Ik wist gewoon dat je dit ging zeggenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:19 schreef lienelien het volgende:
ja jij vindt een bepaald heerschap belangrijker
Lieke2 ook niet? Anders ga je mee naar Infadelsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:20 schreef lienelien het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik naar MP ga, hoor. Is het niet al uiterverkocht?
Liek en jij kunnen niet mee en de rest van mn vriendinnen heeft een slechte muzieksmaak
ja wat dacht je danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dit ging zeggenVoorspelbaar
![]()
Maar volgende keer echt
weekniet. En nee, daar heb ik ondertussen wel genoeg van.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lieke2 ook niet? Anders ga je mee naar Infadels
check je mailllquote:Hoe zit het morgen trouwens, hoe laat word ik verwacht?![]()
Ja hèquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:23 schreef jakkop het volgende:
Het ruikt hier naar vroeger. Het ruikt naar MaJo en Lienelien die aan het slowchatten zijn, en afspreken hoe laat ze waar moeten zijn, en dat je nu echt eens antwoord moet geven op die mail en en en...![]()
dankjequote:GEFELICITEERD LIEN
Tof, laat ff weten hoe het was.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vanavond naar Duchess Says in Merleyn (Nijmegen).
21 juni wilde ik ook écht naar Rascal, maar dan ga ik mooi naar Aux Raus, Infadels en Goose.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:07 schreef frame-saw het volgende:
Gefeliciteerd lienelienelien.
Ik heb besloten 21 juni écht naar Rascal te gaan. 11 juli kan ik niet, dan moet ik naar een festival in mijn dorp waar LEAF en KREZIP komenHell, maar wel gezellig.
Alleen Goose is leuk, maar die zie je overal al johquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:39 schreef jakkop het volgende:
[..]
21 juni wilde ik ook écht naar Rascal, maar dan ga ik mooi naar Aux Raus, Infadels en Goose.
En ik dacht on-indie te zijn door donderdag naar Moke te gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef NevermindMe het volgende:
En vanavond lekker indie naar de Toppers
Infadels niet gelukkigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:11 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen Goose is leuk, maar die zie je overal al joh![]()
Ah nee kan ik niet dan gaat m'n Australier naar huis dus dan zit ik op Schiphol met een hartverscheurend drama.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef NevermindMe het volgende:
Gefeliciteerd Lienelien!![]()
5 juli ga ik ook echt zeker naar Rascal in de Effenaar. (SnowCockroach, ga je mee?)
En vanavond lekker indie naar de Toppers
Korte termijn geheugenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Ga jij trouwens mee naar Maximo Park in Doornroosje? want Sara (mysterious) kan niet, of ging je nou sowieso al? (had ik al gevraagd ofniet, ik onthou nooit iets
)
Jakkop jij gaat naar MP in Doornroosje toch?? Of had ik je al gevraagd? Hoe laat kan ik je daar verwachten??!quote:
Vragen stellen en dan niet goed naar de antwoorden luisteren of ze vergeten. Terwijl je ze wel wil weten. En daarom 10 keer dezelfde vraag stellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Korte termijn geheugen![]()
Heb er zelf de laatste tijd ook geen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |