Geen sticker voor mijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef Baseke het volgende:
[..]
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!
Ik ga! Yay!quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
Yiehaaaaa! 20 juni Maxïmo Park in Roosje![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn carrierequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Goover het volgende:
Tvp,
concertkaartjes zijn duur. Ik wil nog naar The Raconteurs en Maximo in A'dam...
EINDELIJK!!! : http://alternative.blog.n(...)en-aan-banden-leggen
Ik snap alleen de mensen niet die te dure kaartjes kopen voor concerten die nog niet uitverkocht zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:09 schreef frame-saw het volgende:
Ja ik snap die mensen niet![]()
Er zijn ook mensen die denken dat dat dan de echte prijs is
Inderdaad. Die gaan dan Googlen en op de eerste de beste hit klikken en bestellen maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:09 schreef frame-saw het volgende:
Er zijn ook mensen die denken dat dat dan de echte prijs is
Hahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Die gaan dan Googlen en op de eerste de beste hit klikken en bestellen maar
Er was zelfs laatst een topic van iemand die z'n kaarten voor André Rieu wel érg duur vond en ze al betaald had!
En terecht ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
Nog nooit meer betaald voor een kaartje. Ook niet van plan.
Zelf ben ik heel lief en verkoop ik kaartjes alleen tegen de kostprijs
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Ik had een kaartje van Jack Johnson verkocht voor de kostprijs. En die vroeg waarom ik hem zo goedkoop verkocht. Ik: Zo ben ik nou eenmaal
Boeruuuuhhh!! Boeruuuuuhhh!!!quote:De organisatie heeft nu besloten dat Zwarte Cross voor iedereen gratis is. Op vrijdag 25 juli hoeven bezoekers geen entree te betalen. Zwarte Cross stelt hiermee 35.000 kaarten à ¤15,00 beschikbaar om met z’n allen een geweldig verbroederingsfeest te vieren.
Je hoeft niet altijd hoeren dood te knuppelen of groepen hangoma's plat te walsen met een vuilniswagenquote:
Onder invloed he, dan kan hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef jakkop het volgende:
Noel Gallagher die zo:doet, dakannie.
faker.
haha heel herkenbaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Het is heel niet-indie dat ik net 2,5 uur rtl 5 heb gekeken en ook nog eens heel blij ben dat Terror Jaap heeft gewonnen
Schande zeg ik je.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
Dat is best ernstigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
En FOK!ken doe je gewoon in je bed natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |