Verwachting is trouwens dat het heel snel zal uitverkopen. Dus als je plannen hebt om te gaan, dan zou ik je aanraden om vandaag nog je ticket aan te schaffen.quote:
Da's wel jammer, aangezien iemand die zeker mee zou willen gaan ergens in Estland (....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Verwachting is trouwens dat het heel snel zal uitverkopen. Dus als je plannen hebt om te gaan, dan zou ik je aanraden om vandaag nog je ticket aan te schaffen.
Ik heb m'n tickets ook weer binnen, trouwens.
Heel, maar dan ook heel, oud nieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef MaJo het volgende:
Blood Red Shoes ook op LowlandsZie hun site: http://www.bloodredshoes.co.uk/
Dan ook hier: waarom staat dat niet in de OP danquote:
Moet je wat meer meelezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ook hier: waarom staat dat niet in de OP danMet al die festivals weet ik echt niet uit mijn hoofd welke band voor welk festival bekend is geworden
Ja ik heb niet zoveel tijd op het moment, kwam er ook vandaag pas achter dat er een nieuw I bet topic wasquote:
Hey coolquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:03 schreef lienelien het volgende:
Bedankt![]()
vr 11 juli | 23.30 | 23.30 | 8,00 | Oude Zaal Club Rascal
Ja we moeten volgende keer wel echt weer gaan, is nu echt een jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:15 schreef lienelien het volgende:
Ach, het is in de zomer toch wel vaker in de melkweg, en natuurlijk ook nog iedere 3e zaterdag in club 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |