Ja joh, ga lekker mee in het anorexia ideaalquote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Meisjes kunnen nooit dun genoeg zijn!
Nee, eten>Vampire Weekend. Sowieso eten>alle muziek.
En óf ik die kenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:31 schreef lienelien het volgende:
eten is goed
Ik ga indiepasta met zalmblubdinges maken.
Maj ken dat wel
Ja en? Volgens mij ben jij gewoon hartstikke dikquote:Op zondag 25 mei 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker mee in het anorexia ideaal
probeer eens schoonmaakmiddeldamp!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef frame-saw het volgende:
Als ik deze deadline niet haal kan ik beter zelfmoord plegen.
ja hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
En óf ik die ken
Was het nog gezellig gister? Zag dat je al snel op fok gepost hebt nadat ik weggingHad trouwens de bus gemist (ja alweer
) dus heb de taxi genomen
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja en? Volgens mij ben jij gewoon hartstikke dik![]()
Dat zeg ik, vetzakken, minder zalmblubdinges eten jullie. En wat meerquote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
ze is een stuk langer dan ik ben en weegt slechts een paar kilo meer en ik heb gewoon maatje 36, hoor
Hehe tofquote:Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
probeer eens schoonmaakmiddeldamp!![]()
[..]
ja hoor(moest toen even een mailtje sturen dus vandaar) Zijn nog de stad in geweest en we hebben nog fiestbanden laten leeglopen van fietsen die in de weg stonden voor de deur
![]()
Taxi vanaf mij? Voor die 3 meter?
En er komt om de 10 minuten een bus
Gefrustreerd omdat je weet dat je nooit sex met ons zult hebben?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vetzakken, minder zalmblubdinges eten jullie. En wat meer
Haha, nee hoor, jullie zijn helemaal niet te dik, maar jullie zijn toch te oud voor mequote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat je weet dat je nooit sex met ons zult hebben?
Je geeft het dus toe?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, jullie zijn helemaal niet te dik, maar jullie zijn toch te oud voor meDus dat van die sex komt er niet van.
Niet in het engelsquote:Op zondag 25 mei 2008 22:28 schreef lienelien het volgende:
seks schrijf je met ks.
Nee, ik ben niet gefrustreerd.quote:
fucks is het natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet in het engelsEn voor zover ik weet komt het uit het engels, en schrijven we ook niet faks
![]()
Ssstquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef Toad het volgende:
Zo, ik heb je wel mooi gered van de seksdiscussie.Nu die is verzand in een taalspelletje komt vast niemand er meer op terug.
Dat weet ik heus welquote:Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef Toad het volgende:
Seks is in het Nederlands echt met ks!
Ja, ze is heel leuk live. Alleen bedenk wel dat ik haar steeds zo'n 20 minuten in het voorprogramma van Sean Lennon heb gezien, akoestisch... Een langere set zou mij ook wel gaan vervelen, vrees ik. In de show van Jools Holland kwam ze met live-band, dus dat maakt het weer wat aantrekkelijker.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ja, is ze een beetje leuk live? Ik denk dat ik het na een tijdje wel boring ga vinden eigenlijk....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook maar aan de iPod, mijn 20-euro-ding van 1 gb is kut.
Maar dan moet ik meteen weer het beste van het beste, minstens 40 gb. Die bestaat niet dus dat wordt 80 gb
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef lienelien het volgende:
40? dat ga je vol krijgen? met muziek?
Vreselijk, wat onoverzichtelijk. Denk steeds dat er een mod-invasie is.quote:
Ik vond dat eerste album echt vreselijk, maar ik zag ze laatst live op TV (nieuwe nummers) en daar vond ik ze best goed! Ben benieuwd...quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor de nieuwe Fratellis nu..
Lijkt net of ze een nieuwe zanger hebben, het klinkt niet plat Schots meer
Ah, wij stonden naast elkaar. Dat geduw was weer zó geforceerd. Beetje zo van: "Jongens, gitaarmuziek. Nu moeten we gaan beuken om plezier te hebben en sfeer te maken!". Ik vond het optreden best OK. Maar ben het met Grobbel eens. Niets nieuws, maar hier en daar best leuke nummers. Ze moeten het vooral van de performance hebben, vind ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:02 schreef AMDB het volgende:
Zo, ook weer wakker. BRS was tof, publiek was wel rustig in het begin, tot er ineens 2 gasten in m'n rug begonnen te beuken, [..].
Ah, wij stonden écht naast elkaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja in het begin wel, later beetje half in de pit, meer naar links. Toen het nog rustig was stond ik idd op paar rijen van het podium, met een blond meisje.
Nog bedankt voor de tip. Ik had een extra trui aangetrokkenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..] Ook fijn voor de mensen die teruglopen van de Roosje naar CS (hoi); het is om een uurtje of 12 nog maar 4 gradenBrrrr!
Ik ook.quote:
Sex zeggen maakt weinig verschil met seks zeggen. Sex schrijven daarentegen weer wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik heus welHeb er ooit nog een discussie met mijn leraar Nederlands over gehad die ervan overtuigd was dat je het met een x schrijft
Maar je kunt best sex zeggen, dat wordt misschien nog wel vaker gebruikt dan de Nederlandse spelling
Nu ben ik benieuwd wie je wasquote:Op maandag 26 mei 2008 01:35 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, wij stonden naast elkaar. Dat geduw was weer zó geforceerd. Beetje zo van: "Jongens, gitaarmuziek. Nu moeten we gaan beuken om plezier te hebben en sfeer te maken!". Ik vond het optreden best OK. Maar ben het met Grobbel eens. Niets nieuws, maar hier en daar best leuke nummers. Ze moeten het vooral van de performance hebben, vind ik.
[..]
Ah, wij stonden écht naast elkaar.
[..]
Nog bedankt voor de tip. Ik had een extra trui aangetrokken.
[..]
Ik ook.In eerste instantie vond ik het veel te duur, en hun optreden op Lowlands ver beneden de maat. Maar dat kwam vooral omdat hun eerste plaat matig was. Hun tweede plaat vind ik dan weer wél goed klinken, dus ik was al aan het twijfelen...
Toen ik afgelopen woensdagochtend voor de zoveelste keer die week vette treinvertraging had, en de NS dankzij hun loyale vertragingsregeling mij daardoor 30 euro verschuldigd is, was de keuze snel gemaakt.
Laten we het hopen, maar Coldplay vraagt naar het schijnt wel heul veul geld voor optreden.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef Toad het volgende:
Coldplay moet toch ook wel komen gezien hun concertagenda.
Al waren ze overleden, deze deadlines moet ik echt halen. Anders kan ik mijn hele portfolio opnieuw maken, en daar heb ik geenzin inquote:Op zondag 25 mei 2008 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Deadlines zijn geen deadlines. Mits goede smoes en dito manipulatieve skillz0rz. Zieke kittens die plots naar de dierenarts moesten doen het áltijd goed!
Wat je zegt. Je hebt OV, vandaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:09 schreef frame-saw het volgende:
Hoe kan je dertig euro terug krijgen?:o
De laatste keer dat ik 1,5 uur vertraging had kon ik 2,20 terugkrijgen (ik heb OV, vandaar).
Maar wat voor lange reizen maak jij dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat je zegt. Je hebt OV, vandaar..
Nee, ik had natuurlijk wel 2 keer langer dan één uur vertraging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |