Oeh! een kut door een gaasje!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef JeroenV het volgende:
Kan die foto van Lily niet standaard in de OP?
Haha, ik kende een groot aantal van die huppelkuttenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een hoog huppelkutten-gehalte vooraan...
Bij dat 2e filmpje hoor ik volgens mij een vriendin van me de zangers naam roepenquote:
Lilyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:05 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oeh! een kut door een gaasje!![]()
(tvp)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een groot deel van het Doornroosje publiek valt in de 21+ categorie, en die genieten weer op een andere manier dan het aanmaken van een kansloze pit.
BRS is niet echt een band waar naar je rustig gaat staan kijken (imo).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef Grobbel het volgende:
En BRS was precies wat ik er van had verwacht. Bij vlagen een oninteressante kutband, maar de singletjes zijn wel erg leuk.
Stond je midden voor?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:02 schreef AMDB het volgende:
Zo, ook weer wakker. BRS was tof, publiek was wel rustig in het begin, tot er ineens 2 gasten in m'n rug begonnen te beuken, toen ook maar mee gaan springen grootste deel van de tijd. Supergaaf optreden vond ik. Voorprogramma was beetje saai imo, miste energie.
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.quote:
Mmm check net je FoBo en heb je denk gister wel gezien (alleen wist ik toen nog niet dat jij het wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.
De rest tussen 1 en 10quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef jakkop het volgende:
Hello efrieboddie.
Examens gaan goed: nederlands tussen 6,5 en 8,5, geschiedenis tussen 6 en 8.
En waar stond jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:56 schreef soul114 het volgende:
[..]
Mmm check net je FoBo en heb je denk gister wel gezien (alleen wist ik toen nog niet dat jij het was).
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef soul114 het volgende:
[..]
[..]
BRS is niet echt een band waar naar je rustig gaat staan kijken (imo).
.. maar blijkbaar kwam jij alleen voor de singles/had je een ander verwachtingspatroon van avondje brs
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een weddenschap met m'n leraar, 8,8 of hoger is een slagroomtaart.
Moet ie dan wel op z'n voorhoofd plakken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef Baseke het volgende:
[..]
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Cool, Tim Vanhamel komt op 4 juli naar hippie- en krakerstent Bosch in het altijd pittoreske, paupervrije Arnhem
¤10,- vvk, 12.50 aan de deur. Da's dan wel weer minder...
Echt?! En je hebt er nog nooit een sarcasme-detector gekochtquote:
Sarcasme-detectors kopen is voor paupers, en die komen volgens jou niet in Arnhemquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt?! En je hebt er nog nooit een sarcasme-detector gekocht?
Onder andere Millionaire, Eagles of Death Metal en het één en ander met dEUS.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb van hem gehoord maar zou niet weten wat ie zingt
stond/staat hij ook niet in't luxor ergens in deze weken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Cool, Tim Vanhamel komt op 4 juli naar hippie- en krakerstent Bosch in het altijd pittoreske, paupervrije Arnhem
¤10,- vvk, 12.50 aan de deur. Da's dan wel weer minder...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:24 schreef TomR het volgende:
[..]
stond/staat hij ook niet in't luxor ergens in deze weken?
edit: laat maar, haal wouter hamel en tim vanhhamel door elkaar![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Kon de madame van Appie Kim ook wel waarderen vanwege haar heerlijke sarcastische opmerkingen richting het publiek. Lijkt me zo kut om in 't voorprogramma te spelen van een band en iedereen lult maar door je muziek heen en staat met zijn of haar rug naar het podium.
Ja!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Vampire Weekend geweest?
Ik verstond haar niet zo goed. Ik hoorde haar wel zeggen:quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Kon de madame van Appie Kim ook wel waarderen vanwege haar heerlijke sarcastische opmerkingen richting het publiek. Lijkt me zo kut om in 't voorprogramma te spelen van een band en iedereen lult maar door je muziek heen en staat met zijn of haar rug naar het podium.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Vampire Weekend geweest?
Krijg er zin van in Pinkpopquote:
Eentonig... Mwah neequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Vond 't eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... Ik vind het album geweldig en superorineel. Live speelden ze superstrak, dus op zich niks op aan te merken, maar op de een of andere manier vond ik het toch een beetj eentonig... Geen verkeerd optreden hoor, maar had er iets meer van verwacht...
Geen sticker voor mijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef Baseke het volgende:
[..]
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!
Ik ga! Yay!quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
Yiehaaaaa! 20 juni Maxïmo Park in Roosje![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn carrierequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Goover het volgende:
Tvp,
concertkaartjes zijn duur. Ik wil nog naar The Raconteurs en Maximo in A'dam...
EINDELIJK!!! : http://alternative.blog.n(...)en-aan-banden-leggen
Ik snap alleen de mensen niet die te dure kaartjes kopen voor concerten die nog niet uitverkocht zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:09 schreef frame-saw het volgende:
Ja ik snap die mensen niet![]()
Er zijn ook mensen die denken dat dat dan de echte prijs is
Inderdaad. Die gaan dan Googlen en op de eerste de beste hit klikken en bestellen maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:09 schreef frame-saw het volgende:
Er zijn ook mensen die denken dat dat dan de echte prijs is
Hahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Die gaan dan Googlen en op de eerste de beste hit klikken en bestellen maar
Er was zelfs laatst een topic van iemand die z'n kaarten voor André Rieu wel érg duur vond en ze al betaald had!
En terecht ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
Nog nooit meer betaald voor een kaartje. Ook niet van plan.
Zelf ben ik heel lief en verkoop ik kaartjes alleen tegen de kostprijs
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Ik had een kaartje van Jack Johnson verkocht voor de kostprijs. En die vroeg waarom ik hem zo goedkoop verkocht. Ik: Zo ben ik nou eenmaal
Boeruuuuhhh!! Boeruuuuuhhh!!!quote:De organisatie heeft nu besloten dat Zwarte Cross voor iedereen gratis is. Op vrijdag 25 juli hoeven bezoekers geen entree te betalen. Zwarte Cross stelt hiermee 35.000 kaarten à ¤15,00 beschikbaar om met z’n allen een geweldig verbroederingsfeest te vieren.
Je hoeft niet altijd hoeren dood te knuppelen of groepen hangoma's plat te walsen met een vuilniswagenquote:
Onder invloed he, dan kan hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef jakkop het volgende:
Noel Gallagher die zo:doet, dakannie.
faker.
haha heel herkenbaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Het is heel niet-indie dat ik net 2,5 uur rtl 5 heb gekeken en ook nog eens heel blij ben dat Terror Jaap heeft gewonnen
Schande zeg ik je.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
Dat is best ernstigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
En FOK!ken doe je gewoon in je bed natuurlijk
Verwachting is trouwens dat het heel snel zal uitverkopen. Dus als je plannen hebt om te gaan, dan zou ik je aanraden om vandaag nog je ticket aan te schaffen.quote:
Da's wel jammer, aangezien iemand die zeker mee zou willen gaan ergens in Estland (....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Verwachting is trouwens dat het heel snel zal uitverkopen. Dus als je plannen hebt om te gaan, dan zou ik je aanraden om vandaag nog je ticket aan te schaffen.
Ik heb m'n tickets ook weer binnen, trouwens.
Heel, maar dan ook heel, oud nieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef MaJo het volgende:
Blood Red Shoes ook op LowlandsZie hun site: http://www.bloodredshoes.co.uk/
Dan ook hier: waarom staat dat niet in de OP danquote:
Moet je wat meer meelezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ook hier: waarom staat dat niet in de OP danMet al die festivals weet ik echt niet uit mijn hoofd welke band voor welk festival bekend is geworden
Ja ik heb niet zoveel tijd op het moment, kwam er ook vandaag pas achter dat er een nieuw I bet topic wasquote:
Hey coolquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:03 schreef lienelien het volgende:
Bedankt![]()
vr 11 juli | 23.30 | 23.30 | 8,00 | Oude Zaal Club Rascal
Ja we moeten volgende keer wel echt weer gaan, is nu echt een jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:15 schreef lienelien het volgende:
Ach, het is in de zomer toch wel vaker in de melkweg, en natuurlijk ook nog iedere 3e zaterdag in club 8
Ik wist gewoon dat je dit ging zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef lienelien het volgende:
ja jij vindt een bepaald heerschap belangrijker
Lieke2 ook niet? Anders ga je mee naar Infadelsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:20 schreef lienelien het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik naar MP ga, hoor. Is het niet al uiterverkocht?
Liek en jij kunnen niet mee en de rest van mn vriendinnen heeft een slechte muzieksmaak
ja wat dacht je danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dit ging zeggenVoorspelbaar
![]()
Maar volgende keer echt
weekniet. En nee, daar heb ik ondertussen wel genoeg van.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lieke2 ook niet? Anders ga je mee naar Infadels
check je mailllquote:Hoe zit het morgen trouwens, hoe laat word ik verwacht?![]()
Ja hèquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:23 schreef jakkop het volgende:
Het ruikt hier naar vroeger. Het ruikt naar MaJo en Lienelien die aan het slowchatten zijn, en afspreken hoe laat ze waar moeten zijn, en dat je nu echt eens antwoord moet geven op die mail en en en...![]()
dankjequote:GEFELICITEERD LIEN
Tof, laat ff weten hoe het was.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vanavond naar Duchess Says in Merleyn (Nijmegen).
21 juni wilde ik ook écht naar Rascal, maar dan ga ik mooi naar Aux Raus, Infadels en Goose.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:07 schreef frame-saw het volgende:
Gefeliciteerd lienelienelien.
Ik heb besloten 21 juni écht naar Rascal te gaan. 11 juli kan ik niet, dan moet ik naar een festival in mijn dorp waar LEAF en KREZIP komenHell, maar wel gezellig.
Alleen Goose is leuk, maar die zie je overal al johquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:39 schreef jakkop het volgende:
[..]
21 juni wilde ik ook écht naar Rascal, maar dan ga ik mooi naar Aux Raus, Infadels en Goose.
En ik dacht on-indie te zijn door donderdag naar Moke te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef NevermindMe het volgende:
En vanavond lekker indie naar de Toppers
Infadels niet gelukkigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen Goose is leuk, maar die zie je overal al joh![]()
Ah nee kan ik niet dan gaat m'n Australier naar huis dus dan zit ik op Schiphol met een hartverscheurend drama.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef NevermindMe het volgende:
Gefeliciteerd Lienelien!![]()
5 juli ga ik ook echt zeker naar Rascal in de Effenaar. (SnowCockroach, ga je mee?)
En vanavond lekker indie naar de Toppers
Korte termijn geheugenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Ga jij trouwens mee naar Maximo Park in Doornroosje? want Sara (mysterious) kan niet, of ging je nou sowieso al? (had ik al gevraagd ofniet, ik onthou nooit iets
)
Jakkop jij gaat naar MP in Doornroosje toch?? Of had ik je al gevraagd? Hoe laat kan ik je daar verwachten??!quote:
Vragen stellen en dan niet goed naar de antwoorden luisteren of ze vergeten. Terwijl je ze wel wil weten. En daarom 10 keer dezelfde vraag stellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Korte termijn geheugen![]()
Heb er zelf de laatste tijd ook geen meer
misschien, ja, ligt er aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jakkop jij gaat naar MP in Doornroosje toch?? Of had ik je al gevraagd? Hoe laat kan ik je daar verwachten??!
The Bravery, Guillemots, of Death Cab for Cutie zijn trouwens ook opties.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Ga jij trouwens mee naar Maximo Park in Doornroosje? want Sara (mysterious) kan niet, of ging je nou sowieso al? (had ik al gevraagd ofniet, ik onthou nooit iets
)
Klinkt herkenbaar, zo moest ik laatst 20x aan een vriendin vragen hoe d'r date heette en wat ze gingen doen. Maar hij had ook gewoon een kutnaam die erom vraagt verkeerd uitgesproken te wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Vragen stellen en dan niet goed naar de antwoorden luisteren of ze vergeten. Terwijl je ze wel wil weten. En daarom 10 keer dezelfde vraag stellen.Enig.
Weet ik, maar ik had er de 1e week van de verkoop helemaal geen zin in, maar ben nu bij gedraaidquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:41 schreef Leonos het volgende:
Je kan ook kopen en dan weer verkopen
Voor de volgende keer misschien.
Anyway, heb er zin in
Omdat, ik die avond niks te doen heb, en m'n vriendin gaat, en ik ze stiekem ook wel een paar leuke nummers vind hebben. Vind het al heel wat dat ik het jullie heb durven vertellenquote:
Even getest, en ja, het is uitverkochtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Raconteurs is uitverkocht, hoor ik net.
Jammer voor je dat het nog kutter gaat klinken dan het al is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat, ik die avond niks te doen heb, en m'n vriendin gaat, en ik ze stiekem ook wel een paar leuke nummers vind hebben. Vind het al heel wat dat ik het jullie heb durven vertellen
Oehhh, als echte Grolsch-fan heb je me nu toch wel redelijk verdrietig gemaakt om mijn aankoopquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het nog kutter gaat klinken dan het al is.
Het geluid in Luxor zuigt nog harder dan het gevoel dat ik net had toen ik zag dat de Grolsch bij de Coop op was
Ik ga een ban voor je aanvragen, hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat, ik die avond niks te doen heb, en m'n vriendin gaat, en ik ze stiekem ook wel een paar leuke nummers vind hebben. Vind het al heel wat dat ik het jullie heb durven vertellen
Dan trek ik mijn felicitaties inquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga een ban voor je aanvragen, hoor.
Wat, sinds vorige week donderdag? Want toen was het geluid nog gewoon huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oehhh, als echte Grolsch-fan heb je me nu toch wel redelijk verdrietig gemaakt om mijn aankoop![]()
Maar ik hoorde dat het geluid laatst erg verbeterd was...maar weet niet of dat waar is.
Ik dacht dat het een versie van de Nederlandse Music Store wasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
Geen cd. Verkopen ze daar volgens mij niet eens.
Vakantiegeld was binnen en ik wou al een tijdje een extra gitaar
quote:
Om eerlijk te zijn vond ik het een hele vette show!quote:Op zondag 25 mei 2008 01:15 schreef Toad het volgende:
Misschien niet helemaal indie:
Wel lekker dat Coldplayconcert op Ned3 zo vlak voor het slapen gaan....![]()
AMDBquote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik verkies deze post tot domste vraag van het jaarf-s heeft nooit geld
Die wil ik ook graag zien!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:46 schreef AMDB het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat Indiana Jones erg Indyie is? Die film is zo goed
Ja joh. Alsof ik niet al dun genoeg ben.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een maand crackers eten
Meisjes kunnen nooit dun genoeg zijn!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja joh. Alsof ik niet al dun genoeg ben.
Maarja, Vampire Weekend ga ik niet missen, gewoon uit wraak niet
Ik weet nooit hoe ik die > en < moet zien. Dus, leg het me uit (of ik sterf van de honger).quote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Meisjes kunnen nooit dun genoeg zijn!
Nee, eten>Vampire Weekend. Sowieso eten>alle muziek.
Het woord dat aan de open kant van de > staat is beter.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik die > en < moet zien. Dus, leg het me uit (of ik sterf van de honger).
Ja joh, ga lekker mee in het anorexia ideaalquote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Meisjes kunnen nooit dun genoeg zijn!
Nee, eten>Vampire Weekend. Sowieso eten>alle muziek.
En óf ik die kenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
eten is goed
Ik ga indiepasta met zalmblubdinges maken.
Maj ken dat wel
Ja en? Volgens mij ben jij gewoon hartstikke dikquote:Op zondag 25 mei 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker mee in het anorexia ideaal
probeer eens schoonmaakmiddeldamp!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef frame-saw het volgende:
Als ik deze deadline niet haal kan ik beter zelfmoord plegen.
ja hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
En óf ik die ken
Was het nog gezellig gister? Zag dat je al snel op fok gepost hebt nadat ik weggingHad trouwens de bus gemist (ja alweer
) dus heb de taxi genomen
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja en? Volgens mij ben jij gewoon hartstikke dik![]()
Dat zeg ik, vetzakken, minder zalmblubdinges eten jullie. En wat meerquote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
ze is een stuk langer dan ik ben en weegt slechts een paar kilo meer en ik heb gewoon maatje 36, hoor
Hehe tofquote:Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
probeer eens schoonmaakmiddeldamp!![]()
[..]
ja hoor(moest toen even een mailtje sturen dus vandaar) Zijn nog de stad in geweest en we hebben nog fiestbanden laten leeglopen van fietsen die in de weg stonden voor de deur
![]()
Taxi vanaf mij? Voor die 3 meter?
En er komt om de 10 minuten een bus
Gefrustreerd omdat je weet dat je nooit sex met ons zult hebben?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vetzakken, minder zalmblubdinges eten jullie. En wat meer
Haha, nee hoor, jullie zijn helemaal niet te dik, maar jullie zijn toch te oud voor mequote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je weet dat je nooit sex met ons zult hebben?
Je geeft het dus toe?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, jullie zijn helemaal niet te dik, maar jullie zijn toch te oud voor meDus dat van die sex komt er niet van.
Niet in het engelsquote:Op zondag 25 mei 2008 22:28 schreef lienelien het volgende:
seks schrijf je met ks.
Nee, ik ben niet gefrustreerd.quote:
fucks is het natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet in het engelsEn voor zover ik weet komt het uit het engels, en schrijven we ook niet faks
![]()
Ssstquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef Toad het volgende:
Zo, ik heb je wel mooi gered van de seksdiscussie.Nu die is verzand in een taalspelletje komt vast niemand er meer op terug.
Dat weet ik heus welquote:Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef Toad het volgende:
Seks is in het Nederlands echt met ks!
Ja, ze is heel leuk live. Alleen bedenk wel dat ik haar steeds zo'n 20 minuten in het voorprogramma van Sean Lennon heb gezien, akoestisch... Een langere set zou mij ook wel gaan vervelen, vrees ik. In de show van Jools Holland kwam ze met live-band, dus dat maakt het weer wat aantrekkelijker.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ja, is ze een beetje leuk live? Ik denk dat ik het na een tijdje wel boring ga vinden eigenlijk....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook maar aan de iPod, mijn 20-euro-ding van 1 gb is kut.
Maar dan moet ik meteen weer het beste van het beste, minstens 40 gb. Die bestaat niet dus dat wordt 80 gb
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef lienelien het volgende:
40? dat ga je vol krijgen? met muziek?
Vreselijk, wat onoverzichtelijk. Denk steeds dat er een mod-invasie is.quote:
Ik vond dat eerste album echt vreselijk, maar ik zag ze laatst live op TV (nieuwe nummers) en daar vond ik ze best goed! Ben benieuwd...quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor de nieuwe Fratellis nu..
Lijkt net of ze een nieuwe zanger hebben, het klinkt niet plat Schots meer
Ah, wij stonden naast elkaar. Dat geduw was weer zó geforceerd. Beetje zo van: "Jongens, gitaarmuziek. Nu moeten we gaan beuken om plezier te hebben en sfeer te maken!". Ik vond het optreden best OK. Maar ben het met Grobbel eens. Niets nieuws, maar hier en daar best leuke nummers. Ze moeten het vooral van de performance hebben, vind ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:02 schreef AMDB het volgende:
Zo, ook weer wakker. BRS was tof, publiek was wel rustig in het begin, tot er ineens 2 gasten in m'n rug begonnen te beuken, [..].
Ah, wij stonden écht naast elkaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.
Nog bedankt voor de tip. Ik had een extra trui aangetrokkenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..] Ook fijn voor de mensen die teruglopen van de Roosje naar CS (hoi); het is om een uurtje of 12 nog maar 4 gradenBrrrr!
Ik ook.quote:
Sex zeggen maakt weinig verschil met seks zeggen. Sex schrijven daarentegen weer wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik heus welHeb er ooit nog een discussie met mijn leraar Nederlands over gehad die ervan overtuigd was dat je het met een x schrijft
Maar je kunt best sex zeggen, dat wordt misschien nog wel vaker gebruikt dan de Nederlandse spelling
Nu ben ik benieuwd wie je wasquote:Op maandag 26 mei 2008 01:35 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, wij stonden naast elkaar. Dat geduw was weer zó geforceerd. Beetje zo van: "Jongens, gitaarmuziek. Nu moeten we gaan beuken om plezier te hebben en sfeer te maken!". Ik vond het optreden best OK. Maar ben het met Grobbel eens. Niets nieuws, maar hier en daar best leuke nummers. Ze moeten het vooral van de performance hebben, vind ik.
[..]
Ah, wij stonden écht naast elkaar.
[..]
Nog bedankt voor de tip. Ik had een extra trui aangetrokken.
[..]
Ik ook.In eerste instantie vond ik het veel te duur, en hun optreden op Lowlands ver beneden de maat. Maar dat kwam vooral omdat hun eerste plaat matig was. Hun tweede plaat vind ik dan weer wél goed klinken, dus ik was al aan het twijfelen...
Toen ik afgelopen woensdagochtend voor de zoveelste keer die week vette treinvertraging had, en de NS dankzij hun loyale vertragingsregeling mij daardoor 30 euro verschuldigd is, was de keuze snel gemaakt.
Laten we het hopen, maar Coldplay vraagt naar het schijnt wel heul veul geld voor optreden.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef Toad het volgende:
Coldplay moet toch ook wel komen gezien hun concertagenda.
Al waren ze overleden, deze deadlines moet ik echt halen. Anders kan ik mijn hele portfolio opnieuw maken, en daar heb ik geenzin inquote:Op zondag 25 mei 2008 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Deadlines zijn geen deadlines. Mits goede smoes en dito manipulatieve skillz0rz. Zieke kittens die plots naar de dierenarts moesten doen het áltijd goed!
Wat je zegt. Je hebt OV, vandaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:09 schreef frame-saw het volgende:
Hoe kan je dertig euro terug krijgen?:o
De laatste keer dat ik 1,5 uur vertraging had kon ik 2,20 terugkrijgen (ik heb OV, vandaar).
Maar wat voor lange reizen maak jij dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat je zegt. Je hebt OV, vandaar..
Nee, ik had natuurlijk wel 2 keer langer dan één uur vertraging.
Dat is een behoorlijk schappelijke prijs voor zo'n legendarische band.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
Kaarten voor Built to Spill (1 oktober) nu te koop op doornroosje.nl voor ¤11,-
Vond ik ook al ja!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk schappelijke prijs voor zo'n legendarische band.
Pukkelpop heeft ook wat aardige namen, die mogen wel even naar Biddinghuizen komenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef Mistaken het volgende:
Ben nog steeds superblij dat Los Campesinos! op LowLands staat!:D
De geplande reistijd hoeft niet lang te zijn om langer dan één uur vertraging te hebben. Afgelopen week waren er op 2 dagen stroomstoringen op Utrecht CS, en dan rijdt er geen trein die kant op.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar wat voor lange reizen maak jij dan?
Ik had vorige week weer meer dan een uur vertraging, op 2,5 uur reizen. Eigenlijk heb ik elke week wel vertraging, zelfs als ik niet met de trein gaDus eigenlijk kan ik zo'n 50 euro terugvragen inmiddels
Je moet wel lange reizen maken om zoveel geld terug te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De geplande reistijd hoeft niet lang te zijn om langer dan één uur vertraging te hebben. Afgelopen week waren er op 2 dagen stroomstoringen op Utrecht CS, en dan rijdt er geen trein die kant op.
Komt binnenkort uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Dirty Pretty Things zouden deze lente toch ook met een nieuw album komen? Iemand die daar iets over weet?
Die eerste was tof
Cool! Even checken maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Komt binnenkort uit.De eerste single is op hun site te downloaden: http://www.dirtyprettythingsband.com/
En dit lees ik ook nu pas, dus volgde ik de conversatie bij Engels ook niet zo.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef NevermindMe het volgende:
SnowCockroach, ik lees het nu pas. Maaaar je had het inderdaad al gevraagd, en toen had ik al gezegd dat ik dan moet werken, en dat ik misschien dan maar naar Melkweg ga want dan hoef ik niet te werken. (Krijg je al een OJA! moment?)
Anyway, wanneer is the Bravery, want dat lijkt mij wel niiiiiice.
Ah je hebt nog geld overquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:18 schreef frame-saw het volgende:
Jeej kaartjes voor VW en Born Ruffians en de cd van Mystery Jets gekocht![]()
Wel de eerste, Twenty One kon ik niet vinden.
Ah, op die manier. Nee, ik krijg standaard een vast bedrag terug voor meer dan 30 minuten vertraging. Bij meer dan één uur vertraging verdubbelt dat bedrag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:37 schreef frame-saw het volgende:
Je moet wel lange reizen maken om zoveel geld terug te krijgen![]()
Ik heb ook wel eens 2 uur gedaan over een reisje van een halfuur. Maar dan zou ik nog maar een paar euro terugkrijgen. [..]
Ik ga niet, maar Doe Maar is wel tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:59 schreef Aisumasen het volgende:
Over muziek gesproken, is er iemand in dit topic die ook naar één van de Doe Maar-concerten gaat? Of is dan nu het moment aangebroken dat ik écht verbannen wordt uit dit topic?
Ik heb alleen maar 5 tentamens, maar dat is peace of cakequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef jakkop het volgende:
Wat zei je? Heb je vakantie? Onee, dat was ik.
Je kunt ook vrijdag naar Booka gaanquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:11 schreef frame-saw het volgende:
Doe Maar is tof![]()
Hoe kan ik mezelf troosten? Ik ben er net achter gekomen dat ik niet naar Booka Shade (niet zo indie, maar toffe muziek) kan morgen, en ik heb wel het geld. Ik heb nog nooooit verplicht college gehad maar overmorgen ineens wel. Terwijl vrijdag mijn vrije dag is.
Ik!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaar er hier eigenlijk naar PP? Of morgen Flogging Molly? [/insomnia]
Nu nog toffe muziek makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
De nieuwe clip van Portishead is echt gaaf!
quote:
Sorry, net als dat ik de Sigur Ros commotie niet snap, vind er werkelijk geen flikker aanquote:
< = jaloers.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef lienelien het volgende:
Ik ga vanaf 11 augustus stagelopen bij Man Bijt Hond
Indeed, lekker trippyquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
De nieuwe clip van Portishead is echt gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |