Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een weddenschap met m'n leraar, 8,8 of hoger is een slagroomtaart.
Moet ie dan wel op z'n voorhoofd plakken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:47 schreef Baseke het volgende:
[..]
Als je een 10 haalt krijg je een sticker van me!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Cool, Tim Vanhamel komt op 4 juli naar hippie- en krakerstent Bosch in het altijd pittoreske, paupervrije Arnhem
¤10,- vvk, 12.50 aan de deur. Da's dan wel weer minder...
Echt?! En je hebt er nog nooit een sarcasme-detector gekochtquote:
Sarcasme-detectors kopen is voor paupers, en die komen volgens jou niet in Arnhemquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt?! En je hebt er nog nooit een sarcasme-detector gekocht?
Onder andere Millionaire, Eagles of Death Metal en het één en ander met dEUS.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:36 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb van hem gehoord maar zou niet weten wat ie zingt
stond/staat hij ook niet in't luxor ergens in deze weken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
Cool, Tim Vanhamel komt op 4 juli naar hippie- en krakerstent Bosch in het altijd pittoreske, paupervrije Arnhem
¤10,- vvk, 12.50 aan de deur. Da's dan wel weer minder...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:24 schreef TomR het volgende:
[..]
stond/staat hij ook niet in't luxor ergens in deze weken?
edit: laat maar, haal wouter hamel en tim vanhhamel door elkaar![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Kon de madame van Appie Kim ook wel waarderen vanwege haar heerlijke sarcastische opmerkingen richting het publiek. Lijkt me zo kut om in 't voorprogramma te spelen van een band en iedereen lult maar door je muziek heen en staat met zijn of haar rug naar het podium.
Ja!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Vampire Weekend geweest?
Ik verstond haar niet zo goed. Ik hoorde haar wel zeggen:quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Thijsssss het volgende:
Kon de madame van Appie Kim ook wel waarderen vanwege haar heerlijke sarcastische opmerkingen richting het publiek. Lijkt me zo kut om in 't voorprogramma te spelen van een band en iedereen lult maar door je muziek heen en staat met zijn of haar rug naar het podium.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Vampire Weekend geweest?
Krijg er zin van in Pinkpopquote:
Eentonig... Mwah neequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Vond 't eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... Ik vind het album geweldig en superorineel. Live speelden ze superstrak, dus op zich niks op aan te merken, maar op de een of andere manier vond ik het toch een beetj eentonig... Geen verkeerd optreden hoor, maar had er iets meer van verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |