Oeh! een kut door een gaasje!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef JeroenV het volgende:
Kan die foto van Lily niet standaard in de OP?
Haha, ik kende een groot aantal van die huppelkuttenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een hoog huppelkutten-gehalte vooraan...
Bij dat 2e filmpje hoor ik volgens mij een vriendin van me de zangers naam roepenquote:
Lilyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:05 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oeh! een kut door een gaasje!![]()
(tvp)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een groot deel van het Doornroosje publiek valt in de 21+ categorie, en die genieten weer op een andere manier dan het aanmaken van een kansloze pit.
BRS is niet echt een band waar naar je rustig gaat staan kijken (imo).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:31 schreef Grobbel het volgende:
En BRS was precies wat ik er van had verwacht. Bij vlagen een oninteressante kutband, maar de singletjes zijn wel erg leuk.
Stond je midden voor?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:02 schreef AMDB het volgende:
Zo, ook weer wakker. BRS was tof, publiek was wel rustig in het begin, tot er ineens 2 gasten in m'n rug begonnen te beuken, toen ook maar mee gaan springen grootste deel van de tijd. Supergaaf optreden vond ik. Voorprogramma was beetje saai imo, miste energie.
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.quote:
Mmm check net je FoBo en heb je denk gister wel gezien (alleen wist ik toen nog niet dat jij het wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.
De rest tussen 1 en 10quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef jakkop het volgende:
Hello efrieboddie.
Examens gaan goed: nederlands tussen 6,5 en 8,5, geschiedenis tussen 6 en 8.
En waar stond jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:56 schreef soul114 het volgende:
[..]
Mmm check net je FoBo en heb je denk gister wel gezien (alleen wist ik toen nog niet dat jij het was).
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:40 schreef soul114 het volgende:
[..]
[..]
BRS is niet echt een band waar naar je rustig gaat staan kijken (imo).
.. maar blijkbaar kwam jij alleen voor de singles/had je een ander verwachtingspatroon van avondje brs
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een weddenschap met m'n leraar, 8,8 of hoger is een slagroomtaart.
Moet ie dan wel op z'n voorhoofd plakken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef Baseke het volgende:
[..]
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Cool, Tim Vanhamel komt op 4 juli naar hippie- en krakerstent Bosch in het altijd pittoreske, paupervrije Arnhem
¤10,- vvk, 12.50 aan de deur. Da's dan wel weer minder...
Echt?! En je hebt er nog nooit een sarcasme-detector gekochtquote:
Sarcasme-detectors kopen is voor paupers, en die komen volgens jou niet in Arnhemquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt?! En je hebt er nog nooit een sarcasme-detector gekocht?
Onder andere Millionaire, Eagles of Death Metal en het één en ander met dEUS.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb van hem gehoord maar zou niet weten wat ie zingt
stond/staat hij ook niet in't luxor ergens in deze weken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Cool, Tim Vanhamel komt op 4 juli naar hippie- en krakerstent Bosch in het altijd pittoreske, paupervrije Arnhem
¤10,- vvk, 12.50 aan de deur. Da's dan wel weer minder...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:24 schreef TomR het volgende:
[..]
stond/staat hij ook niet in't luxor ergens in deze weken?
edit: laat maar, haal wouter hamel en tim vanhhamel door elkaar![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Kon de madame van Appie Kim ook wel waarderen vanwege haar heerlijke sarcastische opmerkingen richting het publiek. Lijkt me zo kut om in 't voorprogramma te spelen van een band en iedereen lult maar door je muziek heen en staat met zijn of haar rug naar het podium.
Ja!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Vampire Weekend geweest?
Ik verstond haar niet zo goed. Ik hoorde haar wel zeggen:quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Kon de madame van Appie Kim ook wel waarderen vanwege haar heerlijke sarcastische opmerkingen richting het publiek. Lijkt me zo kut om in 't voorprogramma te spelen van een band en iedereen lult maar door je muziek heen en staat met zijn of haar rug naar het podium.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Vampire Weekend geweest?
Krijg er zin van in Pinkpopquote:
Eentonig... Mwah neequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Vond 't eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... Ik vind het album geweldig en superorineel. Live speelden ze superstrak, dus op zich niks op aan te merken, maar op de een of andere manier vond ik het toch een beetj eentonig... Geen verkeerd optreden hoor, maar had er iets meer van verwacht...
Geen sticker voor mijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef Baseke het volgende:
[..]
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!
Ik ga! Yay!quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
Yiehaaaaa! 20 juni Maxïmo Park in Roosje![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn carrierequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Goover het volgende:
Tvp,
concertkaartjes zijn duur. Ik wil nog naar The Raconteurs en Maximo in A'dam...
EINDELIJK!!! : http://alternative.blog.n(...)en-aan-banden-leggen
Ik snap alleen de mensen niet die te dure kaartjes kopen voor concerten die nog niet uitverkocht zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:09 schreef frame-saw het volgende:
Ja ik snap die mensen niet![]()
Er zijn ook mensen die denken dat dat dan de echte prijs is
Inderdaad. Die gaan dan Googlen en op de eerste de beste hit klikken en bestellen maarquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:09 schreef frame-saw het volgende:
Er zijn ook mensen die denken dat dat dan de echte prijs is
Hahaquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Die gaan dan Googlen en op de eerste de beste hit klikken en bestellen maar
Er was zelfs laatst een topic van iemand die z'n kaarten voor André Rieu wel érg duur vond en ze al betaald had!
En terecht ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
Nog nooit meer betaald voor een kaartje. Ook niet van plan.
Zelf ben ik heel lief en verkoop ik kaartjes alleen tegen de kostprijs
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:40 schreef Leonos het volgende:
Ik had een kaartje van Jack Johnson verkocht voor de kostprijs. En die vroeg waarom ik hem zo goedkoop verkocht. Ik: Zo ben ik nou eenmaal
Boeruuuuhhh!! Boeruuuuuhhh!!!quote:De organisatie heeft nu besloten dat Zwarte Cross voor iedereen gratis is. Op vrijdag 25 juli hoeven bezoekers geen entree te betalen. Zwarte Cross stelt hiermee 35.000 kaarten à ¤15,00 beschikbaar om met z’n allen een geweldig verbroederingsfeest te vieren.
Je hoeft niet altijd hoeren dood te knuppelen of groepen hangoma's plat te walsen met een vuilniswagenquote:
Onder invloed he, dan kan hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef jakkop het volgende:
Noel Gallagher die zo:doet, dakannie.
faker.
haha heel herkenbaarquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Het is heel niet-indie dat ik net 2,5 uur rtl 5 heb gekeken en ook nog eens heel blij ben dat Terror Jaap heeft gewonnen
Schande zeg ik je.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
Dat is best ernstigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef jakkop het volgende:
Hallo, ik heb examens en ik hang hier nog dagelijks rond. Kwestie van prioriteiten stellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
En FOK!ken doe je gewoon in je bed natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |