Vandaag in verband met het 10 jarig bestaan van 3voor12 een paar live sessies gedaan met Amsterdamse bands op een voor hun favoriete plek ergens in Amsterdam. Daarna mocht ik ze interviewen

Eerst was Ghost Trucker aan de beurt, op een dak van een studio ergens in Oost. Daarna Hit Me TV bij de Circustent op de Stavangerweg en daarna Voicst in de kelder van Paradiso tussen de frisdrankkratten. Erg tof

Omdat ik bij de eerste 2 de interviews deed kon ik lekker chillen en genieten van het optreden, bij Voicst moest ik het geluid doen maar we konden de hengel vastzetten tussen de kratten dus kon ik wederom genieten

Alle optredens waren vet, maar Voicst was wel echt het vetste

Hit me TV is ook een aanrader, klonk echt lekker

Was alleen wel accoustisch dus ben benieuwd hoe het normaal klinkt

Ze vertelde dat ze in het voorprogramma van Infadels staan dus dan ga ik ze wel checken

Voor de geïnteresseerden: morgenavond wordt in de Balie in Amsterdam het 10 jarig bestaan gevierd en zijn er live optredens en worden al deze interviews en live sessies vertoond op een beeldscherm. Het is gratis toegankelijk dus komt allen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam