Als iemand voor mij de quickquote heeft kan ik weer terug naar foksilverquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik light overigens, iig geen bagger. Geen zin om een betatester te zijn
Ik gebruik geen quickquotequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als iemand voor mij de quickquote heeft kan ik weer terug naar foksilver
ik ben betatester voor text_only.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:05 schreef Pheno het volgende:
Ik gebruik light overigens, iig geen bagger. Geen zin om een betatester te zijn [afbeelding]
had het gezien ja, bij deze ben ik het daar nog steeds mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 200809:10 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat spruitjes ranzig zijn
je hebt al bier, hebberdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gevonden
* indahnesia.com drinkt snel het bakkie van Intrepidity leeg
Maar goed dat ik er zout in gedaan had danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gevonden
* indahnesia.com drinkt snel het bakkie van Intrepidity leeg
Rot, daar is geen support voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben betatester voor text_only.
Dat ligt er aan, in bagger soms weer niet, als Danny weer in productie aan het hobbieen is. En text only betekent geen PI's. PI is me heilig.quote:
PI's!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, in bagger soms weer niet, als Danny weer in productie aan het hobbieen is. En text only betekent geen PI's. PI is me heilig.
nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.quote:Op dinsdag 17 juni 200809:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'kraantje' als in biertap? [afbeelding]
gaat ie rustig nog posten voordat ie een kraantje gaat halen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, als in waterkraan... goed, ik krijg 'm niet dicht, dus er loopt nu 800 liter water uit de watertoren. Ik ga ff een nieuw kraantje halen.. ben nu toch al zeiknat.
Foto komt nog..
FP waardigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:31 schreef OA het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e_goed_voor_een_mens
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef OA het volgende:
Vandaag zijn de accountants weer eens op bezoek... Normaal sta ik dan niet te springen, maar nu hebben ze stagiairs meegenomen... Geen lekkere vrouwen, maar van die knulletjes die je van alles wijs kunt maken...![]()
dat was 2 minuten heen en terug en ik kan er toch niets aan doen, dus ga me zeker niet haasten natuurlijk... maar het is opgelostquote:Op dinsdag 17 juni 200809:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat ie rustig nog posten voordat ie een kraantje gaat halen...
Jij Mucktequote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:10 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat spruitjes ranzig zijn
En die foto's dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat was 2 minuten heen en terug en ik kan er toch niets aan doen, dus ga me zeker niet haasten natuurlijk... maar het is opgelost..
dan ga ik NU wel in de tuin werken.
Als stagiair voel ik me gekwetstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als stagiair voel ik me gekwetst![]()
Het is gewoon een kwestie van rang.. als je als HBO stagiair de 'laagste' in een organisatie bent moet je gewoon zorgen dat er een VMBO'er of MBO'er langskomt om koffie te halenMocht je zelf al LBO'er of whatever zijn zijn er altijd nog illegalen
Dit heeft ome OA al om 6:31 gepost hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:42 schreef vdvorst het volgende:
Ik wist het! 'Koffie minder slecht dan gedacht'
Je hebt alleen wel een probleem als je een universitaire opleiding doet... dan delegeer je het halen van koffie naar een HBO'er, hij naar een MBO'er, hij weer naar een VMBO'er en die VMBO'er naar een illegaaltje.. Tegen de tijd dat je je koffie hebt is het verdamptquote:
Ikke niet gelezen, sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit heeft ome OA al om 6:31 gepost hier![]()
[KSC #885] Naar huis, maar niet zonder een verse bak KSC
Ah. Dat doe ik dus foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel een probleem als je een universitaire opleiding doet... dan delegeer je het halen van koffie naar een HBO'er, hij naar een MBO'er, hij weer naar een VMBO'er en die VMBO'er naar een illegaaltje.. Tegen de tijd dat je je koffie hebt is het verdampt
Vanochtend thuis had ik er even geen tijd voor...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef MPG het volgende:
Onderzoekers: koffie minder slecht dan gedacht
Niet eens gepostpostpost door OA
Nee, ik haal mijn eigen koffie. Weet ik iig zeker dat er niet mee geknoeid is!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Heb je ze al wijs gemaakt dat het hun taak is om jou koffie te maken?
Pff ik ben zo duf dat ik nog serieus over deze opmerking moest nadenken ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je weet wel dat die smiley na 1 juli verboden is in de horecatopics he?
Swaffel die kwaliteitspost-jattende-collegaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Vanochtend thuis had ik er even geen tijd voor...
Toen ik er net aan wilde beginnen zag ik dat er al een bericht door de 'redactie' was geplaatst...
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik haal mijn eigen koffie. Weet ik iig zeker dat er niet mee geknoeid is!![]()
Bovendien heeft de beste jongeman last van hooikoorts... Ik moet natuurlijk niet hebben dat hij in mijn koffie niest![]()
Fhaquote:
Ik ook. Vanmiddag tentamententamententamenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer lerenlerenlerenlerenleren
Daar kom ik nooit. Koffie kun je ook zeer goed drinken buiten horeca-gelegenhedenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja bleeg. Nu al geen zin in haha. Eerst nog even wakker wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer lerenlerenlerenlerenleren
* Intrepidity geeft een dampende bak espresso aan Fhaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff ik ben zo duf dat ik nog serieus over deze opmerking moest nadenken ook
Maak er een kop thee van en ik dank u vriendelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity geeft een dampende bak espresso aan Fha
Dan mag men in de horecagelegenheden niet meer roken. of zoiets.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er per 1 juli dan?
Rookverbod in de Nederlandsche Horecaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is er per 1 juli dan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Maak er een kop thee van en ik dank u vriendelijk
Derde van links op de tweede rij!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 200810:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag men in de horecagelegenheden niet meer roken. of zoiets.
ooh, da's dan pech, kom zelden in de Nederlandse horecaquote:Op dinsdag 17 juni 200810:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Rookverbod in de Nederlandsche Horeca [afbeelding]
Vooral grappig dat dit plaatje er naast staat:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
http://www.nu.nl/news/1615976/24/Japan_executeert_kannibaal.html
Stelletje freaks daar in Jappenland
Dat is juist het probleem... Alleen ER's enzo kunnen zien wie er schuilgaat achter 'redactie'...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Swaffel die kwaliteitspost-jattende-collega
Ik neem aan dat je de criminelen bedoelt en niet het rechtssysteem?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
is Mucken door het slotje heen posten, zo ja dan ben ik erg goed in Muckenquote:
Japanners zijn tof.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:29 schreef MPG het volgende:
Zoals gewoonlijk: immer!quote:
Correct gezien:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
is Mucken door het slotje heen posten, zo ja dan ben ik erg goed in Mucken
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:Mucken
Het al dan niet bewust doorposten nadat een topic 300 posts heeft bereikt, door een crewlid van FOK!, meestal een moderator in de KSC.
Eenschquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de criminelen bedoelt en niet het rechtssysteem?Vind het namelijk een goede zaak dat ze zo'n persoon opdoeken..
OAquote:
Dat helemaal, die shows gaan echt nergens over. Maar met veel plezier naar gekeken in een verloren uurtjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef Klonk het volgende:
Vooral Japanse televisiedingen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
42
ik heb op het FOK! weblog ook al menig debiel japans filmpje geblogd, zulke televisie zullen ze nooit in Nederland kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat helemaal, die shows gaan echt nergens over. Maar met veel plezier naar gekeken in een verloren uurtje
het erge is dat al die zenders die ik zag, allemaal dat soort dingen hadden, een hoop ongein tussendoor, ook bij kookprogramma's en zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb op het FOK! weblog ook al menig debiel japans filmpje geblogd, zulke televisie zullen ze nooit in Nederland kunnen maken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
En ik kreeg mijn antwoord in een OAiaanse Multiquote
MPG waar werk je trouwens in Belfeld, als het in een kas aan de Langeweg is dan kon het wel eens wat minder zijn, flinke fik geweest op nummer 42 gisteravond
Ik hoop dit jaar weer te gaan, onder ziekenhuiskutplanningen voorbehoudquote:
Jij bent geschokt door Kiss?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vooral grappig dat dit plaatje er naast staat:
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Die staat er nog, maar dat kan altijd veranderen natuurlijk
Iig een kissfanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent geschokt door Kiss?
Ja prima hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk: immer!![]()
En in het Boskoopse?
Nee dat niet, alleen grappig dat er naast een artikel over een kannibaal een plaatje van Kiss staatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent geschokt door Kiss?
Daar is iedereen door geschokt... dat die lui fans hadden johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |