misschien, ja, ligt er aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jakkop jij gaat naar MP in Doornroosje toch?? Of had ik je al gevraagd? Hoe laat kan ik je daar verwachten??!
The Bravery, Guillemots, of Death Cab for Cutie zijn trouwens ook opties.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Ga jij trouwens mee naar Maximo Park in Doornroosje? want Sara (mysterious) kan niet, of ging je nou sowieso al? (had ik al gevraagd ofniet, ik onthou nooit iets
)
Klinkt herkenbaar, zo moest ik laatst 20x aan een vriendin vragen hoe d'r date heette en wat ze gingen doen. Maar hij had ook gewoon een kutnaam die erom vraagt verkeerd uitgesproken te wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Vragen stellen en dan niet goed naar de antwoorden luisteren of ze vergeten. Terwijl je ze wel wil weten. En daarom 10 keer dezelfde vraag stellen.Enig.
Weet ik, maar ik had er de 1e week van de verkoop helemaal geen zin in, maar ben nu bij gedraaidquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:41 schreef Leonos het volgende:
Je kan ook kopen en dan weer verkopen
Voor de volgende keer misschien.
Anyway, heb er zin in
Omdat, ik die avond niks te doen heb, en m'n vriendin gaat, en ik ze stiekem ook wel een paar leuke nummers vind hebben. Vind het al heel wat dat ik het jullie heb durven vertellenquote:
Even getest, en ja, het is uitverkochtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Raconteurs is uitverkocht, hoor ik net.
Jammer voor je dat het nog kutter gaat klinken dan het al is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat, ik die avond niks te doen heb, en m'n vriendin gaat, en ik ze stiekem ook wel een paar leuke nummers vind hebben. Vind het al heel wat dat ik het jullie heb durven vertellen
Oehhh, als echte Grolsch-fan heb je me nu toch wel redelijk verdrietig gemaakt om mijn aankoopquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het nog kutter gaat klinken dan het al is.
Het geluid in Luxor zuigt nog harder dan het gevoel dat ik net had toen ik zag dat de Grolsch bij de Coop op was
Ik ga een ban voor je aanvragen, hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat, ik die avond niks te doen heb, en m'n vriendin gaat, en ik ze stiekem ook wel een paar leuke nummers vind hebben. Vind het al heel wat dat ik het jullie heb durven vertellen
Dan trek ik mijn felicitaties inquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga een ban voor je aanvragen, hoor.
Wat, sinds vorige week donderdag? Want toen was het geluid nog gewoon huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oehhh, als echte Grolsch-fan heb je me nu toch wel redelijk verdrietig gemaakt om mijn aankoop![]()
Maar ik hoorde dat het geluid laatst erg verbeterd was...maar weet niet of dat waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |