlandse agenten dat ook ja? Hier kun je ook die dingen gewoon van de politie overkopen. Schijnt soms nog legaal te zijn ook... maar ik ga er maar niet aan beginnen, ruikt toch een beetje zeg maar..quote:Op dinsdag 17 juni 200812:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
P0wned, die agenten hebben dat ding weer doorverkocht.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
"Mag je niet op rijden!"
-
"'s Illegaal"
-
-
Pwnd...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
hhgtg
"Mag je niet op rijden!"
-
"'s Illegaal"
-
-
Je hebt een ouwe Mac in de aanbieding neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
Oh, MPG, die pc kan ik over een weekje kwijt als het goed is. De mac mag je er gratis bij hebben, anders dump ik die wel ergens anders (als je er ook niets mee kan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |