quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Ik had een kaartje van Jack Johnson verkocht voor de kostprijs. En die vroeg waarom ik hem zo goedkoop verkocht. Ik: Zo ben ik nou eenmaal
Boeruuuuhhh!! Boeruuuuuhhh!!!quote:De organisatie heeft nu besloten dat Zwarte Cross voor iedereen gratis is. Op vrijdag 25 juli hoeven bezoekers geen entree te betalen. Zwarte Cross stelt hiermee 35.000 kaarten à ¤15,00 beschikbaar om met z’n allen een geweldig verbroederingsfeest te vieren.
Je hoeft niet altijd hoeren dood te knuppelen of groepen hangoma's plat te walsen met een vuilniswagenquote:
Onder invloed he, dan kan hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef jakkop het volgende:
Noel Gallagher die zo:doet, dakannie.
faker.
haha heel herkenbaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Het is heel niet-indie dat ik net 2,5 uur rtl 5 heb gekeken en ook nog eens heel blij ben dat Terror Jaap heeft gewonnen
Schande zeg ik je.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
Dat is best ernstigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
En FOK!ken doe je gewoon in je bed natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |