Dat is een behoorlijk schappelijke prijs voor zo'n legendarische band.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
Kaarten voor Built to Spill (1 oktober) nu te koop op doornroosje.nl voor ¤11,-
Vond ik ook al ja!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk schappelijke prijs voor zo'n legendarische band.
Pukkelpop heeft ook wat aardige namen, die mogen wel even naar Biddinghuizen komenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef Mistaken het volgende:
Ben nog steeds superblij dat Los Campesinos! op LowLands staat!:D
De geplande reistijd hoeft niet lang te zijn om langer dan één uur vertraging te hebben. Afgelopen week waren er op 2 dagen stroomstoringen op Utrecht CS, en dan rijdt er geen trein die kant op.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar wat voor lange reizen maak jij dan?
Ik had vorige week weer meer dan een uur vertraging, op 2,5 uur reizen. Eigenlijk heb ik elke week wel vertraging, zelfs als ik niet met de trein gaDus eigenlijk kan ik zo'n 50 euro terugvragen inmiddels
Je moet wel lange reizen maken om zoveel geld terug te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De geplande reistijd hoeft niet lang te zijn om langer dan één uur vertraging te hebben. Afgelopen week waren er op 2 dagen stroomstoringen op Utrecht CS, en dan rijdt er geen trein die kant op.
Komt binnenkort uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Dirty Pretty Things zouden deze lente toch ook met een nieuw album komen? Iemand die daar iets over weet?
Die eerste was tof
Cool! Even checken maar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Komt binnenkort uit.De eerste single is op hun site te downloaden: http://www.dirtyprettythingsband.com/
En dit lees ik ook nu pas, dus volgde ik de conversatie bij Engels ook niet zo.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef NevermindMe het volgende:
SnowCockroach, ik lees het nu pas. Maaaar je had het inderdaad al gevraagd, en toen had ik al gezegd dat ik dan moet werken, en dat ik misschien dan maar naar Melkweg ga want dan hoef ik niet te werken. (Krijg je al een OJA! moment?)
Anyway, wanneer is the Bravery, want dat lijkt mij wel niiiiiice.
Ah je hebt nog geld overquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:18 schreef frame-saw het volgende:
Jeej kaartjes voor VW en Born Ruffians en de cd van Mystery Jets gekocht![]()
Wel de eerste, Twenty One kon ik niet vinden.
Ah, op die manier. Nee, ik krijg standaard een vast bedrag terug voor meer dan 30 minuten vertraging. Bij meer dan één uur vertraging verdubbelt dat bedrag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:37 schreef frame-saw het volgende:
Je moet wel lange reizen maken om zoveel geld terug te krijgen![]()
Ik heb ook wel eens 2 uur gedaan over een reisje van een halfuur. Maar dan zou ik nog maar een paar euro terugkrijgen. [..]
Ik ga niet, maar Doe Maar is wel tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:59 schreef Aisumasen het volgende:
Over muziek gesproken, is er iemand in dit topic die ook naar één van de Doe Maar-concerten gaat? Of is dan nu het moment aangebroken dat ik écht verbannen wordt uit dit topic?
Ik heb alleen maar 5 tentamens, maar dat is peace of cakequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef jakkop het volgende:
Wat zei je? Heb je vakantie? Onee, dat was ik.
Je kunt ook vrijdag naar Booka gaanquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:11 schreef frame-saw het volgende:
Doe Maar is tof![]()
Hoe kan ik mezelf troosten? Ik ben er net achter gekomen dat ik niet naar Booka Shade (niet zo indie, maar toffe muziek) kan morgen, en ik heb wel het geld. Ik heb nog nooooit verplicht college gehad maar overmorgen ineens wel. Terwijl vrijdag mijn vrije dag is.
Ik!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaar er hier eigenlijk naar PP? Of morgen Flogging Molly? [/insomnia]
Nu nog toffe muziek makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
De nieuwe clip van Portishead is echt gaaf!
quote:
Sorry, net als dat ik de Sigur Ros commotie niet snap, vind er werkelijk geen flikker aanquote:
< = jaloers.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:30 schreef lienelien het volgende:
Ik ga vanaf 11 augustus stagelopen bij Man Bijt Hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |