Mensen die Ajax steunenquote:Op maandag 12 mei 2008 16:40 schreef Thijsssss het volgende:
En we steunen Holland, door dik en dun
en Ajax, maar die gaan het zondag nog lastig krijgen...
Je wil toch niet zeggen dat jij 's zomers geen last hebt van de Oranjekoorts? Mooiste tijd van 't jaar, dat heerlijk samenhorige gevoel dat er in 't land heerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Muggen keihard plat slaan zodat het bloed door de kamer spatquote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef frame-saw het volgende:
En muggen electrocuteren is helemaal dom
Vleugeltjes eraftrekkenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Muggen keihard plat slaan zodat het bloed door de kamer spat![]()
![]()
willekeurig boven 18 lijkt me voldoendequote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef jakkop het volgende:
Ik wilde naar Melt!, maar ik kwam er net achter dat het niet, zoals ik dacht, dicht bij de grens, maar onder Berlijn.![]()
Eens zien hoe ik daar moet komen.![]()
Overigens, op de site staat dat als je 18- bent dat je een "legal guardian" mee moet. Betekent dat dat pappie of mammie mee moet, of is een willekeurig persoon die 18+ is ook goed?
Kutregel
Ik dacht dat ik je legal guardian was??quote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef jakkop het volgende:
Ik wilde naar Melt!, maar ik kwam er net achter dat het niet, zoals ik dacht, dicht bij de grens, maar onder Berlijn.![]()
Overigens, op de site staat dat als je 18- bent dat je een "legal guardian" mee moet. Betekent dat dat pappie of mammie mee moet, of is een willekeurig persoon die 18+ is ook goed?
Kutregel
Ojaa, tuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2008 21:41 schreef Baseke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je legal guardian was??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ojaa, tuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nu je ouders bellen en ga klagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook dat het ergens bij München lag. Dat wordt dus Dourquote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef jakkop het volgende:
Kutregel
Ik wil naar Dour, maar het gaat me nooit lukken vrienden over te halen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het ergens bij München lag. Dat wordt dus Dour
Uhhh, lol?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:53 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Heb mezelf ooit eens (hééél vroegah) een paar uur op de wc opgesloten omdat ik boos was dat mijn moeder de muggenverslindende spinnen op mijn kamer vermoord met de stofzuiger
Nooit bio gehad?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
Muggen zuigen prikken en moeten dood! Punt! Zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
hebben die al een nieuwe dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor de nieuwe Fratellis nu..
Lijkt net of ze een nieuwe zanger hebben, het klinkt niet plat Schots meer
Komt binnenkort vast wel onlinequote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:52 schreef frame-saw het volgende:
Whoee DeVotchKa en The Teenagers!
Alleen die site is van 2007?![]()
Want ik zag al leuke namen staan maar die komen dus niet
Circle Square Triangle mag ik hopen, enige normaal aanhoorbare (maar wel meteen heel leuke) nummer van Test Icicles.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:49 schreef Mistaken het volgende:
Thnx Frame. nu vind ik een nummer van Test Icicles leuk!
What's your damage!
ahhhhwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Circle Square Triangle mag ik hopen, enige normaal aanhoorbare (maar wel meteen heel leuke) nummer van Test Icicles.
En iedereen negeert mijn Nada Surf verslag en The Rushes promo.Ik voel me ernstig gepasseerd, vooral als muggen en EK wél gesprekswaardig zijn in dit topic.
the teenagersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
En het tofste gratis festival van NL, De Affaire begint ook al een klein (ietsiepietsie) beetje vorm aan te nemen.
Na DeVotchka () en The Teenagers (en nog wat dingetjes) zijn nu ook Mugison, SixNationState en YACHT zeker
Ja zeg, Jij bent degene die niet terugmailt na mijn zielige 'ik heb dan tentamens'mail.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
en jij mailt niet terug.![]()
Ik blijf hier wonen!
Nooit gehad/gezien/geroken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja zeg, Jij bent degene die niet terugmailt na mijn zielige 'ik heb dan tentamens'mail.
Was je gister nog naar Broken Social Scene geweest?quote:
nee helaas niet, ik zou gaan maar lande pas om 7 uur dus kon het niet reddenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was je gister nog naar Broken Social Scene geweest?
Oeh, da's wel zonde. In Roosje was het geniaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee helaas niet, ik zou gaan maar lande pas om 7 uur dus kon het niet redden
Tegelijk met Radiohead. Helaaaasch!!quote:di 01 07
ZAAL OPEN
19:30 UUR
AANVANG
20:15 UUR
ENTREE
¤15,00
START VVK
wo 21 05
Niemandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand wel een The Whitest Boy Alive live gezien? Ik zit er aan te denken om er donderdag heen te gaan, aangezien ik dan toch niks te doen heb
Ze gaan ze bij de andere optredens ook 'supporten'quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef jakkop het volgende:
*landde.
Maarre, bedoelden ze niet dat ze Infadels gesupport hebben? Ze waren toch support maandag?
Radiohead ben ik toch niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
Vampire Weekend ook in de Tivoli:
[..]
Tegelijk met Radiohead. Helaaaasch!!
Ik vond het ook een beetje een 13 in een dozijn bandje. Maar ze deden het opt podium best aardig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef frame-saw het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met Hit Me TV zeg, zo leuk zijn ze nou ook weer niet.
Sorry hoor, maar da's wel een beetje overdreven toch?quote:Okieson, With Ice, Agua de Anique, De Staat
DOEN!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niemand [ afbeelding ]?
Oh, en weet iemand of je Iris-cheques bij de het GWK kan inleveren? Dankzij een leuk bonussysteempje op werk heb ik nu iedere week minimaal iets van ¤50,- aan bonnen
Accoustisch vond ik ze erg goed klinkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef frame-saw het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met Hit Me TV zeg, zo leuk zijn ze nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |